Belgentopic -> Wieke Tingels -> meerdaagse 2020.

Heb eens naar het hotel Pamplona Plaza gebeld, want e-mails lezen doen ze blijkbaar niet :X

Prijs voor (voorlopig) 5 personen, 7 nachten:

1100 EUR (32 EUR per nacht per persoon) voor een appartement tegenover het hotel.
2 kamers met 2 bedden, en 1 slaapzetel in de living. 1 Badkamer.
Overdekte parking onder hotel inbegrepen.
Excl. eten, maar in centrum dus voldoende bakkers/restaurant in de buurt denk ik.

Of:

2x 2 persoonskamer, waarvan één met extra bed. 2 Badkamers.
Overdekte parking onder hotel inbegrepen.
1500 EUR (43 EUR per nacht per persoon)
Ontbijt is in dat hotel 10€ per persoon per dag.

net even opgezocht, vorig jaar was het hotel incl ontbijt 40€ per nacht.
 
Wat kost dat zo ongeveer?
Als de hotels al zo goedkoop zijn, moeten die campings praktisch gratis zijn :')
Die Ezcaba komt op 735€ voor een week, bungalow voor 5 personen zonder ontbijt

Osate komt op 784€ voor een week, bungalow voor 5 personen zonder ontbijt

hebben ook een bungalow voor 8 personen (kwestie van wat ruimer te zitten) en die kost 850€ voor een week ( als je daar met 6 man ingaat heb je ieder een apart bed)

voor overzicht van de bungalows: www.campingosate.net/alojamientos/alojamiento-bungalows
 
Die Ezcaba komt op 735€ voor een week, bungalow voor 5 personen zonder ontbijt

Osate komt op 784€ voor een week, bungalow voor 5 personen zonder ontbijt

hebben ook een bungalow voor 8 personen (kwestie van wat ruimer te zitten) en die kost 850€ voor een week ( als je daar met 6 man ingaat heb je ieder een apart bed)

voor overzicht van de bungalows: www.campingosate.net/alojamientos/alojamiento-bungalows

die site van die laatste camping is enkel int Spaans, sebiet gaat mijn collega die Spaans spreekt eens zien of er iets te vinden is over ontbijt.
 
Die Ezcaba komt op 735€ voor een week, bungalow voor 5 personen zonder ontbijt

Osate komt op 784€ voor een week, bungalow voor 5 personen zonder ontbijt

hebben ook een bungalow voor 8 personen (kwestie van wat ruimer te zitten) en die kost 850€ voor een week ( als je daar met 6 man ingaat heb je ieder een apart bed)

voor overzicht van de bungalows: www.campingosate.net/alojamientos/alojamiento-bungalows

Goh, voor een luttele 10 EUR extra per nacht heb je dan in het hotel wel overdekte parkeerplaatsen en de mogelijkheid om wat restaurants te ontdekken (want vlakbij het centrum gelegen)...
 
Heb eens naar het hotel Pamplona Plaza gebeld, want e-mails lezen doen ze blijkbaar niet :X

Prijs voor (voorlopig) 5 personen, 7 nachten:

1100 EUR (32 EUR per nacht per persoon) voor een appartement tegenover het hotel.
2 kamers met 2 bedden, en 1 slaapzetel in de living. 1 Badkamer.
Overdekte parking onder hotel inbegrepen.
Excl. eten, maar in centrum dus voldoende bakkers/restaurant in de buurt denk ik.

Of:

2x 2 persoonskamer, waarvan één met extra bed. 2 Badkamers.
Overdekte parking onder hotel inbegrepen.
1500 EUR (43 EUR per nacht per persoon)
Als da appartement zo sjiek is als da hotel ist voor mij goed. Maar hou er rekening mee dat we wsl met 2 auto’s + aanhangers zijn en dan ook nog eens 4 tot 6 moto’s (afhankelijk van aantal deelnemers). Dus moet je wel zien dat ze ons gene poot uitdraaien voor die parkeerplaatsen dus best op voorhand bespreken met hen lijkt mij. Als we een kleine aanhanger en een grote gebruiken kunnen die evt nog op elkaar gezet worden in die garage.

Dus mss nog eens even horen ivm de parking en ook of het ontbijt mee in de prijsofferte kan voorzien worden.
 
Laatst bewerkt:
Vergeet niet dat ze ook over een cardo connecting ruimte moeten beschikken :+
Als het moet, rij ik wel weer op- en neer :]
 
Als da appartement zo sjiek is als da hotel ist voor mij goed. Maar hou er rekening mee dat we wsl met 2 auto’s + aanhangers zijn en dan ook nog eens 4 tot 6 moto’s (afhankelijk van aantal deelnemers). Dus moet je wel zien dat ze ons gene poot uitdraaien voor die parkeerplaatsen dus best op voorhand bespreken met hen lijkt mij. Als we een kleine aanhanger en een grote gebruiken kunnen die evt nog op elkaar gezet worden in die garage.

Dus mss nog eens even horen ivm de parking en ook of het ontbijt mee in de prijsofferte kan voorzien worden.

Ik vond de formule van vorig jaar wel goed, gewoon rond 11 uur vertrekken, en pas laat (soms heel laat) terugkomen :Y
En onderweg richting het hotel nog ergens wat te eten zoeken.
Ben op verlof, hoef echt niet om 19 uur aan tafel te zitten.

Zo’n appartement lijkt me wel wat, maar ik heb er graag 10 euro voor over om op mijn gemak te ontbijten,
dan lopen leuren met een zak broodjes en zoekend naar koffie ;)
 
Ik vond de formule van vorig jaar wel goed, gewoon rond 11 uur vertrekken, en pas laat (soms heel laat) terugkomen :Y
En onderweg richting het hotel nog ergens wat te eten zoeken.
Ben op verlof, hoef echt niet om 19 uur aan tafel te zitten.

Zo’n appartement lijkt me wel wat, maar ik heb er graag 10 euro voor over om op mijn gemak te ontbijten,
dan lopen leuren met een zak broodjes en zoekend naar koffie ;)
:^ :^ :^

daar vlakbij is vanalles voor te ontbijten maar dan heb ik het toch nog altijd liever in het hotel :Y

Noser heeft ons allemaal omgevormd naar comfortpakketmensen :X
 
Als da appartement zo sjiek is als da hotel ist voor mij goed. Maar hou er rekening mee dat we wsl met 2 auto’s + aanhangers zijn en dan ook nog eens 4 tot 6 moto’s (afhankelijk van aantal deelnemers). Dus moet je wel zien dat ze ons gene poot uitdraaien voor die parkeerplaatsen dus best op voorhand bespreken met hen lijkt mij. Als we een kleine aanhanger en een grote gebruiken kunnen die evt nog op elkaar gezet worden in die garage.

Dus mss nog eens even horen ivm de parking en ook of het ontbijt mee in de prijsofferte kan voorzien worden.

Eventueel kunnen we ook nog aanhangwagens/auto's buiten laten staan, zolang de motoren maar binnen staan toch?
Zijn we dan definitief met 5?
En dus van 17 tem 24 mei (waarbij ik dan (evt. met Sheldon) een dag eerder vertrek)?

:^ :^ :^

daar vlakbij is vanalles voor te ontbijten maar dan heb ik het toch nog altijd liever in het hotel :Y

Noser heeft ons allemaal omgevormd naar comfortpakketmensen :X

_O- _O- Welcome to the dark side })
 
Eventueel kunnen we ook nog aanhangwagens/auto's buiten laten staan, zolang de motoren maar binnen staan toch?
Zijn we dan definitief met 5?
En dus van 17 tem 24 mei (waarbij ik dan (evt. met Sheldon) een dag eerder vertrek

denk dat ik ni wil weten wat parkeren kost in dat centrum en al helemaal niet hoe dat werkt met aanhangers aan de auto :?
 
denk dat ik ni wil weten wat parkeren kost in dat centrum en al helemaal niet hoe dat werkt met aanhangers aan de auto :?

Best idd wat helderheid zodat er geen onverwachte kosten zijn. Heb eens 2 uur in hartje Utrecht gestaan voor 2 uur..... 25 euro parkingkosten :o

Eventueel kunnen we ook nog aanhangwagens/auto's buiten laten staan, zolang de motoren maar binnen staan toch?
Zijn we dan definitief met 5?
En dus van 17 tem 24 mei (waarbij ik dan (evt. met Sheldon) een dag eerder vertrek)?

Zodra jij je aanmelding officieel maakt wel ;)
 
Ik ga niet mee ,voor mij ligt het tempo te hoog en is het rijden meer een inspanning dan ontspanning :$.
En zit in begin mei al met een communie dus financieel duur maand -O-
 
Best idd wat helderheid zodat er geen onverwachte kosten zijn. Heb eens 2 uur in hartje Utrecht gestaan voor 2 uur..... 25 euro parkingkosten :o



Zodra jij je aanmelding officieel maakt wel ;)

@NoSER: hoor je nog eens bij het hotel. Moest je bellen vraag dan nog wel eenbevestiging via mail aub ;)
 
Vraagje: een collega van mij, heeft al meerdere keren meegereden met een Wieke-Tingelsrit, zit het eigenlijk ook wel zitten om mee te gaan naar Spanje.
Hij heeft zijn verlof al preventief aangevraagd, maar is nog niet 100% zeker (thuissituatie)
Tot wanneer moet hij als laatste vermelden of hij wel/niet meegaat :?
 
Vraagje: een collega van mij, heeft al meerdere keren meegereden met een Wieke-Tingelsrit, zit het eigenlijk ook wel zitten om mee te gaan naar Spanje.
Hij heeft zijn verlof al preventief aangevraagd, maar is nog niet 100% zeker (thuissituatie)
Tot wanneer moet hij als laatste vermelden of hij wel/niet meegaat :?

Best dat we een appartement nemen, komt pak goedkoper uit.

voordeel is dat er nog extra mensen meegaan die perfect in het hotel kunnen bij reserveren me dunkt
 
Terug
Bovenaan Onderaan