Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Hey Joske, je bent de 2de die hier nu een MV heeft, mooie kleur ook.
Ik zie dat je ergens tussen de fruitbomen staat, deze route hebben we vorige maand ook nog gereden, jammer dat we geen contactgegevens meer hebben van je.... hoe is het ondertussen, huisje helemaal in orde, nog steeds facebookloos? Btw gefeliciteerd met de club hé :)
 
Hey Joske, je bent de 2de die hier nu een MV heeft, mooie kleur ook.
Ik zie dat je ergens tussen de fruitbomen staat, deze route hebben we vorige maand ook nog gereden, jammer dat we geen contactgegevens meer hebben van je.... hoe is het ondertussen, huisje helemaal in orde, nog steeds facebookloos? Btw gefeliciteerd met de club hé :)
Die fruitbomen lijken me straf dat ge daar geweest zijt. :+
Huisje, ja, hier en daar nog wat afwerken, verven enzo en een vijverke aanleggen. :)

Ik heb u een pb gestuurd.
Merci met de club. Hartje ligt daar nog, wel al een paar jaar niet meer actief aan t supporteren, huisje bouwen, hondje, weinig tijd...
facebookloos ja en nee :+
 
eigenlijk rijden we nog wel vaak hoor, maar het probleem van Whatsapp is dat je jezelf niet kan toevoegen natuurlijk

Zag ik nu in da filmke op 1:04 dat ge hier op 150m van de deur geweest zijt en gene koffie komen drinken?
Woon maar 2 huizen van mijn oud adres vandaan waar we ooit es vertrokken zijn met een rit. :o:o:o:o

Ja, de streek staat hier bekend om de maretak.
 
Zag ik nu in da filmke op 1:04 dat ge hier op 150m van de deur geweest zijt en gene koffie komen drinken?
Woon maar 2 huizen van mijn oud adres vandaan waar we ooit es vertrokken zijn met een rit. :o:o:o:o

Ja, de streek staat hier bekend om de maretak.
Tja.... weet je huis niet wonen hé, dus al stond ik 1 meter van je huis, je had wss gene koffie klaarstaan, anders had ik het zeker geroken :+
Volgende keer plannen we wel wat in
 
Hoi. Nieuw, onervaren en Belg. Ik woon tegen Turnhout en heb pas een 2de hands moto. Online vind je elvendertighonderd winkels, en heel veel advertenties. Maar waar vind ik "in het echt" grote winkels met moto toebehoren aub ? Afstand speelt geen rol, NL, Vlaanderen ... Bvb voor kledij, topkoffers, navigatie, snufjes enz . Veel dingen moet je toch voor je beslist eerst eens passen, voelen of meten dacht ik... Mvg. Harry .
 
Hoi. Nieuw, onervaren en Belg. Ik woon tegen Turnhout en heb pas een 2de hands moto. Online vind je elvendertighonderd winkels, en heel veel advertenties. Maar waar vind ik "in het echt" grote winkels met moto toebehoren aub ? Afstand speelt geen rol, NL, Vlaanderen ... Bvb voor kledij, topkoffers, navigatie, snufjes enz . Veel dingen moet je toch voor je beslist eerst eens passen, voelen of meten dacht ik... Mvg. Harry .
:W
voor kleding ga ik meestal naar Eko motorwear (Kontich). Ruime keuze en goed geholpen.
Voor accessoires RAD winkels

enneuh: post gerust eens een foto van je Moto!
 
:W
voor kleding ga ik meestal naar Eko motorwear (Kontich). Ruime keuze en goed geholpen.
Voor accessoires RAD winkels

enneuh: post gerust eens een foto van je Moto!
Thanks. Van t' weekend eens bestuderen. Moto F650CS, 2005, 13000 km, gevonden in Luxemburg, 8 jaar stil gestaan, gelijk nieuw, een apart geval dus net wat ik wou. 👍😁 Zelf groot onderhoud gegeven, alle vloeistoffen vervangen, en de rare snuit wat verfraait met zwart en zilver. Nieuwe helm gekocht, en zelf gespoten in de moto kleuren.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210522-180434~3.jpg
    Screenshot_20210522-180434~3.jpg
    186,8 KB · Weergaven: 16
Nog iemand aub 🤔 Er moeten toch nog grote winkels zijn waar je ooit geweest moet zijn... Er zou rond Eindhoven ook een bekende grote zaak zijn, maar ik vind precies enkel online shops...Ik zag al enkele Harleyshops in de Kempen, maar daar past er niet veel op een BMW tourer 😄 en bij BMW zelf, prachtige winkels maar daar ben je een maandloon kwijt per artikel...😄 Mvg. Harry.
 
Nog iemand aub 🤔 Er moeten toch nog grote winkels zijn waar je ooit geweest moet zijn... Er zou rond Eindhoven ook een bekende grote zaak zijn, maar ik vind precies enkel online shops...Ik zag al enkele Harleyshops in de Kempen, maar daar past er niet veel op een BMW tourer 😄 en bij BMW zelf, prachtige winkels maar daar ben je een maandloon kwijt per artikel...😄 Mvg. Harry.
 
Was dit topic al eens tegengekomen, maar nog niets in gelezen :N , fototje zal volgen, moet hem eerst nog eens kuisen ,😆, beetje druk geweest met renoveren, verhuizen...
Altijd al van de kanten van Wommelgem geweest, tijdje in Steenhuffel (bij de Palm 🍻) gewoond en Dees weekend naar het nieuwe (voor ons toch) huisje in Schoten verkast.
Rijd nu met een KTM 1290 Sd van 2019, komt hopelijk binnenkort een enduro bij (als ik genoeg krijg van mijn huisje in Niel, dat te koop staat), en op de moment staat er nog een Honda mt5, voor als er sneeuw of ijs ligt.
 
Och, 😳juni 2021 , ik zat ooit toevallig tegen Mechelen, en heb ondertussen alles aangeschaft in MKC Zemst ! Mooie winkel, goede service en 0,0 korting. Na de kledij aankopen, het boeken van rijlessen en examens, krijg ik dan in de rijschool een flyer voor 10 % korting, in MKC ! 🙄😒😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan