Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Dacht rond 10u ongeveer bij mij thuis te vertrekken. is een 450km van bij mij. Ik ga ongeveer een uurtje later in Leuven zijn
 
Kstel voor dat we hier afspreken om 11u:

Leuvensesteenweg 292, 3390 Tielt-Winge

(tankstation asoil)
 
Ik ga forfait moeten laten gaan -O-
Vandaag vrouw en kinderen 4u meegesleurd om naar een cabrio te gaan kijken, dus morgen word ik geacht daarvoor te boeten :+

Ziet er wel een mooie rit uit, en aan t weer zal het zeker niet liggen. Veel plezier! :]
 
Bedankt Jimmeh en Rekker voor de aangename dag.

Ik heb vandaag uiteindelijk 421 km bij op de teller gezet, voor mijn eerste rit van het seizoen was het zeker de moeite.
 
ben thuis,afgeklokt op 494 km ,lekker gereden :]
sorry nameless ,was te druk bezig met de juiste lijnen te kiezen ,de apex niet te missen en vol gas uit de bocht te sleuren,eigenlijk was ik al blij dat ik op mijn eigen weghelft bleef :+
zeker voor herhaling vatbaar (maar nie direkt) :+
 
Was een lang maar leuk ritje :) Een mooie afsluiter voor de zomer ^^

Om 8u opgestaan en om 20u terug thuis :) 457km bij mij, 7:23h gereden en avg speed van 61kmh *D
 
Nog ff snel motogp gekeken. Rossi gewoon nog zotjes 5e genomen :o Da's wel de held van het weekend!
Lorenzo eindelijk weer eens een goeie race gereden, deze keer werkte de soft rear wel voor hem maar dan weer niet voor dovi (vorige keer was het nog andersom :? )
Aprilia heeft het ook niet slecht gedaan met 6e, hopelijk kunnen die ducati volgen naar succes, al zou ik niet willen weten hoeveel geld en moeite daar is in gestoken!
 
ben thuis,afgeklokt op 494 km ,lekker gereden :]
sorry nameless ,was te druk bezig met de juiste lijnen te kiezen ,de apex niet te missen en vol gas uit de bocht te sleuren,eigenlijk was ik al blij dat ik op mijn eigen weghelft bleef :+
zeker voor herhaling vatbaar (maar nie direkt) :+


Ik zag dat ge den apex had :Y

:+
 
Was een lang maar leuk ritje :) Een mooie afsluiter voor de zomer ^^

Om 8u opgestaan en om 20u terug thuis :) 457km bij mij, 7:23h gereden en avg speed van 61kmh *D

6u opgestaan, 540 km gereden, geen idee van gemiddelde snelheid.

Was om 22u15 thuis.

Dit jaar gewoon met Fred en Patricia ons eigen tempo gereden, was echt wel stukken aangenamer den met de gebruikelijke bende :Y

Normaal kwamen we overal laatst toe en nu zo goed als eerst :')

Waren 40 minuten te vroeg voor het middageten dus daar bijna 1u40 pauze genomen en dan in de namiddag nog een klein uur om iets te drinken op een mooie locatie. Waren om 18u05 op het eindpunt wat ondanks de laatste alternatieve route nog een uur te vroeg was...

Was een toffe rit trouwens, vertrokken in Namen met aankomst in Brussel (op de hoofdzetel van Volvo), 304 km. Laatste 90km was snelweg maar omdat we elke keer zo veel voor op schema kwamen heb ik mijn gps laten herberekenen zonder snelweg wat uiteindelijk nog een mooie alternatieve route opleverde. Langs de mooie kant Brussel ingereden, knap om te zien :Y Eindelijk ook eens door de beruchte tunnels gereden die je altijd op de radio hoort betreffende de files. De staat van die tunnels is echt schokkend te noemen :o :(
 
Laatst bewerkt:
Nog ff snel motogp gekeken. Rossi gewoon nog zotjes 5e genomen :o Da's wel de held van het weekend!
Lorenzo eindelijk weer eens een goeie race gereden, deze keer werkte de soft rear wel voor hem maar dan weer niet voor dovi (vorige keer was het nog andersom :? )
Aprilia heeft het ook niet slecht gedaan met 6e, hopelijk kunnen die ducati volgen naar succes, al zou ik niet willen weten hoeveel geld en moeite daar is in gestoken!


:^

En de KTM's deden het ook goed, behalve Smith dan, dat is echt een drama aant worden :o

En deze keer geen Petrucci, ook weer raar dat die nu weer ineens niet in het stuk voor kwam :/

Wel knap van Pedrosa, race goed ingedeeld :Y
 
Ik dacht al dat ik ergens ne gsxs1000 had gezien, zal de Fred wel zijn geweest dan. Zoveel motorrijders gezien dat ik er nog maar weinig op lette.
 
Ik dacht al dat ik ergens ne gsxs1000 had gezien, zal de Fred wel zijn geweest dan. Zoveel motorrijders gezien dat ik er nog maar weinig op lette.

Wij zijn jullie om 14u10 tegengekomen. Weet ni meer waar da juist was want was een beetje int hol van Pluto :')

Had wel een idee van de straatnaam. Net ff opgezocht. Was op de Avenue montefiore in Esneux ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan