Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een nieuw dieptepunt. '(

Buiten een man of 6 lijkt er ook niemand meer geengageerd om eens iets samen te gaan doen. Nu heeft het zelfs niks met motorrijden te maken. Het werd ruim op voorhand gecommuniceerd, maar toch lijkt niemand interesse te hebben.

Erg jammer, het was hier vroeger zo een grote, leuke en actieve bende.

Ik snap best dat sommigen niet meer, of minder rijden maar als we dan eens gaan karten en een hapje gaan eten wil er nog niemand mee :(

:^
 
Een nieuw dieptepunt. '(

Buiten een man of 6 lijkt er ook niemand meer geengageerd om eens iets samen te gaan doen. Nu heeft het zelfs niks met motorrijden te maken. Het werd ruim op voorhand gecommuniceerd, maar toch lijkt niemand interesse te hebben.

Erg jammer, het was hier vroeger zo een grote, leuke en actieve bende.

Ik snap best dat sommigen niet meer, of minder rijden maar als we dan eens gaan karten en een hapje gaan eten wil er nog niemand mee :(

Willen wel, kunnen niet ;)
 
Gaat die karting nog door of is dat afgeblazen?

Niet eerder gezien, lees hier ongeveer om de twee maanden eens bij, dat wil dus zeggen dat ik meer bij lees dan ik met de moto rijd. |( |( |(
 
Motogp spoilers:












Weinig interessante race eigenlijk. Ik vond het op zich wel raar dat ze allemaal op regenbanden begonnen, terwijl er toch al een redelijk stuk droog lag? Marc zoals gewoonlijk de goeie keuze genomen, terwijl Rossi verder blijft rijden. Al was de grootste ster uiteraard Zarco :p
Nog goeie damage control van de yam boys, ze hebben hun hoofd wel koel kunnen houden en nog een goed resultaat kunnen halen.
De prijs van allergrootste ster gaat natuurlijk wel naar nr.99, die wel zeker een ronde of twee vanvoor reed.. en dan 15e eindigt >.< Ik denk dat ze bij ducati nu ook wl weten in welk mandje ze hun eitjes moeten leggen ^_^

edit: er was blijkbaar wel iets zwaar misgeggaan bij zijne wissel :/
 
Laatst bewerkt:
Lorenzo kwam binnen, terwijl zijn team zijn 2de bike nog niet klaar had. Ze waren nog bezig om er slicks onder te zetten.
Hier heeft hij 15 seconden moeten wachten voordat hij weer verder kon....
 
meme-birthday-card-22-1000-ideas-about-memes-on-.jpg



*O* *O* Happy Birthday Nameless *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan