Belgen sjezen op circuit

komende zaterdag is het terug rijden op Croix en de maandag daarop kun je nog inschrijven voor rijden op croix via motorservice Schockaert, maar het zal dan wel snel moeten gaan. :}
 
Nog gasten die volgend weekend gaan rijden op Croix ?
't Zijn dan vrije trainingen, inschrijven ter plaatse....

Ik zal de in principe (lees : bij mooi weer) de namiddagsessies rijden :9

Shit, grootvader van mijn vriendin overleden en zaterdag (26/06) begrafenis....prioriteiten liggen dus elders '( Voor diegene die rijden : amuseert u maar :]
Voor mij zal 't wachten zijn tot de 7ejuli op Zolder B|
 
Zijn er nog liefhebbers die naar Denny's trackday in Zolder gaan op woensdag 7 juli?
Er is nog plaats!!!!!!!!!! :9

Vraagje aan KingCharles, waarom pas je de lijst niet aan (Wie doet Wat Waar en Wanneer)in het begin van dit topic?
 
mooie topic. sommige kennen mij wel. vraag is of ik als noorderbuur ook mag reageren als ik 20km van ulie vandaan woon. zeg het maar,zo niet dan kijk ik alleen maar naar julie reactie. O-)
 
gisteren op croix mijn kniekes gezet
heerlijk
het begon echt al hard te gaan met de r6, zo hard, dat er in feite maar 3 mensen waren die me overstaken iedere sessie
soms eens 4 :) :) :)
eugene kan nu al niet meer wachten tot7 juli op zolder, en we zullen serieus geecipeerd zijn :)
 
gisteren op croix mijn kniekes gezet
heerlijk
het begon echt al hard te gaan met de r6, zo hard, dat er in feite maar 3 mensen waren die me overstaken iedere sessie
soms eens 4 :) :) :)
eugene kan nu al niet meer wachten tot7 juli op zolder, en we zullen serieus geecipeerd zijn :)
goe bezig :}

wie gaat er nog vrij rijden op Croix 13/07 ? heb me net ingeschreven, 60€ voor een dagje :] is niets he :) 8-)
 
gisteren op croix mijn kniekes gezet
heerlijk
het begon echt al hard te gaan met de r6, zo hard, dat er in feite maar 3 mensen waren die me overstaken iedere sessie
soms eens 4 :) :) :)
eugene kan nu al niet meer wachten tot7 juli op zolder, en we zullen serieus geecipeerd zijn :)


Wat voor tijden zou je draaien ?? En waar heb je het eerste knietje gelegd :9 ?? Van mij wast in de dubbele rechtse *D
 
hoi hiero, danke voor de gastvrijheid. :} ik ben 11 juni voor de derde keer bij julie op zolder geweest, eigenlijk voor mij dichterbij dan vele van u, dus ook mijn achtertuin of speelplaats zoals je wil. voor 9 juli heeft mijn vrouwtje bij niveau 1+ ingeschreven en mijn maat vrij rijden snel. als ze nie onderuit gaat kan ik voor 30 juli weer inschrijven.
"steven" nog bedankt voor de mail over de DVD, ik zie hem wel verschijnen. :9
croix; hoever is da eigenlijk van zolder in tijd en km. en is da echt de moeite om een keer te rijden.
 
hoi hiero, danke voor de gastvrijheid. :} ik ben 11 juni voor de derde keer bij julie op zolder geweest, eigenlijk voor mij dichterbij dan vele van u, dus ook mijn achtertuin of speelplaats zoals je wil. voor 9 juli heeft mijn vrouwtje bij niveau 1+ ingeschreven en mijn maat vrij rijden snel. als ze nie onderuit gaat kan ik voor 30 juli weer inschrijven.
"steven" nog bedankt voor de mail over de DVD, ik zie hem wel verschijnen. :9
croix; hoever is da eigenlijk van zolder in tijd en km. en is da echt de moeite om een keer te rijden.
30-7 ben ik ook weer op Zolder, vrij rijden minder snel.

Croix ligt op +/- 250 km van Antwerpen (als ik me niet vergis)
ik stuur je een mail, waar je kunt zien hoe je de bochten moet aansnijden.
Verder ken ik croix ook niet hoor.
 
Is echt wel een leuk baantje daar op Croix.
Een lang recht stuk en een paar bochten.
Daar mijn eerste 'bijna'highsider beleeft. :9
15 Augustus gaan we er met de crew weer een dagje spelen. :]
@ Target, kun je mij ook een mailtje sturen over het aansnijden van de bochten?
[me]da Ninja kan wel wat hulp gebruiken |( [/me]
 
zet de scans even op online, de bochten zijn niet op volgorde denk ik. Maar de habitué's zullen wel kunnen zeggen welke bocht je eerst tegen komt.


Croix-en-Ternois1.jpg


Croix-en-Ternois2.jpg


Croix-en-Ternois3.jpg


Croix-en-Ternois4.jpg


Croix-en-Ternois5.jpg


En bij deze ook een bedankje voor Biba, die ze voor mij heeft gescand. Het is een schat
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan