Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan de bowling vrienden :Y

Om 17u30 aan restaurant pampas te Antwerpen, in de lange Lobroek straat.

Weet dat het vroeg is maar ze werken daar in 2 shiften. Wij hebben die van 17u30 tot 20u30 dus dan drinken we eerst nog een aperitiefje :9~

Rond 21u worden we verwacht in de bowling :] dewelke zich op 3km van het restaurant bevindt
 
Aan de bowling vrienden :Y

Om 17u30 aan restaurant pampas te Antwerpen, in de lange Lobroek straat.

Weet dat het vroeg is maar ze werken daar in 2 shiften. Wij hebben die van 17u30 tot 20u30 dus dan drinken we eerst nog een aperitiefje :9~

Rond 21u worden we verwacht in de bowling :] dewelke zich op 3km van het restaurant bevindt

:t
 
Aan de bowling vrienden :Y

Om 17u30 aan restaurant pampas te Antwerpen, in de lange Lobroek straat.

Weet dat het vroeg is maar ze werken daar in 2 shiften. Wij hebben die van 17u30 tot 20u30 dus dan drinken we eerst nog een aperitiefje :9~

Rond 21u worden we verwacht in de bowling :] dewelke zich op 3km van het restaurant bevindt

Dat was toch op een zaterdag hé ;)
Geen probleem dan :t
 
Vandaag eindelijk het eerste ritje van het jaar gedaan :] :]
(En meteen maar overgeschakeld op euro98 ipv die E10.)

't Was slechts een km of 50, maar het heeft goed gedaan :Y Glad wel :X
Nieuwe plaat even met ijzerdraad bevestigd :') Nog geen nieuwe houder gekocht...
 
Vandaag eindelijk het eerste ritje van het jaar gedaan :] :]
(En meteen maar overgeschakeld op euro98 ipv die E10.)

't Was slechts een km of 50, maar het heeft goed gedaan :Y Glad wel :X
Nieuwe plaat even met ijzerdraad bevestigd :') Nog geen nieuwe houder gekocht...


Merkte je dan verschil met die e10? :?
 
Merkte je dan verschil met die e10? :?

Neen, heb ook nog nooit E10 getankt ;)

Maar ik heb een lijstje liggen van motoren die compatibel zijn met E10, en voor Ducati staan er pas de modellen vanaf de 848 bij.

Voor eerdere modellen:
"Ducati Models prior to the above or not mentioned: Use NON E10 fuel"

Dus voor de 749 zou ik sowieso geen E10 tanken, en voor de MTS ben ik ook maar overgeschakeld op Euro98 omdat ik las dat E10 (zelfs al kan je motor er officieel tegen), op lange termijn toch schade kan veroorzaken aan rubberen leidingen en plastic delen. Tenzij je begint met van die additieven erbij te kappen...

Voor die paar eurocent extra ga ik geen risico nemen ;)
 
Neen, heb ook nog nooit E10 getankt ;)

Maar ik heb een lijstje liggen van motoren die compatibel zijn met E10, en voor Ducati staan er pas de modellen vanaf de 848 bij.

Voor eerdere modellen:
"Ducati Models prior to the above or not mentioned: Use NON E10 fuel"

Dus voor de 749 zou ik sowieso geen E10 tanken, en voor de MTS ben ik ook maar overgeschakeld op Euro98 omdat ik las dat E10 (zelfs al kan je motor er officieel tegen), op lange termijn toch schade kan veroorzaken aan rubberen leidingen en plastic delen. Tenzij je begint met van die additieven erbij te kappen...

Voor die paar eurocent extra ga ik geen risico nemen ;)

Ik dacht zelfs dat een moto altijd met "super" reed (98 oct) , tis dan ook al 10 jaar geleden dat ik nog getankt heb met mijne moto.....zuinig baaske :]
 
Neen, heb ook nog nooit E10 getankt ;)

Maar ik heb een lijstje liggen van motoren die compatibel zijn met E10, en voor Ducati staan er pas de modellen vanaf de 848 bij.

Voor eerdere modellen:
"Ducati Models prior to the above or not mentioned: Use NON E10 fuel"

Dus voor de 749 zou ik sowieso geen E10 tanken, en voor de MTS ben ik ook maar overgeschakeld op Euro98 omdat ik las dat E10 (zelfs al kan je motor er officieel tegen), op lange termijn toch schade kan veroorzaken aan rubberen leidingen en plastic delen. Tenzij je begint met van die additieven erbij te kappen...

Voor die paar eurocent extra ga ik geen risico nemen ;)

T ga toch iets moeten gebeuren, op termijn willen ze 98 ook overschakelen.
Vriendin haar wagen is een benzine, vol tanken is toch euh 'pijnlijk' als je de prijzen ziet '(
 
T ga toch iets moeten gebeuren, op termijn willen ze 98 ook overschakelen.
Vriendin haar wagen is een benzine, vol tanken is toch euh 'pijnlijk' als je de prijzen ziet '(
Das dan al nen ouden bak ofwa, met ne vrij recenten auto moogt ge dienen nieuwe 95 toch tanken?
Ik hoop dat mijn grassmachien nog dezelfde prestatie zal leveren! :+
 
Laatst bewerkt:
Das dan al nen ouden bak ofwa, met ne vrij recenten auto moogt ge dienen nieuwe 95 toch tanken?
Ik hoop dat mijn grassmachien nog dezelfde prestatie zal leveren! :+

Nee, voor de moteurs die daar niet mogen op rijden. Bij vriendin haren auto was k verschoten omdat zij altijd tot net niet leeg blijft bollen en dan is t ineens veel geld. Ik rij maar tot half leeg en dan tank k voor 25 euro. Hoeveel naft er dan bijkomt hangt af van de graaiindex te Brussel. :+
 
Laatst bewerkt:
Nee, voor de moteurs die daar niet mogen op rijden. Bij vriendin haren auto was k verschoten omdat zij altijd tot net niet leeg blijft bollen en dan is t ineens veel geld. Ik rij maar tot half leeg en dan tank k voor 25 euro. Hoeveel naft er dan bijkomt hangt af van de graaiindex te Brussel. :+
Ik tank als den bak bijna leeg is dan ben ik zeker dat een minimum aantal keer moet uitstappen om daar in de kou en stank te staan tanken....waar is den tijd naartoe dat ge uw raampje 5cm opendeed en zei "vol aub!" En vijf minuten later raampje open betalen en vertrekken, kben geen luxebeest maar kzou er wat meer willen voor betalen :Y
 
Nee, voor de moteurs die daar niet mogen op rijden. Bij vriendin haren auto was k verschoten omdat zij altijd tot net niet leeg blijft bollen en dan is t ineens veel geld. Ik rij maar tot half leeg en dan tank k voor 25 euro. Hoeveel naft er dan bijkomt hangt af van de graaiindex te Brussel. :+

_O-

Da's zoals mijn ma die vindt dat de brandstofprijzen de laatste 20 jaar niet gestegen zijn.
Ze tankte vroeger altijd voor 600 frank, en nu nog altijd voor 15 EUR...
 
Ik tank als den bak bijna leeg is dan ben ik zeker dat een minimum aantal keer moet uitstappen om daar in de kou en stank te staan tanken....waar is den tijd naartoe dat ge uw raampje 5cm opendeed en zei "vol aub!" En vijf minuten later raampje open betalen en vertrekken, kben geen luxebeest maar kzou er wat meer willen voor betalen :Y

:^

Zo leeg mogelijk rijden en zo volg mogelijk tanken = zo weinig mogelijk tijdverlies met tankbeurten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan