Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Nieuw op het forum, Westvlaming, ga heel binnenkort mijn eerste motorfiets kopen : Royal Enfield Interceptor 650 of GT Continental 650.
Heb mijn rijbewijs sinds 1988 (A, A1, A2, B en BE) maar ga sowieso een cursus motorrijden volgen : veiligheid voor alles !

Welkom Christof,
Een westvlaming die zijn rbw al vanaf 1988 heeft, zal ongeveer mijn leeftijd hebben. Ik schat 1968.

En je keuze qua motor is subliem :Y
 
1970 ;)
Morgen proefrijden met een Interceptor en een Continental. Qua looks vind ik de GT Continental de mooiste, maar moet gewoon ook goed aanvoelen. Ben benieuwd !

Hoe is het proefrojden bevallen, ben benoeuwd welke van de 2 je overgehaald heeft ;)
 
Hoe is het proefrojden bevallen, ben benoeuwd welke van de 2 je overgehaald heeft ;)

Eerst met de Interceptor gereden, met de Continental als tweede. Beiden bevielen me enorm goed, maar uiteindelijk vond ik de Continental wat 'natuurlijker' qua zitpositie, het schakelen ging net iets vlotter en ik had het gevoel meer in controle te zijn van de machine, vooral in bochten en rotondes.
Dus het wordt de Continental GT, in Ice Queen White !
 
Eerst met de Interceptor gereden, met de Continental als tweede. Beiden bevielen me enorm goed, maar uiteindelijk vond ik de Continental wat 'natuurlijker' qua zitpositie, het schakelen ging net iets vlotter en ik had het gevoel meer in controle te zijn van de machine, vooral in bochten en rotondes.
Dus het wordt de Continental GT, in Ice Queen White !

Gefeliciteerd met je aankoop *O* *O*
wanneer kan je erom gaan :?
SmartSelect_20200605-225533_Chrome.jpg
 
En toen was het stil......
iemand die nog een ritje gaat doen, of wachten we op woensdag dat het 30 graden wordt ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan