Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
kheb nog advies nodig,
mijn hoofdomtrek is 58 cm
bestel ik nu een medium (56-57 cm)
of een large (58-59 cm)
groetjes

rekkie
ik heb alles hier in motor winkels gepast en op internet besteld :Y
ik besef zelf ook wel dat dat geen mooie manier van werken is, maar die manier heeft me al honderden euro's bespaard!

om een klein voorbeeld te geven, mijn alpinestar overal +-700€ in België en 585€ incl verzending via FC-moto

keuze is snel gemaakt lijkt me :X


en om op u vraag te antwoorden L ik heb zelfde hoofdomtrek ;)
 
Laatst bewerkt:
deze nacht besteld,
schuberth-c3-pro-orange.jpg
 
kheb nog advies nodig,
mijn hoofdomtrek is 58 cm
bestel ik nu een medium (56-57 cm)
of een large (58-59 cm)
groetjes

rekkie

Ik zou nooit een helm kopen zonder te passen. Heb laatst bij fc moto een 5tal helmen gepast. Van elk merk zitten de verschillende types in dezelfde maat zelfs anders. Ook zijn de maten van de merken onderling zelfs verschillend.
 
Laatst bewerkt:
Met wat rijdt jij ondertussen :?
Laatste keer dat ik u zag was, had je problemen met uwe knie



:W ,
klopt was bij Wim motors(samen met rotaxmax dacht ik) toen ik die bridgestone stickers voor je bijhad,hebben daar boven met een koffie nog een praatje gemaakt bij joost over hun testbank als ik het me nog allemaal een beetje herinner, gelukkig is het met mijn geheugen beter gesteld dan met mijne knie :X
Ik rij inmiddels terug,maar niet meer met een tupperware fiets.
Dit is het blokje..




*O*
 
:W ,
klopt was bij Wim motors(samen met rotaxmax dacht ik) toen ik die bridgestone stickers voor je bijhad,hebben daar boven met een koffie nog een praatje gemaakt bij joost over hun testbank als ik het me nog allemaal een beetje herinner, gelukkig is het met mijn geheugen beter gesteld dan met mijne knie :X
Ik rij inmiddels terug,maar niet meer met een tupperware fiets.
Dit is het blokje..

[~[url="http://i128.photobucket.com/albums/p179/Cabrio_2006/1079ec1a-82cb-4437-82b8-cff804dc2182_zpsvuv8rl8m.jpg"]afbeelding~][/URL]


*O*


ducati monster :Y *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan