Belgentopic > Wieke-Tingels > Deel 156 > bandenspanning oké?

Status
Niet open voor verdere reacties.
En heb weeral prijs. Verlof is een week bezig dus begin wat te ontspannen...

Rug weer naar de kloten natuurlijk... :r :r :r

Kan met momenten gvd amper wandelen :(

Hopelijk maar iets verkeerd geschoten en schiet het snel terug goed, anders serieuze problemen :/

Ouwe vent :P

Nee, is wel klote. Veel zon op laten schijnen is best wat je kan doen.

Ik zit nog steeds niet ver van Boekarest, geraak hier moeilijk weg }) })
Morgen echt vertrekken want zit hier al van donderdag en dat was helemaal niet de planning.
 
Laatst bewerkt:
Ouwe vent :P

Nee, is wel klote. Veel zon op laten schijnen is best wat je kan doen.

Ik zit nog steeds in Boekarest, geraak hier moeilijk weg }) })
Morgen echt vertrekken want zit hier al van donderdag en dat was helemaal niet de planning.


Je bent op vakantie, dus wat maakt het uit ;)
 
Goedemorgen :W

Was gisteren stikkapot toen ik thuiskwam :Z
wie zei ook alweer dat motorrijden ontspannend is :+

Ik was ook wel blij toen ik thuiskwam. Die 200 km autostrade is net iets teveel van het goede ...

Moet trouwens nog veel werken aan mijn bochtentechniek werken als ik jullie anciens bezig zie. :} De ervaring ontbreekt duidelijk ... :$
 
Ik was ook wel blij toen ik thuiskwam. Die 200 km autostrade is net iets teveel van het goede ...

Moet trouwens nog veel werken aan mijn bochtentechniek werken als ik jullie anciens bezig zie. :} De ervaring ontbreekt duidelijk ... :$


dan heb je mij nog niet bezig gezien........



elke bocht van meer dan 15° stap ik af en zet de moto dan in de goeie richting om zo mijn weg dan verder te zetten, veiligheid boven alles! :$
 
Ik was ook wel blij toen ik thuiskwam. Die 200 km autostrade is net iets teveel van het goede ...

Moet trouwens nog veel werken aan mijn bochtentechniek werken als ik jullie anciens bezig zie. :} De ervaring ontbreekt duidelijk ... :$

We zijn enkel en alleen rechtdoor gegaan ;)
 
niets gemist dan, persoonlijk vond ik sos piet vandaag spannender dan de motogp..... :/
Er waren toch mooie gevechten te zien en jij zegt niet spannend :? Een groep epoweilrenners 200 km achter elkaar zien fietsen is misschien spannender voor u :?
 
Er waren toch mooie gevechten te zien en jij zegt niet spannend :? Een groep epoweilrenners 200 km achter elkaar zien fietsen is misschien spannender voor u :?



zal vermoedelijk door de beken bier die ik deze nacht gedronken heb komen en de daar aan gekoppelde megakater van vandaag :r :r :r :r dat ik die niet gezien heb maar ik vond er deze keer geen bal aan. wielrennen kijk ik bijna nooit naar trouwens. ;)
 
zal vermoedelijk door de beken bier die ik deze nacht gedronken heb komen en de daar aan gekoppelde megakater van vandaag :r :r :r :r dat ik die niet gezien heb maar ik vond er deze keer geen bal aan. wielrennen kijk ik bijna nooit naar trouwens. ;)
Met andere woorden : je hebt dus een drankprobleem :X :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan