Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

966177-6a7f5a12eb7da870e6459f39bdfe60fd.jpg
 
Merci, kan iemand me nog eens zeggen hoe dat zit met een nieuw plak.
Kan ik dit in Oostende ophalen, of moet ik daarvoor naar Brussel... :?
Sowieso naart loket gaan in oostende om alles te regelen (wel eerst langs je verzekering) en dan sturen ze de plaat op. Als je bij je zelfde verzekering blijft als met de blade kan je in principe je oude plak nog ff op de GS hangen, maar vraag dan wel ff een groene kaart ervoor. De definitieve groen kaart krijg je pas als je je plaat combinatie hebt laten weten aan de verzekering. Stuur het aub niet op want loopt echt ni vlot dan, en nu wsl zeker niet met die stakingen.
 
Je kan bij het lokale div gaan voor je plaat. Als je geluk hebt zit ze de volgende dag in de bus. Je krijgt daar ter plaatse geen plaat meer mee, gaat altijd met de post
In de bus zal ze nooit zitten want je moet thuis zijn en 30 euro cash hebben. Je kan wel vragen ze op een ander adres te leveren, dat kan je invullen op het roze formulier, in vak 10 als ik me niet vergis.
 
Sowieso naart loket gaan in oostende om alles te regelen (wel eerst langs je verzekering) en dan sturen ze de plaat op. Als je bij je zelfde verzekering blijft als met de blade kan je in principe je oude plak nog ff op de GS hangen, maar vraag dan wel ff een groene kaart ervoor. De definitieve groen kaart krijg je pas als je je plaat combinatie hebt laten weten aan de verzekering. Stuur het aub niet op want loopt echt ni vlot dan, en nu wsl zeker niet met die stakingen.

merci, zal dit wel doen, want met de stakingen gaat het idd te lang duren volgens mij
 
Proficiat Sheldon! Vanaf nu moet je geen zaklamp meer aan je stuur binden ;)

:o Maar het klopt dus wel wat ze zeggen,;vanaf een bepaald moment worden alle sportmotoren vervangen door hoogpoters en nakeds!
Geen GSX'R, Blades, Ninja's,enz. dus meer op meerdaagse...

Ik zal de "eer" voorlopig dan maar nog wat hoog houden met de 749 (of zou ik toch eens gaan kijken voor een Rivale?... :9 )
 
Proficiat Sheldon! Vanaf nu moet je geen zaklamp meer aan je stuur binden ;)

:o Maar het klopt dus wel wat ze zeggen,;vanaf een bepaald moment worden alle sportmotoren vervangen door hoogpoters en nakeds!
Geen GSX'R, Blades, Ninja's,enz. dus meer op meerdaagse...

Ik zal de "eer" voorlopig dan maar nog wat hoog houden met de 749 (of zou ik toch eens gaan kijken voor een Rivale?... :9 )
"eer" niet aant verwarren met "mag niet van mijn vrouw :P) :+ :+ :+
 
Uit het motogp stemtopic:

Tussenstand na Race 18:

1. Bartvh 95 punten
2. Polymorph 94 punten
3. Jimmeh 93 punten
4. Nameless 88 punten
5. Sheldon 63 punten
 
Plaat komt sowieso met de post dus om ze effectief bij jou te krijgen heb je die stakende debielen sowieso nodig :r

Rij momenteel met mijn "oude" plaat rond, groene kaart is aangemaakt en geldig tot 12-12.
Is vorige week al aangevraagd, maar tot op heden nog geen enkel bericht gehad :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan