Belgen: testbank waar?

Gifkikker

MF veteraan
16 sep 2002
5.174
0
Belgie
Zou men moto eens op de testbank willen zetten, maar zou eigenlijk niet weten waar, ben een westvlaming. waar is er hier ergens in de buurt een dealer die een testbank heeft en men moto naar behoren kan afstellen (liefst ben ik er bij)
 
Zou men moto eens op de testbank willen zetten, maar zou eigenlijk niet weten waar, ben een westvlaming. waar is er hier ergens in de buurt een dealer die een testbank heeft en men moto naar behoren kan afstellen (liefst ben ik er bij)


1 adres : Wim Motors in Lotenhulle / Aalter :}

Vraag maar naar Joost ( is een nederlander O-) ) en zeg er maar bij dat je door Peter met de SP2 gestuurd bent ;)

Zijn afstelling is super ( niet voor niets wereldkampioen geweest :9 )en je mag er zeker bijblijven ( kan je lekker alles volgen )
En wat ook belangrijk is !! De prijs valt er zéér goed mee
 
1 adres : Wim Motors in Lotenhulle / Aalter :}

Vraag maar naar Joost ( is een nederlander O-) ) en zeg er maar bij dat je door Peter met de SP2 gestuurd bent ;)

Zijn afstelling is super ( niet voor niets wereldkampioen geweest :9 )en je mag er zeker bijblijven ( kan je lekker alles volgen )
En wat ook belangrijk is !! De prijs valt er zéér goed mee

wat versta je onder goede prijs? (ben wel geen nederlander, maar dat speelt toch ook wel mee ;) )
 
wat versta je onder goede prijs? (ben wel geen nederlander, maar dat speelt toch ook wel mee ;) )

Ik ken mensen die € 110 betaald hebben voor een dyno-run + armzalige afstelling ( blijkbaar gangbare prijs in België |( )
Bij Wim motors betaal je gewoon de tijd die Joost erin steekt ! ik zou zeggen , neem eens contact met hem op en hij weet je perfect te zeggen wat je mag verwachten en hoeveel het je zal kosten !! Even telefoontje plegen en vragen naar Joost ( Joost KAN het weten ;) )

Hier de link naar hun site : http://www.wim-motors.com/ (www.wim-motors.com/)
 
Dat wist ik ook wel Max maar hij vraagt een bank in de buurt ;)

Maar Dirk toch, met de motor is alles toch in de buurt :+
Maar Paul Ritzen gaat niet lukken, hij is op vakantie nu :P

Hebben een testbank staan voor zover ik weet:
Motoparts in Wevelgem
Delva Bikes in Veurne

KdG Hoboken binnenkort :P
Maar dat is een school en ik weet niet of men dat zomaar gaat doen
 
Heeft'ie wel wat staafjes metaal en een vijl meegenomen zodat'ie aan de campingtafel vast aan m'n blokbouten kan beginnen ???


8-)

en wanneer is die terug uit vakantie, als nitromax zijn moto er aan toevertrouwd zou ik wel nog een eindje rijden om dat ook te doen :) , kan ik gelijk nog ff een tattoo laten zetten :)
 
Laatst bewerkt:
en wanneer is die terug uit vakantie, als nitromax zijn moto er aan toevertrouwd zou ik wel nog een eindje rijden om dat ook te doen :) , kan ik gelijk nog ff een tattoo laten zetten :)

nog 2 weken gesloten meen ik :)
[me]Chevy454 moet ook wachten, vandaag mijn big end lager en drijfstang gemold B| [/me]
[me]Chevy454 gaat zoeken naar aftermarkt drijfstangen welke iets meer vermogen aankunnen
[/me]

 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan