Belg naar Leeuwarden

15 mrt 2002
118
0
JUP
ZONDAG GA IK (BELG) IN LEEUWARDEN EEN MOTOR AFHALEN,
VANUIT OOSTENDE (BELGIE) IS HET EEN KLEINE 400KM, EN IK BEN VAN PLAN OM ROND 06U00 TE VERTREKKEN, ZIJN ER OP EEN NORMALE ROUTE (AUTOWEG) PROLEMEN TE VERWACHTEN ZOALS BIJ ONS DE ZONDAGSE FILE NAAR DE KUST
ALLE TIPS ZIJN WELKOM VOOR EEN ROUTE
A PROPO HOE SNEL MAG JE RIJDEN IN NEDERLAND MET EEN AANHANGWAGEN ACHTER JE KOEKEDOOS (koekedoos wat een uitdrukking, tof)
GASTEN DIT IS EEN PRACHTIG FORUM
:]
 
tering.... je hooft geen 400 km ver te schreuwen.... we horen je zo ook wel..

Maaruu, het beste komt uit het Noorden ;)
 
Hoe in hemelsnaam kom je er als (mede)belg aan om in het verre noorden (leeuwarden is ECHT wel noordelijk) een dure (belgië is nu eenmaal goedkoper qua motoren) motor te gaan kopen/halen?
 
normaal gesproken 80 km/h

tenzij je een aannemer/bouwvakker bent dan mag je ook 140 km/h rijden maar dan moet de aanhanger wel slecht verlicht zijn :j :+

Je vergeet dat de aanhanger groter moet zijn als je bestel bus en je moet van links naar rechts schieten omdat je zit te bellen.
 
jullie vergeten toch niet dat ik banrechten heb he jongens? saint? bierelier? Nog iets toe te voegen?! :P
 
JUP ZE HEBBEN VANMORGEN MIJN DUIM OPENGESNEDEN OM EEN PEES EN EEN ZENUW AAN ELKAAR TE ZETTEN DIE IK 14 DAGEN GELEDEN BIJ EEN ONGEVAL HEB DOORGESNEDEN JE MAG AL BLIJ ZIJN DAT IK DE COMMA GEBRUIK EN OOK OMDAT JULLIE NEDERLANDERS HET ZOUDEN KUNNEN LEZEN
;(
 
JUP ZE HEBBEN VANMORGEN MIJN DUIM OPENGESNEDEN OM EEN PEES EN EEN ZENUW AAN ELKAAR TE ZETTEN DIE IK 14 DAGEN GELEDEN BIJ EEN ONGEVAL HEB DOORGESNEDEN JE MAG AL BLIJ ZIJN DAT IK DE COMMA GEBRUIK EN OOK OMDAT JULLIE NEDERLANDERS HET ZOUDEN KUNNEN LEZEN
;(


ALS JE NU GVD DAT CAPSLOCK DING NIET GAAT AFZETTEN GA IK BOOS WORDEN :(
Je hoeft helemaal geen duim te gebruiken om zonder hoofdletters te typen dus afzetten dat ding!
EN IK BEN BELG!!!!
 
Laatst bewerkt:
Beste Peter.
Ikzelf woon in de buurt van Maldegem/Eeklo. (Zeeuws Vlaanderen NL)en ik rij meerdere keren per jaar naar Groningen in het weekend. Als je op zondagmorgen rijdt via Breda/Utrecht/Almere via de A6 door Flevopolder rij je zo naar Leeuwarden. Hartstikke makkelijk en op zondagmorgen is het niet al te druk. In de namiddag/vroege avond kan het op zondag wel eens redelijk druk zijn maar veel files zijn er dan niet te verwachten (als er tenminste geen ongelukken of zo zijn gebeurd).
Tussen Breda en Utrecht (A27) is altijd het drukste stuk. Op deze route moet je voor wat flitspalen betreft alleen uitkijken zuidelijk van Utrecht(A27). (Staan er 3 kort na elkaar binnen 2 a 3 km.) Voor mobiele flitsers moet je maar even op internet kijken bij www.flitspaal.nl of zo.
Ik geloof dat je met een auto met aanhanger max. 80 km/hr mag op de snelwegen in NL. Als dit niet klopt dan zal er vast wel iemand hier op dit forum zijn die mij corrigeert hierover.(Maar of een flitspaal kan "zien" of jij met een aanhanger achter je koekblik rijdt betwijfel ik ;) )
Veel succes en groeten van een "Bijna Belg"
Guzmo.
 
mijn dochter van 15 verteld me juist wat de betekenis is van hoofdletters te gebruiken SORRY
en ge moe nie te vele zagen of komn ne ki nor holland

:}
 
MAAK JE NOU NIET ZO DRUK OM DIE CAPS. IS DAT NOU ZO BELANGRIJK. MAAK JE DRUK OM ANDERE DINGEN AUB. KOM NOU ZEG!!!!
Die CAPS staan gelijk aan schreeuwen. Kwestie van fatsoen dus om gewoon normaal te typen.

Lees anders effe de FAQ
 
Terug
Bovenaan Onderaan