Belgentoertje Ardennen - Met poll

Mijn motor staat nog in de garage bij een vriend. Ik moet nog wachten tot hij thuiskomt en dan pas kan ik het wiel terug monteren (nieuwe band) en ook nieuwe olie, filter en bougies.

Het was echt nodig want mijn moto begon al af en toe te stotteren en die olie dat was ook al 6.000km geleden |(

Ik zal dus morgen de eerste bochten opletten geblazen zijn.
 
Met fijn schuurpapier het gladde laagje weghalen werkt soms ook. OK jongens tot morgen, je zal me wel herkennen ik ben die kerel die verkouden is, constant moet hoesten, met een lopende neus rondloopt en koorts heeft ... maar voor de rest ben ik OK (zolang ik maar op me fiets zit).
 
Jeps, tot morgen allemaal !!!

Nog even een weerkaartje ;)

weer.gif


:] CU all on the freeway :]
 
625 km totaal voor vandaag, waarvan 265 puur bochtplezier, goed genoeg zeker?
 
Ik was er al om 10.30 ongeveer en om 11.00 zijn we van start gegaan. We stonden bij de rijkswacht, we vroegen ons al af wanneer je ging afkomen. Strange dat we je gemist hebben jong, 't waren een hele hoop mooie bochten. Misschien had je de laatste pagina's nog eens moeten reageren, we waren zelf niet zeker of je nu ging komen of niet. Al de anderen hadden GSM of andere nummers doorgegeven, moet je de volgende keer ook misschien doen zodat we je kunnen bereiken.
 
Laatst bewerkt:
ja spijtig dan zal ik julie net gemist hebben , ik zal de volgende keer wat vroeger vertrekken maar ,ik heb ook nog een mooi ritje gemaakt in de ardennen geeft niet volgende keer beter :}
 
't was echt wel leuk ja, en Mr. de voorrijder: proficiat! Onderweg niet 1 keer op een kaart moeten kijken, dus het was een vlotte toer :)

Moeten we zeker nog eens doen. Aangezien het de 1e keer was dat ik een tour van meer dan 150km deed was ik toch blij als mijn stalen ros in de garage stond en ik in bad lag ;)

En powerbike-sp1, we hebben nog gewacht op je, maar je had niks laten weten, dus wisten we niet of je ging komen. Volgende keer zeker meekomen!

Things to do:
- Nieuwe achterband
- Nieuwe achtervering
- Oordopjes, oordopjes, oordopjes... :}
 
'T was een prachtig toertje, met dank aan Recumbent!

Gelukkig hebben we hier in Belgie geen last van de "forum-crash-ziekte" en zijn we allemaal zonder (nieuwe) krassen thuisgekomen.

Alleen die auto-strade is een echte hel. En Botje moest nog wat verder dan ik.
 
Op zondag 07 juli 2002 22:22 schreef ennekke het volgende:
Natuurlijk onze goede voorrijder niet vergeten :) [/b]
idd.. schitterend levend roadbook !! :}
toffe dag, met zo'n weer mag er elke week zo eentje doorgaan !!

c ya'all the next time!
 
Terug
Bovenaan Onderaan