Belgentoertje Ardennen - Met poll

Even herhalen:
Het wordt dus de 7de juli
Afspraakpunten:
- om 10u10 net voorbij afrit 25a op de E313 is er een tankstation met grote parking;
- om 10u50 à 11u00 bovenop afrit 31 op de E40 (Awans), deze is interessanter voor mensen die uit het Brusselse of Gent komen.
Gelieve wel op te geven wie naar welk afspreekpunt komt.

En van daaruit gaat het richting ... ?
 
wens de belgen alvast een plesant toerritje toe, ik mag nog niet naar het buitenland toe(paspoort verlopen ;) ), have fun folks *D
 
Ben vanmiddag thuisgekomen van Werchter. Maar regen regen en nog eens regen... En dan nog met een kale achterband.

Was doorweekt toen ik thuiskwam. Waterdichte motorvest en motorbroek hebben niet geholpen.
Ik weet nu dus 100% zeker: bij echte regen (meer dan een klein buitje) pas ik voor de 7de.

CPU-burn, ik ben langs de E40 gegaan. Dat shell tankstation is echt veel handiger dan de afrit Merelbeke. Ik stel voor om toch daar af te spreken, je kan je daar echt niet missen. Stuur ander een mailtje dan hoeft het niet langs het forum.
 
Op maandag 01 juli 2002 18:18 schreef jonas het volgende:

... CPU-burn, ik ben langs de E40 gegaan. Dat shell tankstation is echt veel handiger dan de afrit Merelbeke. Ik stel voor om toch daar af te spreken, je kan je daar echt niet missen. Stuur ander een mailtje dan hoeft het niet langs het forum.
-> denkt toch dat je de verkeerde voorhebt.. kom zelf van a'pen, dus spreek mee af op de 313... was't botje niet waar je mee ging afspreken?
 
-> denkt toch dat je de verkeerde voorhebt.. kom zelf van a'pen, dus spreek mee af op de 313... was't botje niet waar je mee ging afspreken?
Juist: Ik bedoelde dus Botje.

Het valt dus op dat ik niet goed uitgeslapen ben. :z
 
Ik ben nu nog maar thuis (allé 30 minuten geleden) en ben ook niet uitgeslapen maar hé who cares (mijn baas want morgen moet ik werken),

OK dat Shell station (met Carestel) bij km-paal 34 dicht bij de af-oprit van wetteren waar ze aan het werken zijn. Eerste shell-station na afrit 16.

En zo kan je me herkennen:
botjeopmoto.jpg
 
Laatst bewerkt:
voorlopig weerbericht voor zaterdag (zondag zelf nog niet gevonden)
Virton 12 -> 19 2 beaufort, wisselende bewolking - regenbuien

laat ons hopen dat die regenbuien op zich laten wachten, wel al positief dat die pokkewind wegvalt, daarnet behoorlijk tegen de wind in mogen vechten op de snelweg :(
 
Daarnet zeiden ze op het weerbericht:
Zaterdag hier en daar klein beetje regen, en zondag droog met opklaringen en 20 graden.

Dus zoals het er nu voorstaat -> :]
 
Regenpak aan, geel vizier opzetten, stoppen in de oren zodat je de regen niet hoort vallen en dan is het misschien nog leuk ;)
hej... depressief wordt 'k alleen als ik niet a/h rijden ben hoor !! gisteren en vandaag al een leuk hoopje km'tjes gereden. 't is nu op 't werk da'k depri wordt ;(
 
't weerbericht is al wa aangepast :)

Nu wordt het droog met kleine opklaringen en 16 graden. But that's still good, that's still good... :]
 
ff iets proberen. Als alles goed gaat komt hier nu een foto van het weerbericht voor zondag. Deze foto wordt ook automatisch aangepast als de voorspellingen veranderen. Zoals je kan zien is de verwachting voor zondag wat gezakt...

is mislukt, foto schuift door naar maandag...
 
Laatst bewerkt:
Zoals het er nu voorstaat blijft het boven Oost-Belgie (ardennen) droog :)
In de rest van het land wel regen, maar niet veel. So were still on :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan