[Belgen] 14 sept. rondrit in Snipers thuisbasis

samenkomen om hoelaat ?

  • 9 uur

    Stemmen: 2 33,3%
  • 10 uur

    Stemmen: 1 16,7%
  • 11 uur

    Stemmen: 1 16,7%
  • 12 uur

    Stemmen: 1 16,7%
  • 13 uur

    Stemmen: 1 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    6

Sniper

MF veteraan
13 dec 2001
2.453
0
België / Bornem
Yo guys,

14 september is het hier in het Bornemse, waar ik woon , een bepijlde rondrit van 135 km.
Ik woon ik een vrij mooie streek dus :P
Bij goed weer zoek ik deze rit eens mee te bollen... :]

[me]Sniper hoopt natuurlijk enkele andere MF'ers mee te krijgen voor dit ritje :}
[/me]


Ik zal ineens voor diegenen die mee willen mijn streek bezichtigen een polletje voor het uur van samenkomst aanmaken... *D

Hieronder ietsie meer info :

full


En nee, ik geniet niet van de opbrengst van deze rit ;) :+
 
Een 'bepijlde toeristische rit' :?

Niet direct mijn ding 8-)


verschiet er trouwens van dat het uw ding is
 
Watje... ;)

Het is uitzonderlijk mijn ding omdat het in mijn streek eens is... O-)

Als het vanuit Bornem een rit is van 135 km, dan kan het evengoed mijn streek zijn... :P

Haha, nee ik rij 10 en 22 sept al op circuit, het vrouwke moet mij ook nog eens zien hé, dat zal dan o.a. die 14de sept zijn O-)
Een rit met grote groepen zegt me trouwens sowieso al wat minder.

Vanuit 't werk bij ons doen ze ook regelmatig ritten met 15-20 moto's. Dat heb ik ook maar meegedaan de eerste keer uit sympathie voor de organisator. :)

But have fun!
 
ga graag mee, maar heb zaterdag een fuif. zal 9uur dus al helemaal niet redden (als ik dan alwel nuchter ben) '(

Hmmm...9 uur zal ik ook niet halen vrees ik...maar 12 of 13 uur nog wel :P
En jij misschien ook wel ;)

Op zondag 31 augustus 2003 03:15 schreef Joe Tosh het volgende:Blablabla...

Grote groepen ? :? je vertrekt wanneer je wil en met wie....
Ik denk dat als ik hier in totaal 5 MF'ers meekrijg, dat ik al gelukkig zal mogen zijn... (en natuurlijk na de rit misschien nog een druppelke doen :P )
Dus zo groot zal onze groep niet worden denk ik ;)

En je kan natuurlijk meerijden uit sympathie voor mij :+ O-)

Maar ik snap het, ge zijt nen even groten sloef als ik thuis... :X ;)
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 30 augustus 2003 21:06 schreef Sniper het volgende:
Yo guys,

14 september is het hier in het Bornemse, waar ik woon , een bepijlde rondrit van 135 km.
Ik woon ik een vrij mooie streek dus :P
Bij goed weer zoek ik deze rit eens mee te bollen... :]

[me]Sniper hoopt natuurlijk enkele andere MF'ers mee te krijgen voor dit ritje :}
[/me]

Als ik niet naar de ring ben (half afgesproken) zie ik dat wel zitten.
Ben 1x toevallig in zo een tocht beland, was toen wel niet mijn ding, veel te kleine baantjes, veel te druk, trage supersports die zich forceerden en snelle Goldwings die zich wilden bewijzen.
Maar misschien zat ik toen in de verkeerde meute.

Ik post nog wel.

Jochen
 
Hmmm...9 uur zal ik ook niet halen vrees ik...maar 12 of 13 uur nog wel :P
En jij misschien ook wel ;)Grote groepen ? :? je vertrekt wanneer je wil en met wie....
Ik denk dat als ik hier in totaal 5 MF'ers meekrijg, dat ik al gelukkig zal mogen zijn... (en natuurlijk na de rit misschien nog een druppelke doen :P )
Dus zo groot zal onze groep niet worden denk ik ;)

En je kan natuurlijk meerijden uit sympathie voor mij :+ O-)

Maar ik snap het, ge zijt nen even groten sloef als ik thuis... :X ;)

5 man, dat klinkt al helemaal anders natuurlijk. Zal nog wel zien, misschien als 't te mooi weer is om niet te gaan rijden :P

Shhht, niet voort vertellen; ik "speel" de sloef, komt dikwijls goed uit ;)
 
Ben 1x toevallig in zo een tocht beland, was toen wel niet mijn ding, veel te kleine baantjes, veel te druk, trage supersports die zich forceerden en snelle Goldwings die zich wilden bewijzen.
Maar misschien zat ik toen in de verkeerde meute.

:^

Dat bedoelde ik nu :} Heel herkenbaar!!
 
Op zondag 31 augustus 2003 03:15 schreef Joe Tosh het volgende:22 sept al op circuit,
Zolder???????????????
minder snelle of snelle, misschien dat ik ook nog inschrijf.
is reeds volzet ;(
 
Laatst bewerkt:
ik zoek er ook geen mega happening van te maken he...
Gewoon met een paar MF'ers zoals jullie dat tochtje maken, is toch fun ....
Ik vind het nog te doen tot max. 6-7 man....
vanaf meer is het al meer uitkijken geblazen...

Nu hoor ik je spreken (en fluisteren) Joe ... :}
En Jochen, gewoon komen als je niks te doen hebt ;)
 
:^

Dat bedoelde ik nu :} Heel herkenbaar!!
We rijden op ons normale tempo, alleen ff opletten dat de eerste geen anker uitgooit als hij ziet dat er een pijl gemist wordt. Rustig afremmen en terug draaien.
En op ons normale tempo hoef ik het liedje " Dude looks like a lady" niet onder het filmpje te plakken ;)
 
Nope, Francorchamps :9~ . Bikersdays Track Days. Rikkert en Woefie ook.
Is helaas ook al uitverkocht ;(

We gaan 10 sept naar Zandvoort, misschien kan je dan nog mee? www.maczandvoort.nl
ik mag werken op 10 september.
Beging te vrezen dat mijn volgende circuitdag voor volgend jaar zal zijn.
FF vraag, ALS ik ergens zou inschrijven: zou het voor mij te doen zijn tussen de snelle rijders of best enkele keren in de minder snelle groep mee rijden?
 
We rijden op ons normale tempo, alleen ff opletten dat de eerste geen anker uitgooit als hij ziet dat er een pijl gemist wordt. Rustig afremmen en terug draaien.
En op ons normale tempo hoef ik het liedje " Dude looks like a lady" niet onder het filmpje te plakken ;)

Whahaha!! *D
 
ik mag werken op 10 september.
Beging te vrezen dat mijn volgende circuitdag voor volgend jaar zal zijn.
FF vraag, ALS ik ergens zou inschrijven: zou het voor mij te doen zijn tussen de snelle rijders of best enkele keren in de minder snelle groep mee rijden?
:^
Ik wil pas voor de 1é keer op circuit als ik mijn nieuwe bike heb, en das pas voorjaar 2004...
 
ik mag werken op 10 september.
Beging te vrezen dat mijn volgende circuitdag voor volgend jaar zal zijn.
FF vraag, ALS ik ergens zou inschrijven: zou het voor mij te doen zijn tussen de snelle rijders of best enkele keren in de minder snelle groep mee rijden?

Indien er 3 klasses zijn (traag-gemm-snel), zie ik je (net als woef en ik)in de gemm. meedraaien.
In de snelste groep wil ik geen mobiele chicane zijn :P .
Kijk naar woef, draaide 1:57 op Zolder, is geen slechte tijd. Hou je hem bij? (wij zijn bvb. zeer aan mekaar gewaagd).

Ik zou zelfs liever de traagste zijn in een snellere groep dan de snelste tussen een groep beginners, daar heb je dus echt niets aan :Z .
 
Indien er 3 klasses zijn (traag-gemm-snel), zie ik je (net als woef en ik)in de gemm. meedraaien.
In de snelste groep wil ik geen mobiele chicane zijn :P .
Kijk naar woef, draaide 1:57 op Zolder, is geen slechte tijd. Hou je hem bij? (wij zijn bvb. zeer aan mekaar gewaagd).

Ik zou zelfs liever de traagste zijn in een snellere groep dan de snelste tussen een groep beginners, daar heb je dus echt niets aan :Z .
Zolder heeft enkel minder snel en snelle groep.
En ook ik wil niet in de weg rijden. Denk dat het een kwestie van uitproberen zal zijn. En ik ben liever de snelste van de trage groep. Ik rijd niemand in de weg, en kan zelf beslissen wanneer ik iemand voorbij ga. Zou het bv niet leuk vinden als er een ezel zich ineens naast me de chicane in gooit. Heb zelf per ongluk iemand zodanig laten verschieten dat die rechtdoor reed ipv toch nog de chicane in te gaan.
 
Zolder heeft enkel minder snel en snelle groep.
En ook ik wil niet in de weg rijden. Denk dat het een kwestie van uitproberen zal zijn. En ik ben liever de snelste van de trage groep. Ik rijd niemand in de weg, en kan zelf beslissen wanneer ik iemand voorbij ga. Zou het bv niet leuk vinden als er een ezel zich ineens naast me de chicane in gooit. Heb zelf per ongluk iemand zodanig laten verschieten dat die rechtdoor reed ipv toch nog de chicane in te gaan.

Is ook wel waar.

Maar je leert natuurlijk wel iets bij in een snelle groep.
 
Terug
Bovenaan Onderaan