Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mochten ze nu nog zeggen 70-80pk snap ik dat mensen daar voldoende mee hebben.

Maar 48


Idd zag deze week de bmw gs 700 staan op het werk en zou tevreden zijn met de "amper" 75pk... dan eventjes de prijs bekeken....goesting was direct wat afgekoeld

Er stond ook zo een electrische moto trouwens ZERO dacht ik dat het spul heet, heeft er iemand hier al met gereden? Zou het niet direct willen maar eens met rijden zou ik wel willen....
 

Zaterdag met een paar moto's mogen testrijden.

Den eerste was deze ducati monster 821. Die gast van ducati zolder kwam speciaal naar hier om mijn kameraad te laten testen met deze moto. Aangezien die kameraad zijn moeder ni mocht weten dat hij voor ne moto aant zien is en voor zijn rijbewijs is geweest, hadde we dus gewoon bij mij thuis afgesproken. Die gast laad die moto uit de camionet en zegt vrolijk: "ik ga hier int dorp wel iets drinken, bel mij maar op binnen een uurke ongeveer wanneer je terug bent. Niks papieren moeten tekenen ofzo. Gewoon een uur gaan rijden me mene maat en af en toe van moto gewisseld. Reed heel plezant, stuurde goed, maar had toch niet de power onderin die ik verwacht had. Na een tijdje vond ik wel den uitlaat wat te luid om gezellig een toerke te doen. Zitpositie was veel sportiever als op mijn MT09, maar helemaal niet lastig ofzo.


Dan met mijn MT naar stabroek gereden, met vrouwke achterop.
Dik machien dat ondertussen al 2 jaar van mij is. Nog super content van en heeft me nog nooit in de steek gelaten.


Bij AMC in stabroek was het opendeurdag en kon je testen met een 10 tal motoren.
Hieruit koos ik is met den MT09 Tracer te rijden, om te zien wat het verschil is in zithouding en comfort met de mijne. Want blok en rijwielgedeelte is zo goed als hetzelfde. Bleek deze dus veel comfortabeler te rijden door de iets hogere zitpositie. Benen hadden meer plaats, hoger en iets breder stuur, veel zachtere gasrespons als de mijne. Wel iets harder werken om hem een snelle doordraaier door te krijgen, maar dat kan ook mijn vriendin gelegen hebben die achterop zat. Die was ook direct verkocht door de extra beenruimte en het dikkere zadel achteraan.


Daarna nog efkes met den MT10 op stap, deze keer zonder vriendin achterop. Wa ne moto. Heel soepel rijden en een ton aan power. In standaard modus en B modus miste hij precies onderin wa koppel tegenover de MT09, maar in A modus was dat helemaal niet meer waar. Goed oppakken bij lage toeren en dan gelijk een raket weg, zal wel met da bigbang blok van den R1. En da geluid van die moto . Ik had bijna den bestelbon getekend. Maar toch maar eerst aan onze bouwgrond gedacht.


Stond binnen nog een MT10 SP. Dik machien, gewoon om wa op te geilen en te kwijlen.



Ik weet het, tis ne lange post. Maar dan hebde ook iets om te lezen he.
Hier nog ne patat voor de moeite. LOL
 
Laatst bewerkt:

Fijn verslagje
 
Zaterdag de 749 maar eens afhalen
(Gingen we trouwens geen circuitdagje/-weekend meer regelen?)

De Multi mag een week later binnen voor het desmo-onderhoud...

Wordt een dure motormaand
 

Bijt de laatste tijd ook iets serieus in mijn been maar de prijs is dan ook idd gelijk koude douche zelfs

Zo ne zero is op zich wel tof maar zou da ni kopen. Electrische auto mss ooit nog wel maar in ne moto hoop ik oprecht dat dat nooit zal moeten
Moto moet lawijt maken en stinken
 

Leuk verslag, thx

En merci voor de patat



Wel ne bizarre verkoopstechniek van die Ducati gast da mag daar precies iets kosten om iets verkocht te krijgen uwe maat had dan toch op voorhand al wel serieuze aankoopintentie laten blijken veronderstel ik
 
Hij was vooraf al is naar ginder gereden om met de 700 enzoveel cc te testrijden.
En hij was nog is terug geweest voor den 821, maar die was toen ni binnen in de winkel.
Dus hadden ze beloofd om ermee af te komen. Maar mene maat zij zelf ook da hij ni ginder ging kopen, maar als em ene kocht da em da wel in antwerpen zou doen.
 
Diene MT10 SP ziet er echt bruut uit
 
Op zo een zero moet je nooit de olie verversen, dus dat zou perfect zijn voor u
 
Laatst bewerkt:
Hangt ervan af wanneer ik iets naar men zin vind en wat betaalbaar is
Ben hier ook links en rechts wat aan het uitkijken voor iets anders...
Na 6j op men 600rr gereden te hebben verlang ik naar iets anders
1000cc super sport of heel misschien 1000cc hooligan naked bike maar voorkeur gaat toch naar de super sport (denk ik )

ligt niet in het vuur, tegen volgend seizoen is ok of als het vroeger kan
 
Zaterdag de 749 maar eens afhalen
(Gingen we trouwens geen circuitdagje/-weekend meer regelen?)

De Multi mag een week later binnen voor het desmo-onderhoud...

Wordt een dure motormaand
ik wil wel een weekendje eifel/ringen of een circuitdagje/weekend doen
beide met aanhanger achter de auto
 
Status
Niet open voor verdere reacties.