Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag de Multi nog eens bekeken; ketting hangt terug veel te slap...
Jullie herinneren zich nog dat Alex die aangespannen heeft tijdens ons Ringweekend.

Hoe kan dat :?
En kan veel dat kwaad om daarmee te rijden?

Ik wilde volgend weekend nog eens de Eifel in, en dan de motor pas binnendoen voor onderhoud.
Slecht plan?
 
Vandaag de Multi nog eens bekeken; ketting hangt terug veel te slap...
Jullie herinneren zich nog dat Alex die aangespannen heeft tijdens ons Ringweekend.

Hoe kan dat :?
En kan veel dat kwaad om daarmee te rijden?

Ik wilde volgend weekend nog eens de Eifel in, en dan de motor pas binnendoen voor onderhoud.
Slecht plan?

Al veel kilometers gereden ondertussen? Een ketting rekt altijd wel wat uit, zeker als ze al wat versleten is.

Hoe lang ligt die set er al op?

Ik zou kijken of je wiel nog naar achteren kan, en hem terug aanspannen. :Y

Na de eifel kan je dan nog altijd op onderhoud
 
Vandaag de Multi nog eens bekeken; ketting hangt terug veel te slap...
Jullie herinneren zich nog dat Alex die aangespannen heeft tijdens ons Ringweekend.

Hoe kan dat :?
En kan veel dat kwaad om daarmee te rijden?

Ik wilde volgend weekend nog eens de Eifel in, en dan de motor pas binnendoen voor onderhoud.
Slecht plan?


Wsl metaalmoeheid, Italiaans ijzer hé ;)
 
Vandaag de Multi nog eens bekeken; ketting hangt terug veel te slap...
Jullie herinneren zich nog dat Alex die aangespannen heeft tijdens ons Ringweekend.

Hoe kan dat :?
En kan veel dat kwaad om daarmee te rijden?

Ik wilde volgend weekend nog eens de Eifel in, en dan de motor pas binnendoen voor onderhoud.
Slecht plan?
Ik wist niet dat Alex mee was op ring weekend :+

Of het veel kwaad kan om daarmee door te rijden hangt af van hoe slap de ketting hangt :?
Maar je hebt gezien hoe het moest, nu kan je ze zelf opspannen }) 1 (of 2) bout(jes) los draaien om het wiel los te zetten, en dan met die speciale sleutel dat excentrisch tandwiel verdraaien (zit achter het gewone tandwiel) ;)
Moest het jou echt niet lukken mag je steeds passeren voor een pitstop :P
 
Laatst bewerkt:
Wsl metaalmoeheid, Italiaans ijzer hé ;)
full
 


Net naar de 3de motor in "perfecte staat" gaan kijken die compleet onderkomen was..

Heb al vanalles gezien: gebarsten kuipen, China kuipen, verroeste kettingen, lekkende vork, banden die verder dan vierkant zijn, half kapot blok,...

Echt een drama

Heb deze week met den nameless al meer dan 500km gereden om motoren te gaan bekijken.
 
Net naar de 3de motor in "perfecte staat" gaan kijken die compleet onderkomen was..

Heb al vanalles gezien: gebarsten kuipen, China kuipen, verroeste kettingen, lekkende vork, banden die verder dan vierkant zijn, half kapot blok,...

Echt een drama

Heb deze week met den nameless al meer dan 500km gereden om motoren te gaan bekijken.
kak -O-
 
Net naar de 3de motor in "perfecte staat" gaan kijken die compleet onderkomen was..

Heb al vanalles gezien: gebarsten kuipen, China kuipen, verroeste kettingen, lekkende vork, banden die verder dan vierkant zijn, half kapot blok,...

Echt een drama

Heb deze week met den nameless al meer dan 500km gereden om motoren te gaan bekijken.

Ge vergeet nog de kromme remschijven te vermelden, zo erg krom dat de remhendel gewoon 1,5 cm in en uit ging bij het remmen. En dan vader en zoon die gewoon blijven beweren dat die moto volledig in orde is... Dat ding was echt levensgevaarlijk |(

Of die van vanavond : Sven: is het goed dat ik eens even het blokje om ga rijden :? Verkoper: doe maar niet want dat maakt lawaai... :? :? :?

Of eerder op de avond: goh, de motor staat nu net niet hier, maar is volledig in orde, van een meisje geweest, nieuwe kappen erop, motor net gereviseerd... Is perfect in orde... Hoeveel alarmbellen kunnen er afgaan in 1 zin, wetende dat dat uit de mond kwam van een louche tweedehands autohandelaar die kennelijk of dronken of stoned was...

|( :( :r

Kunnen er gvd al een boek over schrijven :(
 
Ge vergeet nog de kromme remschijven te vermelden, zo erg krom dat de remhendel gewoon 1,5 cm in en uit ging bij het remmen. En dan vader en zoon die gewoon blijven beweren dat die moto volledig in orde is... Dat ding was echt levensgevaarlijk |(

Of die van vanavond : Sven: is het goed dat ik eens even het blokje om ga rijden :? Verkoper: doe maar niet want dat maakt lawaai... :? :? :?

Of eerder op de avond: goh, de motor staat nu net niet hier, maar is volledig in orde, van een meisje geweest, nieuwe kappen erop, motor net gereviseerd... Is perfect in orde... Hoeveel alarmbellen kunnen er afgaan in 1 zin, wetende dat dat uit de mond kwam van een louche tweedehands autohandelaar die kennelijk of dronken of stoned was...

|( :( :r

Kunnen er gvd al een boek over schrijven :(
Triest...
 
Ge vergeet nog de kromme remschijven te vermelden, zo erg krom dat de remhendel gewoon 1,5 cm in en uit ging bij het remmen. En dan vader en zoon die gewoon blijven beweren dat die moto volledig in orde is... Dat ding was echt levensgevaarlijk |(

Of die van vanavond : Sven: is het goed dat ik eens even het blokje om ga rijden :? Verkoper: doe maar niet want dat maakt lawaai... :? :? :?

Of eerder op de avond: goh, de motor staat nu net niet hier, maar is volledig in orde, van een meisje geweest, nieuwe kappen erop, motor net gereviseerd... Is perfect in orde... Hoeveel alarmbellen kunnen er afgaan in 1 zin, wetende dat dat uit de mond kwam van een louche tweedehands autohandelaar die kennelijk of dronken of stoned was...

|( :( :r

Kunnen er gvd al een boek over schrijven :(

Ela ela, niets tegen de stonede medemens é B|
 
Net naar de 3de motor in "perfecte staat" gaan kijken die compleet onderkomen was..

Heb al vanalles gezien: gebarsten kuipen, China kuipen, verroeste kettingen, lekkende vork, banden die verder dan vierkant zijn, half kapot blok,...

Echt een drama

Heb deze week met den nameless al meer dan 500km gereden om motoren te gaan bekijken.

Circuitsletten?

Want met particuliere baanmotoren kom je toch meer correcte, dan niet correcte fietsen tegen.

Anders DL kopen?
Altijd rustig mee getourd :Y
 
Weet er iemand waar ge een goedkope bluetooth-headset kunt kopen? Zoek iets rond de 50 euro om gps te kunnen horen in m'n helm.
 
Al veel kilometers gereden ondertussen? Een ketting rekt altijd wel wat uit, zeker als ze al wat versleten is.

Hoe lang ligt die set er al op?

Ik zou kijken of je wiel nog naar achteren kan, en hem terug aanspannen. :Y

Na de eifel kan je dan nog altijd op onderhoud

Maar een paar honderd km gereden sinds de Ring, maar is volgens mij wel nog de eerste set (dus 24k km op de teller).

Ga idd proberen die ketting nog eens te spannen, en daarna lossen ze t maar op bij het onderhoud :Y
 
Ik wist niet dat Alex mee was op ring weekend :+

Of het veel kwaad kan om daarmee door te rijden hangt af van hoe slap de ketting hangt :?
Maar je hebt gezien hoe het moest, nu kan je ze zelf opspannen }) 1 (of 2) bout(jes) los draaien om het wiel los te zetten, en dan met die speciale sleutel dat excentrisch tandwiel verdraaien (zit achter het gewone tandwiel) ;)
Moest het jou echt niet lukken mag je steeds passeren voor een pitstop :P

Alex, wie is Alex? :+
Uiteraard bedoelde ik de alom gewaardeerde Mex :P

Ik ga het eens proberen, met de juiste
maat inbus geraken we al ver denk ik ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan