Belgentopic > wieke tingels > deel 120 > alle remmen los..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonder tvrouwken? :P

Waar is de geniepegen drauk juist? Kemder al van gehoord, maar nog nie geweest


Baantje van de hopmarkt naar de lange zoutstraat

Vrouwke mag gerust mee, maar kiest meestal voor bij de kleine te blijven.
(Dus ik kom ook maar weinig buiten, al gaat het met de beter weer en mogelijkheid tot terrasjes wel vaker lukken dat ze meegaat *O* )
 
Laatst bewerkt:
Dan toch nog liefst Duvel :P

Mijn vriendin heeft ook liever dak da drink, das veel goedkoper dan mij zat drinken in bier :P

Maximum 10 euro aan Duvels en ik ben goe gearrangeerd, bij bier ligt de kostprijs iets hoger :X

lol

En dan s morgens gaan lopen of fietsen, dat uitgezweet is, anders ganse dag afzien |(
 
Dan toch nog liefst Duvel :P

Mijn vriendin heeft ook liever dak da drink, das veel goedkoper dan mij zat drinken in bier :P

Maximum 10 euro aan Duvels en ik ben goe gearrangeerd, bij bier ligt de kostprijs iets hoger :X

Ben eens aan 8 geraakt (duvel)
Samen met ne maat, cafebaas had er 16 koud staan en wij waren de enige die duvel genomen hadden in die tijdspanne 8-)
 
Ben eens aan 8 geraakt (duvel)
Samen met ne maat, cafebaas had er 16 koud staan en wij waren de enige die duvel genomen hadden in die tijdspanne 8-)


Pfff, na 8 zouk al serieus met vapeurs zitten, gans zijnen toog aant onderzweten, zijn personeel lastig vallen (vrouwelijk natuurlijk) en zeveren dant genen naam heeft, ofwel komter niks meer uit en dan weet iedereen hoe laat het is :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan