--- Belgentopic: Wieke Tingels Deel 64 ---

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben vandaag bij een KTM verdeler in Diest gaan kijken naar een SUperduke van 2009, echt wel een mooie motor hoor. Zit er onmiddellijk goed op, lekker rechtop met de armpjes breed , een echt stuurfiets. Nu was ik wat aant rondkijken en in de toonzaal stond ook een BMW HP2 Sport, ben niet zo voor BMW maar die is toch wel echt knap, volledig uit carbon, hier en daar wel meegelakt maar zag er toch echt goed uit. Alleen die prijs........ :/ .
full
 
:X :X Ik heb men eigen vervloekt door dat als avatar te zetten he _O-



'( Ik zal mijn **** dan maar verkopen en een kinderkoets kopen zeker ;(



beste Vke,


da ge ne moto koopt zonder da ik erbij ben daar kan ik met leven...



maar da ge een kindje maakt zonder mij erbij te betrekken geeft mij een enorm gevoel van ontgoocheling en stelt ons vertrouwen in vraag, zeg me waar en wanneer liep het mis tussen ons?



mvg


bladertje '(
 
Ben vandaag bij een KTM verdeler in Diest gaan kijken naar een SUperduke van 2009, echt wel een mooie motor hoor. Zit er onmiddellijk goed op, lekker rechtop met de armpjes breed , een echt stuurfiets. Nu was ik wat aant rondkijken en in de toonzaal stond ook een BMW HP2 Sport, ben niet zo voor BMW maar die is toch wel echt knap, volledig uit carbon, hier en daar wel meegelakt maar zag er toch echt goed uit. Alleen die prijs........ :/ . [afbeelding]

Ferm machien, heeft 2 jaar geleden zo eentje meegereden in de megatour hier met mf
 
beste Vke,


da ge ne moto koopt zonder da ik erbij ben daar kan ik met leven...



maar da ge een kindje maakt zonder mij erbij te betrekken geeft mij een enorm gevoel van ontgoocheling en stelt ons vertrouwen in vraag, zeg me waar en wanneer liep het mis tussen ons?



mvg


bladertje '(

Liefste schat bladey

Ik heb u al 100x gebedeld GEBEDELD om te oefenen voor dat boeleke, maar gij weigert steeds '( Ik loop niemand na :( dus ben ik bij een ander gewilliger persoon moeten gaan uithuilen '(

Met droeve en verwachtende groet

Vke
 
De federale politie heeft tussen 10 en 15 uur operatie "Speed II" uitgevoerd, een grootschalige controle-actie met snelheidscontroles op snelwegen over het hele land.
Ruim 92.000 voertuigen zijn gecontroleerd. Eén automobilist werd betrapt toen hij met 213 km/u reed.


http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/091014_Speed2

:X :X :X

ik zal zoals gewoonlijk wel weer prijs hebben dan...

Ik had weer ene in de bus vandaag... 135km/u op de autostrade |(
 
morgen laatste circuitdagje op zolder *O* :]


net even zot geworden omdat den blade ni meer starte :( B|

precies verzopen , de pc3 afgekoppelt en dan ging hij weer *O* maar zwarte rook dat er uit kwam ni normaal :? :? :/ :/


alees weer aangesloten en niks meer aan de hand :? alleen als ik vertrek tikt er ergens iets :?



als da morgen maar goe komt :X :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan