Belgentopic > Wieke-tingels > Deel 163 > we blijven doorgaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
20841030_1204792509621935_6841038105290666179_n.jpg



:o :P
 
jo de manne,
gisteren nog een ritje in zeeland gaan doen,
wa rond tuffen op de dijken daar en 270 kilometer gebold
profiteren vant goei weer he
 
:W



(Die luthi kwam van de moto2 zeker he?) -Yep
Nu kan die nog snel bij de motogp binnenkomen zonder al te veel concurrentie, binnen een jaar zijn alle grote contracten weer open en dan lijkt het me moeilijker om daar binnen te komen.
 
Laatst bewerkt:
:W



(Die luthi kwam van de moto2 zeker he?) -Yep
Nu kan die nog snel bij de motogp binnenkomen zonder al te veel concurrentie, binnen een jaar zijn alle grote contracten weer open en dan lijkt het me moeilijker om daar binnen te komen.

Idd, volgend jaar rond deze tijd zal het daar serieuze kermis zijn :Y
 
Pech voor marquez en voor de rest een uiterst serene wedstrijd -O-

Lorenzo komt stilaan toch een beetje met de duc overeen, misschien dat ie tegen volgend seizoen weer mee kan met de top.

Viel me wel op dat er de laatste races geen crashes meer zijn geweest 'door de banden'.
 
Goedemorgen,

Mijn vader (wonend in België) wil misschien een motor gaan aanschaffen en daarover heb ik wat vragen:
1. Hoe werkthet overschrijven precies (bij particuliere verkoop)? Wat heb je er bijv. allemaal voor nodig?
2. Kun je in B je motor verzekeren zonder dat je een rijbewijs hebt? Zelf heb ik even gekeken of het mogelijk is, maar ik moet altijd datum van het rijbewijs invullen.

Bedankt :)
 
1. Je maakt gewoon een verkoopsovereenkomst op en je krijgt de papieren van de motor erbij. (inschrijvingsbewijs dat uit 2 delen kan bestaan (staat er op vermeld, van een oudere zal dit nog 1 groot blad zijn) en gelijkvormigheidsattest )
Met het inschrijvingsbewijs (dat dus nog op naam van de verkoper staat) ga je naar de verzekering en die geven je een roos papier mee om hem op je (pa z'n) naam in te schrijven. Die stuur je op met de post (duur +- 2weken) of je gaat zelf langs bij een DIV-kantoor (wachttijd kan wel 3u+ zijn maar dan heb je wel je nr plaat de volgende dag)
Als dat gebeurt is krijg je je papieren en later ook je nummerplaat (die blijft niet bij de motor in België).

2. Ik denk van niet, sinds ze willen weten welk 'risico' de bestuurder vormt, om hun premie te berekenen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan