Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Och, 😳juni 2021 , ik zat ooit toevallig tegen Mechelen, en heb ondertussen alles aangeschaft in MKC Zemst ! Mooie winkel, goede service en 0,0 korting. Na de kledij aankopen, het boeken van rijlessen en examens, krijg ik dan in de rijschool een flyer voor 10 % korting, in MKC ! 🙄😒😂
das wel ne zure Oo
Ben zelf eerder fan van EKO in kontich
 
Toch al vodden gehad, met mijn vorige 990, was wel 2dehands, de 1290 is nieuw, ook al beetje met voorgehad, maar tot nu toe alles goed opgelost 🥲
ja daar blijven ze toch voor bekend, ma zijn eerder kleine dingen en worden wel opgelost.
Tot zover niks last gehad met mijne ^^
 
Hij is nog een beetje proper nu, bedoeling zou wel zijn dat al het oranje ook zwart word 🤪
 

Bijlagen

  • 16346623468298967244067323858742.jpg
    16346623468298967244067323858742.jpg
    348,1 KB · Weergaven: 18
Was dit topic al eens tegengekomen, maar nog niets in gelezen :N , fototje zal volgen, moet hem eerst nog eens kuisen ,😆, beetje druk geweest met renoveren, verhuizen...
Altijd al van de kanten van Wommelgem geweest, tijdje in Steenhuffel (bij de Palm 🍻) gewoond en Dees weekend naar het nieuwe (voor ons toch) huisje in Schoten verkast.
Rijd nu met een KTM 1290 Sd van 2019, komt hopelijk binnenkort een enduro bij (als ik genoeg krijg van mijn huisje in Niel, dat te koop staat), en op de moment staat er nog een Honda mt5, voor als er sneeuw of ijs ligt.
Hier momenteel nen 1290 adventure en een enduro in de garage (zit wel niet meer in elkaar momenteel)
in een ver verleden begonnen op een mt5 :)
 
Hier momenteel nen 1290 adventure en een enduro in de garage (zit wel niet meer in elkaar momenteel)
in een ver verleden begonnen op een mt5 :)
zal niet simpel zijn om op te rijden dan _O- , ver verleden (allemaal relatief) zal bij mij een dikke 20 jaar geleden zijn, dan ook met de mt begonnen, maar is er altijd bijgebleven (niet altijd dezelfde, zijn er wel een paar van gepikt ;(), maar nu zou het wel kunnen dat hij ook moet gaan, als er een enduro zou bijkomen, niet omdat ik het wil, maar puur uit plaatsgebrek |(
 
Heeft Nameless zijn witte Repsol Fireblade nog? Kwam hem vroeger nog wel eens tegen bij de mannen van het Fireblade topic (o.a. bij hotel Maas in Lutzerath).
 
Aha, nog Belgen. Hier ook maar eens volgen dan..

Rij zelf daily met een Honda CB1000R en daarnaast een Honda CB650Z als opknapprojectje van lange adem (als ik eens tijd/zin heb om eraan te sleutelen, gaat/mag nog wel even duren zolang het maar leuk blijft).

Aangezien prentjes kijken altijd leuk is, wil ik jullie de dames niet onthouden:

WhatsApp Image 2022-01-03 at 14.23.50.jpeg


IMG_6081.jpg
 
Momenteel woon ik nog in Zuid-Westvlaanderen, in Zwevegem bij Kortrijk, maar komende zomer verhuis ik naar Koekelare.
Een stuk dichter bij het zeetje en heel mooie wegen om te ontdekken ;)

Nog maar motorrijder sinds april 2020, en ondertussen al toe aan mijn 4e motorfiets ; ik kon er maar geen vinden waar ik écht een goed gevoel bij had, maar heb die nu gevonden en in oktober gekocht. Dat het maar gauw wat beter weer wordt !

IMG-3589.jpg
 
Aha, nog Belgen. Hier ook maar eens volgen dan..

Rij zelf daily met een Honda CB1000R en daarnaast een Honda CB650Z als opknapprojectje van lange adem (als ik eens tijd/zin heb om eraan te sleutelen, gaat/mag nog wel even duren zolang het maar leuk blijft).

Aangezien prentjes kijken altijd leuk is, wil ik jullie de dames niet onthouden:

Bekijk bijlage 1711582

Bekijk bijlage 1711580

Ze staan schoon te blinken, lijken voor een deel wel matching colors
 
Momenteel woon ik nog in Zuid-Westvlaanderen, in Zwevegem bij Kortrijk, maar komende zomer verhuis ik naar Koekelare.
Een stuk dichter bij het zeetje en heel mooie wegen om te ontdekken ;)

Nog maar motorrijder sinds april 2020, en ondertussen al toe aan mijn 4e motorfiets ; ik kon er maar geen vinden waar ik écht een goed gevoel bij had, maar heb die nu gevonden en in oktober gekocht. Dat het maar gauw wat beter weer wordt !

Bekijk bijlage 1711584

Je weet toch dat je ook en testrit kunt vragen voor je er eentje koopt :+
Veel plezier alleszins met deze :]
 
Aha, nog Belgen. Hier ook maar eens volgen dan..

Rij zelf daily met een Honda CB1000R en daarnaast een Honda CB650Z als opknapprojectje van lange adem (als ik eens tijd/zin heb om eraan te sleutelen, gaat/mag nog wel even duren zolang het maar leuk blijft).

Aangezien prentjes kijken altijd leuk is, wil ik jullie de dames niet onthouden:

Bekijk bijlage 1711582

Bekijk bijlage 1711580

Knappe moto's !
 
Momenteel woon ik nog in Zuid-Westvlaanderen, in Zwevegem bij Kortrijk, maar komende zomer verhuis ik naar Koekelare.
Een stuk dichter bij het zeetje en heel mooie wegen om te ontdekken ;)

Nog maar motorrijder sinds april 2020, en ondertussen al toe aan mijn 4e motorfiets ; ik kon er maar geen vinden waar ik écht een goed gevoel bij had, maar heb die nu gevonden en in oktober gekocht. Dat het maar gauw wat beter weer wordt !

Bekijk bijlage 1711584

Uiteraard kwam je bij KTM terecht :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan