Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Pak makkelijker toestel zo'n tomtom ;)
Maar veel minder avontuurlijk :')

Al moet ik zeggen dat dit jaar tijdens de meerdaagse eigenlijk alles wonderwel verlopen is (was toch mijn idee).

Kan mss wel komen omdat ik alle routes op het Garmin toestel zelf gemaakt heb. Is wel wat werk maar dan ben je ook zo goed als zeker dat je geen via-punten mist en dat scheelt een hoop. Als ik me niet vergis maar een keer of 2 een probleempje gehad, dus dat viel reuze mee op meer dan 2.000km.
 
Ook fijn :+8)7

Weer verandert wel vaak deze en volgende week. Kga ergens dagske lux inplannen ma is moeilijk te zeggen op welke dag ivm het weer.
 
Uit het motogp stemtopic :


Uitslag na Race 7:

Jimmeh 47 punten
Nameless 46 punten
Polymorph 44 punten
Sheldon 43punten
Bartvh 35 punten
 
Een aantal jaren geleden was ik hier wel actiever. Sinds kort weer twee wielen. Vandaag 2100 kilometer overschreden en tussen Calais en Boulogne-sur-mer uitgehangen.
Morgen wel weer gewoon werkdag B|
 

Bijlagen

  • IMG_3160.JPG
    IMG_3160.JPG
    321,3 KB · Weergaven: 11
  • IMG_3162.JPG
    IMG_3162.JPG
    306,5 KB · Weergaven: 11
  • IMG_3165.JPG
    IMG_3165.JPG
    310,1 KB · Weergaven: 11
  • IMG_3167.JPG
    IMG_3167.JPG
    353,6 KB · Weergaven: 12
He mensen, net vernomen dat oer-tingel Tony gisteren om het leven is gekomen bij een tragisch verkeersongeval 😞
Ik wou het hier even mededelen, ikvermoed dat niet iedereen FB gebruikt.
 
Een aantal jaren geleden was ik hier wel actiever. Sinds kort weer twee wielen. Vandaag 2100 kilometer overschreden en tussen Calais en Boulogne-sur-mer uitgehangen.
Morgen wel weer gewoon werkdag B|
Nog ne bmw :r:r:r

Jk :)

Welkom terug zou ik zeggen en geniet er van :]
 
He mensen, net vernomen dat oer-tingel Tony gisteren om het leven is gekomen bij een tragisch verkeersongeval 😞
Ik wou het hier even mededelen, ikvermoed dat niet iedereen FB gebruikt.

Niet te geloven, 1 van de meest onderlegde rijders die ik ooit gekend heb.

Al een tijd niet meer gezien, maar dit heeft me toch serieus geraakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan