Belgentopic - Wieke Tingels - Meerdaagse 2019.

Nameless

MF veteraan
30 mei 2007
70.854
13
Easywood (B)
Belgentopic - Wieke Tingels - Meerdaagse 2019.


j5-s-bochten-eerst-naar-links.gif










Aangezien een niet nader genoemde Tingel al enige tijd aant zagen is om dit topic te openen met de gebruikelijke en gezegende woorden, doe ik het lekker eens op een andere manier.

Bij deze is het meerdaagse topic 2019 geopend!

Om eindeloos gediscussieer te voorkomen en omdat er reeds een aantal Tingels deze data in hun agenda geblokkeerd hebben, stel ik voor om met de week van Hemelvaart te gaan. Dit is de week van Zondag 26 mei (dus wsl zaterdagavond vertrekken) tem zondag 2 juni 2018.

Reden: de meesten moeten een dag (aangezien Hemelvaart een feestdag is) minder verlof nemen en hoe later we gaan hoe meer kans op goed weer...

Zoals gebruikelijk moet alles nog bepaald worden maar laat ons eerst een kijken wie er allemaal mee kan/wil.


Update 21/3/19:
Bij gebrek aan verdere interesse gaan Sheldon, Fred en ikzelf terug naar dezelfde locatie als vorig jaar (lees: het walhalla der bochten :9)

Er is voorlopig nog plaats in het hotel dus wie nog mee wil kan gerust!

Bikkel Sheldon vertrekt op zaterdag met de motor richting Spanje en slaapt ergens onderweg nog een nachtje.
Fred en ik vertrekken zondagnamiddag tussen 16 en 17u met auto en aanhanger en wij zien Sheldon in het hotel op maandag.
Zondagochtend 2 juni vertrekken we terug naar huis.

Gaan mee:
- Nameless
- Fred
- Sheldon

Ovb:
-Noser
 
Laatst bewerkt:
De kans bestaat dat Fred een dag later komt omdat wsl zondag de babyborrel van zijn kleinkind gaat gehouden worden, maar hij gaat sowieso mee. Hij komt dan achterna met het vliegtuig en wij nemen zijn motor en gerief mee.
 
Frd en ik zijn zware voorstander om nog eens een keer dezelfde regio aan te doen als vorig jaar, eventueel wat meer richting de kust te logeren maar dat hoeft zelfs niet, hotel van vorig jaar was top wat ons betreft.
Bochten zijn daar nog genoeg die we nog niet gereden hebben (en voor mijn part doen we gewoon elke dag dat baantje aan Lloret del mar een keer of 10 :') :') :') )

Het acute gebrek aan politie en andere mensen op de baan daar, icm het goedkope verblijf en eten is wat ons betreft hetgene wat het daar nog steeds ideaal maakt.

Maar iedereen mag zijn zeg doen, niets staat vast, enige waar we best een beetje op letten is dat er een vliegveld "in de buurt is" waar we Fredje kunnen ophalen.
 
Ik ben ook van de partij, echter wil ik wel eens proberen om de oversteek (naar Schotland :P ) eens zelf te proberen.
Ligt er een beetje aan hoeveel personen er meegaan natuurlijk in totaal.
Indien er een 2de remork bij moet komen, maar 1 blijkt voldoende zonder mijn moto, dan ga ik ervoor :]

We zien het nog wel, maar 1 ding is zeker,
Spanje here I come ;)
 
Ik ben ook van de partij, echter wil ik wel eens proberen om de oversteek (naar Schotland :P ) eens zelf te proberen.
Ligt er een beetje aan hoeveel personen er meegaan natuurlijk in totaal.
Indien er een 2de remork bij moet komen, maar 1 blijkt voldoende zonder mijn moto, dan ga ik ervoor :]

We zien het nog wel, maar 1 ding is zeker,
Spanje here I come ;)
Hey Shel, ik heb je tekst hierboven al paar keer gelezen maar geraak er niet echt wijs uit.

Maar ik denk dat je sowieso mee gaat dus *O*
 
Ik probeer te vertalen:

Sheldon gaat mee naar Spanje maar is toch slim genoeg om de motor dan op de remork te zetten.

Sheldon wilt dit jaar ook nog naar Schotland gaan met de motor. Dit natuurlijk met andere tingels, die hij verwacht ook mee te gaan met remork.
Moest er dan nog een plaatsje vrij zijn zou hij zijn motor ook op de remork zetten maar hij ziet het ook zitten om tot ginder te rijden op de motor.

8)78)78)7
 
Ik probeer te vertalen:

Sheldon gaat mee naar Spanje maar is toch slim genoeg om de motor dan op de remork te zetten.

Sheldon wilt dit jaar ook nog naar Schotland gaan met de motor. Dit natuurlijk met andere tingels, die hij verwacht ook mee te gaan met remork.
Moest er dan nog een plaatsje vrij zijn zou hij zijn motor ook op de remork zetten , maar hij ziet het ook zitten om tot ginder te rijden op de motor.

8)78)78)7

Enkel de laatste zin was genoeg :)
 
Ge kunt dat oplossen met een volmacht maar is beetje papierwerk en je moet het willen doen uiteraard.
 
Update 21/3/19:
Bij gebrek aan verdere interesse gaan Sheldon, Fred en ikzelf terug naar dezelfde locatie als vorig jaar (lees: het walhalla der bochten :9)

Er is voorlopig nog plaats in het hotel dus wie nog mee wil kan gerust!

Bikkel Sheldon vertrekt op zaterdag met de motor richting Spanje en slaapt ergens onderweg nog een nachtje.
Fred en ik vertrekken zondagnamiddag tussen 16 en 17u met auto en aanhanger en wij zien Sheldon in het hotel op maandag.
Zondagochtend 2 juni vertrekken we terug naar huis.

Zin in!!!! :)
 
Het ziet er intussen meer en meer naar uit dat de bevallingsdatum 15 mei gaat zijn, dus ik ga het niet over mijn hart krijgen om dan anderhalve week later te vertrekken. Mocht nummer drie even rap zijn als zijn/haar vader, en een beetje vroeger ter wereld komen, dan kan het nog altijd zijn dat ik afkom. Als het hotel vol zou zitten vind ik wel iets in de buurt.
 
Bij de gemeente al geregeld dat mijn vrouwtje mijn stem mag uitbrengen, dus kan ik op mijn gemak al zaterdagochtend vertrekken.
Ik heb al een hotel geboekt in Beaune, dat is exact halverwege.
Route is ook gemaakt, vanaf thuis tot aan Parijs snelweg, vanaf dan tot aan Spanje niets van snelweg meer, stukken van enkele tientallen kilometers onverhard zitten er ook tussen.
De weg terug zal ik waarschijnlijk 1 dagje eerder vertrekken, en neem dat hetzelfde hotelletje in Beaune.

Heb er al zin in :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan