Belgarda / vd Goorberg / Pitt

had hij er wel bij kunnen blijven dan..tsja, wie weet :?

tja, en als ik geen piemel had gehad, dan was ik een meisje geweest...
|(

Neem het bandenverhaal..vorig jaar kon Jurgen aangeven dat 'ie een bepaalde band wilde en dat werkte in zijn voordeel..dit jaar kan dat niet meer (..omdat iedereen met Pirelli rijdt..)..weg voordeel :(

voor iedereen dus dezelfde omstandigheden en daar kan onze vdg minder goed mee omgaan dan anderen: dus zijn de anderen beter
 
Wat die banden betreft, kan het eigenlijk twee kanten op:
Aan de ene kant moet iedereen het met dezelfde banden doen en is er geen voordeel doordat bepaalde teams speciale banden krijgen en daardoor een voordeel hebben.
Aan de andere kant kan de pirelli op de ene motor beter werken dan op de andere. Zo doet de Pirelli het uitstekend op de Honda en zou de Suzuki eigenlijk een ander karkas nodig hebben. Maar omdat iedereen dezelfde banden heeft mag dat niet en heb je dus een nadeel. (info Barry Veneman)

Wat Jurgens 5e plaats in de race betreft: Dat was wel met dank aan Fujiwara, Foret, en Curtain die in die volgorde voor Jurgen gingen liggen. Anders had hij met P8 genoegen moeten nemen.
 
voor iedereen dus dezelfde omstandigheden en daar kan onze vdg minder goed mee omgaan dan anderen: dus zijn de anderen beter

Er staat maar 1 rijder voor Jurgen in de stand om de titel. Zoveel beter zijn die anderen dus niet.
Je kan wel vaker winnen, maar als je er ook 5x naast ligt, heb je daar geen zak aan.
 
Wat Jurgens 5e plaats in de race betreft: Dat was wel met dank aan Fujiwara, Foret, en Curtain die in die volgorde voor Jurgen gingen liggen. Anders had hij met P8 genoegen moeten nemen.

Afgezien van het feit dat Jurgen Fujiwara al in de GT voorbij was gestoken voor deze meermaals een bocht miste, maakt het natuurlijk geen zak uit waarom Foret en Curtain niet voor Jurgen finishten. Jurgen werd 5e in de WSS race en dat is een leuke prestatie, maar niet goed genoeg voor iemand die wereldkampioen wil worden.
 
mensen mensen mensen....

Wees blij dat we Jurgen nog kunnen zien!!!! Voor hetzelfde geld had Belgarda twee jaar geleden gezegd: We willen 2 Italianen in het team!
Dan hadden we Jurgen misschien helemaal niet gezien. En bovendien is ie dit jaar WEL gefinished. Vorig jaar was het een mooie race totdat Jurgen erbij ging liggen. Toen ging het alleen nog maar tussen Muggas en Vemeulen ( die niet hoefde te winnen ). Ik ben het met jullie eens dat Jurgen niet erg opviel tijdens de race, maar hoevaak doet Fujiwara dat nou dit jaar?? En bovendien zie ik niemand van dit gezelschap voorin bij het WK Supersport rijden. Dus we kunnen alleen maar diepe respect hebben dat we een Nederlander op dat hoge niveau zien strijden om de WERELDTITEL!!!!!!

Greetz
 
En bovendien zie ik niemand van dit gezelschap voorin bij het WK Supersport rijden. Dus we kunnen alleen maar diepe respect hebben dat we een Nederlander op dat hoge niveau zien strijden om de WERELDTITEL!!!!!!
Als dat het criterium is, dan kunnen we het forum wel opdoeken. Beetje onzin, vind je zelf ook niet?
 
Als dat het criterium is, dan kunnen we het forum wel opdoeken. Beetje onzin, vind je zelf ook niet?

Ik wil eigenlijk alleen maar aangeven dat we wel afgeven op Jurgen omdat we hem graag zien winnen op Assen, maar dat ie het eigenlijk wel heel erg goed doet voor de zijn tweede jaar op een supersport. Uiteindelijk staat alleen Muggeridge voor hem in het WK. Bovendien zijn er nog twee wedstrijden te rijden die Jurgen zou kunnen winnen. ;)
Ik ben het met jullie eens dat ie niet goed erbij zat, maar vergeet niet dat Pitt ook kampioen is geworden zonder een race te winnen. :}
 
Het verschil is dat Jurgen niet zoveel kansen meer heeft omdat hij in de herfst van zijn carriere zit. (alhoewel, als Chili met 40 jaar nog kan winnen...)
 
Jurgen the best,
Je kunt er lang en kort over lullen maar het ten kate team heeft de zaakjes goed voor elkaar.
Jurgen werd opgehouden door het (hondeBROCkje).
Je denkt toch niet dat iemand met zoveel ervaring het kaas zomaar van het brood laat eten.
En die Broc is ook gek want als jurgen er net voorbij kan weet je ook niet hoe hoe ie weer revanche wil maken.

gr Jeroen
 
Op racesport zegt Arie Vos:

"van de goorbergh moet zich schamen met zulk materieel"

Ik vind het een rare kreet. Wat wil hij daarmee zeggen, dat VDG's R6 echt veel beter is dan de mensen die om heen rijden ofzo? Die indruk heb ik toch niet echt.

Jammer dat Arie denkt zijn eigen prestatie meer glans te moeten geven door een ander af te zeiken.
 
Op racesport zegt Arie Vos:

"van de goorbergh moet zich schamen met zulk materieel"

Ik vind het een rare kreet. Wat wil hij daarmee zeggen, dat VDG's R6 echt veel beter is dan de mensen die om heen rijden ofzo? Die indruk heb ik toch niet echt.

Jammer dat Arie denkt zijn eigen prestatie meer glans te moeten geven door een ander af te zeiken.
:^

Prachtige prestatie van Arie :} Maar dit commentaar vind ik ook absoluut niet nodig ...
 
Bij zowel TenKate als ook Suzuki staan ze niet te springen om jurgen. Dit weekend liet men bij TenKate nog eens duidelijk vallen dat men geen behoefte heeft aan Jurgen. En ik zal maar niet posten hoe Henk Salemons (sales Manager Nimag) over Jurgen denkt.
mister salomons die komt bij yamaha vandaan en wil kosten wat het kost suzuki nr 1 van nederland maken
dus als ze slim zijn doen ze het juist wel met jurgen omdat dat veel betere reclame is dan met iemand anders op een suzuki
 
Op racesport zegt Arie Vos:

"van de goorbergh moet zich schamen met zulk materieel"

Ik vind het een rare kreet. Wat wil hij daarmee zeggen, dat VDG's R6 echt veel beter is dan de mensen die om heen rijden ofzo? Die indruk heb ik toch niet echt.

Jammer dat Arie denkt zijn eigen prestatie meer glans te moeten geven door een ander af te zeiken.

Hulde voor Arie Vos!!!!! :} Hij zegt wel wat half motorsport kijkend Nederland( !!! )
denkt.

Ik snap wat Arie bedoelt, maar ik snap niet dat hij dit zo zegt :? . Jurgen kan ook problemen hebben gehad met de motor of de banden ( die nu richting de Honda worden ontwikkeld B| ). Overigens moeten we toegeven dat we Jurgen hoger hadden vewacht op 'ons' Assen.
Ik denk dat hij wil aangeven dat Jurgen op een motor zit waarmee hij kan winnen, zie Jurgen's positie vorig jaar :] , maar dat hij het er niet uithaalt. Het kan wel getuige de prestaties van Pitt en Curtain ( jammer van die onbesuisde actie van Pitt ). Maar Arie moet zich eigenlijk wel realiseren dat Jurgen al het hele seizoen niet lager dan de top 5 rijdt ( toch?! ).

Grtzzzz
 
Hulde voor Arie Vos!!!!! :} Hij zegt wel wat half motorsport kijkend Nederland( !!! )
denkt.

Ik snap wat Arie bedoelt, maar ik snap niet dat hij dit zo zegt :? . Jurgen kan ook problemen hebben gehad met de motor of de banden ( die nu richting de Honda worden ontwikkeld B| ). Overigens moeten we toegeven dat we Jurgen hoger hadden vewacht op 'ons' Assen.
Ik denk dat hij wil aangeven dat Jurgen op een motor zit waarmee hij kan winnen, zie Jurgen's positie vorig jaar :] , maar dat hij het er niet uithaalt. Het kan wel getuige de prestaties van Pitt en Curtain ( jammer van die onbesuisde actie van Pitt ). Maar Arie moet zich eigenlijk wel realiseren dat Jurgen al het hele seizoen niet lager dan de top 5 rijdt ( toch?! ).

Grtzzzz

Leg eens uit wat je nou precies bedoeld? Eerst zeg je "Hulde voor Arie dat ie dit zegt", maar in de 2e alinea maak je duidelijk dat je eigenlijk de uitspraak niet helemaal kunt plaatsen/niet terecht vindt.
 
Leg eens uit wat je nou precies bedoeld? Eerst zeg je "Hulde voor Arie dat ie dit zegt", maar in de 2e alinea maak je duidelijk dat je eigenlijk de uitspraak niet helemaal kunt plaatsen/niet terecht vindt.

Ik bedoel dat ik Arie zijn reactie goed begrijp, maar dat ie dat beter met andere woorden duidelijk had kunnen maken. De manier waarop ie het zegt hebben jullie gelijk over, maar zijn statement ben ik het mee eens.
We hadden toch allemaal verwacht dat Jurgen voor de overwinning zou gaan in Assen??
 
Ik bedoel dat ik Arie zijn reactie goed begrijp, maar dat ie dat beter met andere woorden duidelijk had kunnen maken. De manier waarop ie het zegt hebben jullie gelijk over, maar zijn statement ben ik het mee eens.
We hadden toch allemaal verwacht dat Jurgen voor de overwinning zou gaan in Assen??

Ja klopt!
Maar ik heb nog nergens kunnen lezen wat de rede was waarom jurgen het tempo niet kon bijbenen????
weet iemand waarom hij Mugga niet kon volgen????

ik kan me een intervieuw herinneren van jurgen tijdens WSB, maar kon dat door de speaker niet helemaal volgen...vandaar>>>>.....
 
Ja klopt!
Maar ik heb nog nergens kunnen lezen wat de rede was waarom jurgen het tempo niet kon bijbenen????
weet iemand waarom hij Mugga niet kon volgen????

ik kan me een intervieuw herinneren van jurgen tijdens WSB, maar kon dat door de speaker niet helemaal volgen...vandaar>>>>.....
Jurgen vertelde ons na afloop van de trainingen al dat ze heel erg veel problemen hadden met de voorvork. Hier had hij geen gevoel bij, waardoor hij niet tot het uiterste kon pushen. Zou hij dat wel doen, dan zou hij gegarendeerd crashen. Dat probleem hebben ze niet op kunnen lossen.
 
Jurgen vertelde ons na afloop van de trainingen al dat ze heel erg veel problemen hadden met de voorvork. Hier had hij geen gevoel bij, waardoor hij niet tot het uiterste kon pushen. Zou hij dat wel doen, dan zou hij gegarendeerd crashen. Dat probleem hebben ze niet op kunnen lossen.

BALEN ZEG......... B|
 
Jurgen vertelde ons na afloop van de trainingen al dat ze heel erg veel problemen hadden met de voorvork. Hier had hij geen gevoel bij, waardoor hij niet tot het uiterste kon pushen. Zou hij dat wel doen, dan zou hij gegarendeerd crashen. Dat probleem hebben ze niet op kunnen lossen.

Kijk... ik bedoel maar. Voor iedere vraag een antwoordt.
Bedankt Edraket! :)
 
Aangezien jurgen de TT-baan zo goed kent...



..kan hij beter marshall worden :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan