[Belgen] Rijschool Fury in Geel

~Vincent~

MF veteraan
31 mrt 2003
3.204
0
Ok...ik ga me morgen eindelijk inschrijven om mijn rijbewijs te halen.
Maar vandaag ging ik een kijkje nemen...en ik weet niet waarom maar ik had er geen goed gevoel bij. Tzal wel aan mij liggen dus ik ga er niet verder op in.

Maar zijn er mensen met ervaringen met die rijschool? Alle tips zijn welkom.
Of als er nog betere rijscholen zijn in geburen van Heist od Berg dan hoor ik dat graag.

Bij Fury wast 570 € voor 8 uur + examenbegeleiding.
Zaterdag voormiddag krijg ik dan een theoriecursus "gratis" erbij. Daarvoor moet ik nog we een "boek" aankopen dat 15 € kost. (om te volgen/studeren voor theorie exaam) Voorschot = 150 € (alle kleding en sjit is uiteraard voorzien)

Thx
 
Nee idd. Morgen is gaan zien naar prijs en aanbod. En enthousiasme want bij Fury hadden ze pesies nen off day :?
 
in aarschot zyn er ook verschillende ryscholen .kun je by jullie in de buurt al beginnen te oefenen ?( weg aan voetbalveld itegem richting gestel mooie stuurweg )
 
Ik heb mijn rijbewijs gehaald via rijschool Fury uit Geel en ik ben daar zeer tevreden over.

De motoren waren in orde (BMW F650), ze hebben een groot eigen lesterrein en ik had telkens de instructeur voor mij alleen.

De enige keer dat ik met andere cursisten samen gereden heb was bij de herhalingsles juist voor het examen. We moesten toen met 5 man onze maneuvers gaan doen en ik was de enige die er toen door was. Ze hebben me toen wel gebuist op de weg omdat ik niet minderde voor een onbewaakte overweg. (Toen ik de examinator achteraf zei dat ze de spoorweg 2 km verder afgesloten hebben omdat ze er een fietspad in de plaats van de spoorlijn aan het leggen zijn, antwoordde deze: "Had het ergens anders geweest dan had er wel een trein kunnen aankomen".) De tweede keer dat ik examen moest afleggen moest ik op een dinsdagmiddag door Geel rijden. Het was juist Palmenmarkt (de jaarlijkse grote kermis), de wekelijkse markt en de scholen hadden juist hun middagpauze. Ik heb gewoon stapvoest door het centrum van Geel moeten rijden en ik was geslaagd.

Ik geloof dat de instructeur die ik toen had, ook nog een winkel heeft in Kasterlee met motorkleding en waar hij voortgezette opleidingen geeft, nl http://www.apex-motorkledij.be (www.apex-motorkledij.be)

Mijn vrouw gaat volgend jaar ook naar Fury om haar motorrijbewijs te halen.
 
weg aan voetbalveld itegem richting gestel mooie stuurweg

Haha...hoe weet jij dat? Zonder zever...daar ga ik vaak sjezen (nooit hard)
Gewoon 's avonds een ritje maken om te ontspannen...bochtjes ff pakken.
Ik woon een kleine kilometer van het voetbalveld :)

Monsterman het klinkt alsof je aandelen hebt! :P
Maar iig bedankt. Info waar ik wat aan heb.

Thx heren ik ga dousjen en inschrijven :)
 
Ok gebeurt. Mag eventueel dicht.

Onheilspellende zaken niet meer zeggen aub tenzij het echt nuttig zou zijn. :P
 
Ik heb mijn rijbewijs gehaald via rijschool Fury uit Geel en ik ben daar zeer tevreden over.

De motoren waren in orde (BMW F650), ze hebben een groot eigen lesterrein en ik had telkens de instructeur voor mij alleen.

De enige keer dat ik met andere cursisten samen gereden heb was bij de herhalingsles juist voor het examen. We moesten toen met 5 man onze maneuvers gaan doen en ik was de enige die er toen door was. Ze hebben me toen wel gebuist op de weg omdat ik niet minderde voor een onbewaakte overweg. (Toen ik de examinator achteraf zei dat ze de spoorweg 2 km verder afgesloten hebben omdat ze er een fietspad in de plaats van de spoorlijn aan het leggen zijn, antwoordde deze: "Had het ergens anders geweest dan had er wel een trein kunnen aankomen".) De tweede keer dat ik examen moest afleggen moest ik op een dinsdagmiddag door Geel rijden. Het was juist Palmenmarkt (de jaarlijkse grote kermis), de wekelijkse markt en de scholen hadden juist hun middagpauze. Ik heb gewoon stapvoest door het centrum van Geel moeten rijden en ik was geslaagd.

Ik geloof dat de instructeur die ik toen had, ook nog een winkel heeft in Kasterlee met motorkleding en waar hij voortgezette opleidingen geeft, nl http://www.apex-motorkledij.be (www.apex-motorkledij.be)

Mijn vrouw gaat volgend jaar ook naar Fury om haar motorrijbewijs te halen.
Vriendin gaat ook daar les volgen en is er tevreden over.
Er is inderdaad een instructeur die een winkeltje heeft. Maar stel je daar maar niet teveel van voor.
Verder: geen negatieve commentaar ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan