Belgentopic > Wieke-tingels > deel 138 > nada winter

Status
Niet open voor verdere reacties.
somewhere in Africa a not so gyroscopic pool table

d8AeN.jpg
 
als je echt veel tijd hebt kan je 4chan.org en reddit.com ook gaan uitpluizen :P

picdumps halen van die sites meeste van hun materiaal :Y
picdumps zijn wel handiger natuurlijk
4chan en reddit moet je idd uitpluizen naar nieuw fatsoenlijk materiaal, en bij 4chan bestaat het risico dat je op serieus gore foto's uitkomt.

Als je gewoon enkele deftige sites met picdumps volgt, krijg je al de fatsoenlijke foto's ook te zien maar dan enkele dagen later.
 
goeie avond allen, effe komen kijken hoe het hier is, nu bijna zomer is terug uit winterslaap aan het komen
 
4chan en reddit moet je idd uitpluizen naar nieuw fatsoenlijk materiaal, en bij 4chan bestaat het risico dat je op serieus gore foto's uitkomt.

Als je gewoon enkele deftige sites met picdumps volgt, krijg je al de fatsoenlijke foto's ook te zien maar dan enkele dagen later.
Je moet alles tenminste toch eens één keer gezien hebben int leven he ;)
 
Dat maakt het niet beter voor de hond :+

na wat zoekwerk, deze teruggevonden _O-

jongen had ook wat spellingsproblemen :X

Is goed 110km/h

ff trugkoment op dakota in de winter heeft hij termo pak aan
en ja we ziijn ook al een keer er onder uit gegaan doen we door een auot werden afgesneden hij zie dat hij ons niet hat zien rijden
BILD0591.jpg

BILD0596.jpg

BILD0593.jpg


jas hebben we niet meer is kapot geknipt daar abulans personeel hihi
maar ik dank dat ik mijn kintje wel thuis laat hoor als ik dit alle maal aan hoor
het word tot zo ver mooi weer oke betje kout mieschien voor bepalde mensen maar ja je heb tog een leker kachel onder je hihi
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan