Belgentoertje Ardennen - Met poll

Voor mij is het dus om het even wanneer het doorgaat.
Als we een vaste datum hebben, dan moet er nog wel iemand van degenen die meegaan de route voorbereiden. Liefst niet ik, want ik ken daar mijn weg totaal niet, ben daar op mijn 4 jaar wel eens geweest, maar herinner me er niet veel meer van :)

Jonas, goed idee om een nieuw topic te starten. MET poll deze keer :P
 
Ik heb ooit in Bunnik iets gehoord over BBQ in achtertuin bij een van de mf leden in België.
Kan die rit en BBQ bijelkaar??????
Lijkt me wel lache!
 
Nu hebben we idd nog iemand nodig die de route wat kent. Zelf ben ik nog nooit in de ardennen geweest met de moto.

En nog eens, ik ga mee op voorwaarde van goed weer. Hoe zit dat bij de anderen?
 
voor mij gaat het ook elk weekend zaterdag of zondag is me gelijk als we maar een datum vinden ik ben van het weekend nog naar de ardennen gereden :} zalig ik zal er zeker zijn als julie een datum hebben heb juist nieuwe uitlaten gemonteerd two brothers echt knap ik zal wel zien wanner julie gaan groetjes
 
Krijg net te horen van een vriend van me dat zijn racewagen niet terug in orde is voor de wedstrijden op de Ring.
Dus ben wel vrij op de 7de juli
Zelfde tijdschema gebruiken?
 
7 en 14 beide ok.. thx jonas vr starten van de poll

ben ooit wel met de fiets naar de ardennen geweest, maar er echt m'n weg kennen :?

buurt van malmedy is wel leuk, maar er zijn er ongetwijfeld die ginder beter hun weg kennen.

looking fwd to :] (hoewel bbq ook niet slecht klinkt :9 )
 
Mij goed, maar dan zal ik er nog een kaart moeten bijhalen want zo weet ik die afrit niet liggen.

Iemand uit gent die ook het eerste stuk al wil meerijden?
 
Vlak voorbij afrit 25a van de E313 is een tankstation. Ik ga daar wachten en aanpikken. Rekening houdend met bovenstaand schema zal het zo'n 10.10u zijn als de groep daar aankomt.

En daar zal je je dorst wel kunnen lessen zeker?
Er is parking zat aan zo'n tankstation langst de autostrade :)

Als je nog ff wil drinken, dan kunnen we daar afspreken he ipv afrit 23. Scheelt maar een goede 10 km denk ik.
 
Het wordt dus de 7de juli
Afspraakpunten:
- om 10u10 net voorbij afrit 25a op de E313 is er een tankstation met grote parking;
- om 10u50 à 11u00 bovenop afrit 31 op de E40 (Awans), deze is interessanter voor mensen die uit het Brusselse of Gent komen.
Gelieve wel op te geven wie naar welk afspreekpunt komt.
 
7 juli is ok voor mij. Ik zal op de parking voorbij afrit 25a staan, wachtend op de rest van de groep :]
 
Zijn er nog mensen uit de omgeving van Gent anders kunnen wij nog een stukkie vroeger afspreken ergens rond het gentse.
 
Ok, je zegt maar, ik woon in Destelbergen.
zo goed ken ik Gent nu ook weer niet, zeg maar iets ik ken enkel Gentse café's, zelf ben ik van Brugge dus ik moet Gent toch passeren

maar ik haat eigenlijk autosnelwegen, dat vreet banden en maakt ze vierkant, maar ja soms kan het niet anders
 
Terug
Bovenaan Onderaan