Belgentopic-Wieke-Tingels - Meerdaagse 2018

Kamers zijn luxe, vergeet echter niet dat we niet veel op de kamer aanwezig zijn.
Die link van Jim zag er ook goed uit.

Moet nog wel een beetje moto minded zijn hé 😉

Weet niet exact wat we betaald hebben in de Ludwigshof, maar was dat niet 60 euro pppd :?
Idd, qua verblijf wel maar qua ligging heb ik wat schrik om steeds ver aan te moeten rijden voordat het echt de moeite begint te worden...
 
Alle recente suggesties zien er prima uit wat mij betreft!
Zwembadje erbij zou wel nice zijn, na een dag volle gas in de hitte :)

Qua budget ben ik flexibel.
 
Net ff met Fred besproken en voor hem is het zeker OK :)

Voor de Noser was alles goed en Jim en Sheldon vinden die laatste ook OK.

Ik stuur dus vandaag nog een mail voor prijsopgave voor 5 man inclusief ontbijt en parking voor de moto's en 1 aanhangwagen (zal wsl 1x bestelwagen en 1x auto met aanhanger worden schat ik). Auto en bestelwagen kunnen we buiten ergens parkeren uiteraard.

Ik hou jullie op de hoogte!
 
Net ff met Fred besproken en voor hem is het zeker OK :)

Voor de Noser was alles goed en Jim en Sheldon vinden die laatste ook OK.

Ik stuur dus vandaag nog een mail voor prijsopgave voor 5 man inclusief ontbijt en parking voor de moto's en 1 aanhangwagen (zal wsl 1x bestelwagen en 1x auto met aanhanger worden schat ik). Auto en bestelwagen kunnen we buiten ergens parkeren uiteraard.

Ik hou jullie op de hoogte!

goodjob.jpg
 
Net ff met Fred besproken en voor hem is het zeker OK :)

Voor de Noser was alles goed en Jim en Sheldon vinden die laatste ook OK.

Ik stuur dus vandaag nog een mail voor prijsopgave voor 5 man inclusief ontbijt en parking voor de moto's en 1 aanhangwagen (zal wsl 1x bestelwagen en 1x auto met aanhanger worden schat ik). Auto en bestelwagen kunnen we buiten ergens parkeren uiteraard.
Ik hou jullie op de hoogte!

Nice, kunnen we ons 3,5 maand al lekker maken :+
 
Heb al mail terug gehad. Vroegen of we single kamers moesten of 1 dubbel en 1 triple. Heb geantwoord dat ik met een bende homo's kom en dat het dus gerust een dubbel en een triple mogen zijn :P *D

Schijnbaar krijgen homo's de mooiste vriendinnen :9
 
Update: Blijkbaar iets misgegaan met de mails...

Heb de offerte gekregen nu.

Op basis aan bed&breakfast en verblijf in 1 tweepersoons- en 1 driepersoonskamer komt het op 44,7 € per nacht.

Parking (binnen en buiten) is er voldoende aanwezig en blijkbaar gratis.

Voor iedereen OK :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan