Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

vandaag comfortzadel gescoord voor de mt09.
wat een verschil seg. Kzit een paar centimeter hoger maar het gevoel is enorm verbeterd.
Ook den duo-zit is nu veel dikker dus da zal beter zitten voor het vrouwke.
en me een schoon geborduurd accentlijn en MT-09 logo

Origineel:
full


nieuw comfortzadel:
full
 
Gisteren weeral een ritje gedaan richting Eifel. Ik heb dit jaar al meer km's gereden in België dan vorig jaar :')
 
Nieuw rubbertje laten leggen. De vorig heeft het toch maar mooi 7000km uitgehouden waarvan een week spanje tegen mild tempo en 2 circuitdagen

*O*
 
:W

Na 2j bouwen heb ik afgelopen weekend de VFR uit haar winterslaap gehaald. :9~
Straks es een onderhoudje geven en dan eindelijk weer :] :] (als ik nog in mijn pak pas :') )

Ocharme, helemaal uitgehongerd na zo'n lange winterslaap. Word tijd dat je hem wat kilometers voedert :)
 
Ocharme, helemaal uitgehongerd na zo'n lange winterslaap. Word tijd dat je hem wat kilometers voedert :)

:^

Zal mijn cb ook maar eens uit zijne winterslaap halen...

Na de meerdaagse nieuwe banden opgelegd en dan nog mee naar Bilsterberg genomen om te fungeren als pitbike en daarna ni meer gereden :') :X
 
Laatst bewerkt:
:^

Zal mijn cb ook maar eens uit zijne winterslaap halen...

Na de meerdaagse nieuwe banden opgelegd en dan nog mee naar Bilsterberg genomen om te fungeren als pitbike en daarna ni meer gereden :') :X

Dit weekend dagske gaan rijden of zijt ge nog aan u ziekebed gebonden? ;)
 
Wat doet een mens als hij zich verveelt op het werk....
Topic eens bijlezen, van in september ...twas de moeite😂😂
Iedereen gelukkige verjaardag, proficiat met de nieuwe motoren en de nieuwe jobs!
Ik heb trouwens al 1 keer met de moto gereden dit jaar, kans op een verdubbeling vd km tov vorig jaar is dus bestaande :} :]
 
Wat doet een mens als hij zich verveelt op het werk....
Topic eens bijlezen, van in september ...twas de moeite😂😂
Iedereen gelukkige verjaardag, proficiat met de nieuwe motoren en de nieuwe jobs!
Ik heb trouwens al 1 keer met de moto gereden dit jaar, kans op een verdubbeling vd km tov vorig jaar is dus bestaande :} :]

Verdubbeling :o

:}
 
Uit het motogp stemtopic :

Tussenstand na Race 3:

1. Bartvh 23 punten
2. Jimmeh 17 punten
3. Nameless 17 punten
4. Polymorph 12 punten
5. Sheldon 9 punten

 
Terug
Bovenaan Onderaan