Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

Limburg in de buurt rond Hasselt.

Hier in de Vlaamse Ardennen valt het wel mee heb ik de indruk. Ik bedoel dan niet de "steden" zoals Oudenaarde, maar alles binnendoor kan echt wel. Gisteren volledig tussen de velden naar de taalgrens en daar wat rondgereden. Ik weet dat het niet mag en geen enkel excuus goed is.
 
Hier in de Vlaamse Ardennen valt het wel mee heb ik de indruk. Ik bedoel dan niet de "steden" zoals Oudenaarde, maar alles binnendoor kan echt wel. Gisteren volledig tussen de velden naar de taalgrens en daar wat rondgereden. Ik weet dat het niet mag en geen enkel excuus goed is.
Het is gewoon nie eerlijk. Fietsen mag dus wel maar met je motor op je eentje gaan rijden niet. Ik wil niks liever dan gaan rijden maar ze controleren hier.
 
Het is gewoon nie eerlijk. Fietsen mag dus wel maar met je motor op je eentje gaan rijden niet. Ik wil niks liever dan gaan rijden maar ze controleren hier.

True that.

Ik kan hier het jaagpad écht niet blijven afrijden met de fiets. 2 weken geleden een Buell erbij gekocht, daar wil ik ook wel eens een blokje mee om })
 
Als ge rustig rijd zou da perfect moeten kunnen.. Maar als het zou mogen zouden er toch te veel mensen zijn die dat dan weer aan hun laars lappen en nog steeds d'n duivel gaat uithangen..
 
Een lage XB dus. Mijn X1 was ook heel plezant om mee te rijden ...... en rijdende te houden :X;)

Ik heb er voorbije dagen een oliewissel aan gedaan en de bougies vervangen. Voor de rest zien we wel wat er op me afkomt.

Als ge rustig rijd zou da perfect moeten kunnen.. Maar als het zou mogen zouden er toch te veel mensen zijn die dat dan weer aan hun laars lappen en nog steeds d'n duivel gaat uithangen..

Klopt, vanmiddag toch nog even met de GS rustig gaan toeren. Heerlijk weer.
 
Als ze straks de maatregelen verlengen tot eind april ga ik me toch niet inhouden hoor. Ga ook dagelijks lopen of fietsen, dan heb je echt veel meer risico dan dat rustige motorritje...
 
T'is moeilijk jongens. Ik heb hier ook mijn (bijna) nieuwe Harley Sport Glide in de garage staan aan de druppellader met pas 4000 op de klok en ik zou niks liever doen dan een stukje gaan rijden. Maar ik vind dat je het niet kunt maken. Er hoeft maar een kat over te steken en je ligt op je gezicht en je moet naar het ziekenhuis. Je moet er niet aan denken in deze tijd..... Ook voor de mensen die in het ziekenhuis werken niet.
 
'(Hier in Oost-Vlaanderen (ik woon in Maldegem aan de grens met Nederland) is er iemand die een boete heeft moeten betalen omdat hij aan het cruisen was met zn motor en hij dus niet kon bewijzen op weg te zijn van of naar een winkel... 't zijn rare tijden... '(
 
'(Hier in Oost-Vlaanderen (ik woon in Maldegem aan de grens met Nederland) is er iemand die een boete heeft moeten betalen omdat hij aan het cruisen was met zn motor en hij dus niet kon bewijzen op weg te zijn van of naar een winkel... 't zijn rare tijden... '(
dixit: het was 250€ :o
 
Ik doe niet anders dan rijden... Maar ik woon in de Vlaamse Ardennen en kan alles rondom mij perfect over veldbaantjes bereiken. Daar gaat écht geen controle zijn.
Zelfs tot aan de Gentse rand: Merelbeke, Melle, Wetteren, ... lukt volledig langs zulke weggetjes.

IMG_2748.JPG
 
Laatst bewerkt:
Dank je. Ik heb hem nog maar van half maart, eigenlijk vlak voor de maatregelen.
De GS blijft even staan nu })
 
Terug
Bovenaan Onderaan