Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
net een mailtje van de bank:

Ben ik nu de enige die dat schokkend vind? Voor alle duidelijkheid heb ik nergens om gevraagd.

Ik kan me prima voorstellen dat er een bepaalde groep mensen daar blindelings intrapt en zich voor 2,500€ de schulden in werkt.

Of ben ik te pessimistisch?

Daar word ik dus kotsmisselijk van, mag ik (desnoods via pb/sms )weten van welke bank dit komt?
Een krediet mag bij wet niet proactief aangeboden worden maar dit gaat nog verder dit is al aangevraagd....
Tof voor onwetende mensen dievolgende week hun woonkrediet gaan aanvragen en een weigering krijgen wegens reeds teveel aan kredieten....
Via bnp zal het normaal niet zijn want bij ons ligt die limiet op 5000 euro, wat niet wil zeggen dat een "overgemotiveerde" bnp bankdirecteur dit niet zou durven.
Btw das wel een heel goeie kredietkaart en mastercard een pak veiliger dan visa....
 
Laatst bewerkt:
:Y
full
 
Daar word ik dus kotsmisselijk van, mag ik (desnoods via pb/sms )weten van welke bank dit komt?
Een krediet mag bij wet niet proactief aangeboden worden maar dit gaat nog verder dit is al aangevraagd....
Tof voor onwetende mensen dievolgende week hun woonkrediet gaan aanvragen en een weigering krijgen wegens reeds teveel aan kredieten....
Via bnp zal het normaal niet zijn want bij ons ligt die limiet op 5000 euro, wat niet wil zeggen dat een "overgemotiveerde" bnp bankdirecteur dit niet zou durven.
Btw das wel een heel goeie kredietkaart en mastercard een pak veiliger dan visa....


pb ;)
 
Info voor de meerdaagse mannen of andere geïnteresseerden...
Voor de discussie van auto met aanhanger met rijbewijs B of BE ...
Zij die hun rijbewijs van voor 1989 is mogen met B rijbewijs rijden met aanhanger boven de 750kg , zij die hun rijbewijs van na 1989 is moet een BE hebben.
Vandaag gezien in de cursus vakbekwaamheid voor rijbewijs C over de wegcode.
 
Info voor de meerdaagse mannen of andere geïnteresseerden...
Voor de discussie van auto met aanhanger met rijbewijs B of BE ...
Zij die hun rijbewijs van voor 1989 is mogen met B rijbewijs rijden met aanhanger boven de 750kg , zij die hun rijbewijs van na 1989 is moet een BE hebben.
Vandaag gezien in de cursus vakbekwaamheid voor rijbewijs C over de wegcode.


Ik ging er eigenlijk van uit dat alles boven de 750kg sowieso een BE was...
 
Info voor de meerdaagse mannen of andere geïnteresseerden...
Voor de discussie van auto met aanhanger met rijbewijs B of BE ...
Zij die hun rijbewijs van voor 1989 is mogen met B rijbewijs rijden met aanhanger boven de 750kg , zij die hun rijbewijs van na 1989 is moet een BE hebben.
Vandaag gezien in de cursus vakbekwaamheid voor rijbewijs C over de wegcode.


Klopt niet makker :N

Het rijbewijs B laat toe een aanhangwagen te trekken met een Maximaal Toegelaten Massa (M.T.M.) tot 750 kg.
Als de M.T.M. van de aanhangwagen meer bedraagt dan 750 kg, volstaat rijbewijs B op voorwaarde dat de M.T.M. van het samenstel niet meer dan 3,5T bedraagt.
Als de M.T.M van het samenstel meer bedraagt dan 3,5T, maar 4250 kg niet overschrijdt, wordt de "code 96" op het rijbewijs vereist, hetgeen je verkrijgt na het volgen van een praktijkopleiding en het afleggen van een praktijkexamen.

Rijbewijs B+E is vereist voor samenstellen van voertuigen bestaande uit een trekkend voertuig van de categorie B en een aanhangwagen of oplegger met een maximaal toegelaten massa van ten hoogste 3.500 kg. Indien je wilt rijden met een aanhangwagen met een M.T.M. hoger dan 3.500 kg, op voorwaarde dat de M.T.M. van het samenstel niet meer bedraagt dan 12.000 kg, dan dien je in het bezit te zijn van rijbewijs C1+E.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan