** Belgentopic: Deeltje 72 Wieke Tingels **

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ine: ervaring is juist datgene dat je niet kan leren, en daar gaat het over, niet over kennis. Geef een sprekende aap een pc met internet en die lult hier iedereen na een dag onder tafel :)
En goed worden leer je door kritisch te zijn voor uzelf. Door een bocht echt te analyseren en te kijken hoe je hem beter kan pakken, hoe je de baan het best kan benutten.
 
Ik ben het hier toch met blader eens hoor. Je zegt het namelijk zelf Topsport-trainers. Er zijn inderdaad mensen die een circuit kunnen analyseren en het snappen en zo hun kennis kunnen doorgeven maar dat zijn dan TOP-mensen met jaren ervaring. Tevens moet je maar eens kijken naar de namen van die scholen ' Werner Daemen racing ' , 'De Radiguès Didier school' etc.

Iemand dat nog nooit met ne moto gereden heeft en ook een HEEL deel mensen die wel met moto's rijden moet hun mond houden tegen mij over tips en ge moet dit doen en dergelijke.
edit : niet op jou bedoelt eh, maar je snapt wel wat ik wil zeggen denk ik ;)
Niet perse mee eens. Sommige mensen hebben echt oog voor fouten en die kunnen je bijvoorbeeld heel goed helpen bij videoanalyses
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan