Belgen kunnen voortaan ook de Moto GP zien

Nightwolf

MF veteraan
17 apr 2004
1.242
0
België
Op 8 november wordt in Valencia de laatste race van het seizoen in de MOTO GP gereden. De MOTO GP is de koninginnenklasse bij de snelheidsmotoren, de formule 1 zeg maar in het motorwereldje. De voorbije jaren werd de sport gedomineerd door de Italiaan Valentino Rossi. Afgelopen weekend behaalde die Rossi in Maleisië al z'n zevende titel in de MOTO GP. De Yamaha rijder met het legendarische nummer 46 kan in Valencia z'n pas behaalde titel nog wat kracht bij zetten. Rossi hoopt in Valencia al voor de 164ste keer op een podium te raken van een MOTO GP.


VT4 brengt de prestaties van Valentino Rossi en z'n collega's vanaf nu exclusief op het Vlaamse scherm. Dit seizoen brengt VT4 enkel nog de slotrace vanuit Valencia, maar vanaf 2010 zijn alle races te volgen op VT4. Er is ook een overeenkomst voor de televisierechten van de MOTO GP in 2011 en 2012. VT4 heeft bewust gekozen voor een 3-jarige overeenkomst en wil de sport alle kansen geven in Vlaanderen.

Programmadirecteur Eddy De Wilde: "In de wintermaanden hebben we op zondagmiddag al een bijna wekelijkse afspraak met de sportfans voor de Superprestige veldrijden. En met succes. Door het verwerven van de televisierechten voor de MOTO GP kunnen we nu ook in de lente en zomer de sportfans verwennen. De Superprestige heeft bewezen dat de sportfans ook hun weg naar onze zender kunnen vinden, we hopen dat de fans van de snelheidsmotoren dat ook doen."

vandaag op VT4 dus om 13u45 de laatste race van 2009 en in de toekomst alle races *O*
 
En hoe was sebiet?? ik heb de GP gekeken dus ben benieuwd :P

Natuurlijk is het wat raar dat ze nog juist die laatste race van 2009 uitzenden en niet direct vanaf volgend seizoen beginnen. Maar ik ben wel blij dat het vanaf volgend jaar op een Vlaamse zender te volgen is. Op BBC vergat ik toch 9 op de 10 keer te kijken. Het commentaar was ook wel ok dacht ik, maar ik heb maar met een half oor gevolgd. Zat ondertussen nog voor de pc :P
 
Natuurlijk is het wat raar dat ze nog juist die laatste race van 2009 uitzenden en niet direct vanaf volgend seizoen beginnen. Maar ik ben wel blij dat het vanaf volgend jaar op een Vlaamse zender te volgen is. Op BBC vergat ik toch 9 op de 10 keer te kijken. Het commentaar was ook wel ok dacht ik, maar ik heb maar met een half oor gevolgd. Zat ondertussen nog voor de pc :P



*O* *O* Twas in orde :Y commentaar was goed( Wim Van Achter :} :} )


En nu naar 2010 *O* *O* *O* *O*
 
eerlijk gezegd hoor ik liever de commentaar op de BBC,
VT4 zond wel het pers interview uit :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan