Belgentopic -> Wieke Tingels -> meerdaagse 2020.

Een foto werkt beter hoor xD

Beetje intellectueel lui :?

Allé, eentje dan:
2019_MD_R_ES_NA138_FrenchBorder_Eugi-3.jpg
 
Dit zou bv een motorvriendelijk hotel moeten zijn, ziet er ook niet slecht uit:
57 EUR per persoon per nacht incl. ontbijt obv 2-persoonskamers.
(8.1 op booking)

Of dit:
53 EUR per persoon per nacht incl ontbijt obv 2-persoonskamers.
(8.3 op booking)

Liggen beiden in centrum van Pamplona, dus goeie restaurants genoeg in de buurt & mogelijkheid om ook eens wat van de stad te bezichtigen mocht de goesting er zijn :P
 
Dit zou bv een motorvriendelijk hotel moeten zijn, ziet er ook niet slecht uit:
57 EUR per persoon per nacht incl. ontbijt obv 2-persoonskamers.
(8.1 op booking)

Of dit:
53 EUR per persoon per nacht incl ontbijt obv 2-persoonskamers.
(8.3 op booking)

Liggen beiden in centrum van Pamplona, dus goeie restaurants genoeg in de buurt & mogelijkheid om ook eens wat van de stad te bezichtigen mocht de goesting er zijn :P

parking voor auto’s, aanhangers en moto’s :?
 
Heb links en rechts horen zeggen dat in die regio het weer een pak minder kan zijn dan aan de andere kant :/ :/ :/
 
Heb links en rechts horen zeggen dat in die regio het weer een pak minder kan zijn dan aan de andere kant :/ :/ :/
Hopelijk wordt de virus in Noord-Italie niet erger (als zal dit niet tegen te houden zijn).
Zijn ondertussen al 130 besmettingen geregistreerd :X
In China duurt het nu ook al 3 maanden, en over 3 maanden start de meerdaagse :o

Hopelijk ben ik me voor niets zorgen aan het maken :Y
 
Hopelijk wordt de virus in Noord-Italie niet erger (als zal dit niet tegen te houden zijn).
Zijn ondertussen al 130 besmettingen geregistreerd :X
In China duurt het nu ook al 3 maanden, en over 3 maanden start de meerdaagse :o

Hopelijk ben ik me voor niets zorgen aan het maken :Y

Ni aan denken ,binnen 3 maanden zit da over heel Europa dus maakt ni uit waar je naartoe gaat }):+
 
Terug
Bovenaan Onderaan