^^^ Belgentopic: Wieke Tingels Part 65: waar alle vrouwen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
*O* *O* *O* snuit trekt wel op niks :N
full
 
@bk: heb bij de bl8 de originele laten zwart maken, beetje valsspelen dus :) was ni voor zo een rearset tot ik laatst eens op een 2008 heb gezeten waar er 1 op stond. Vond wel dat dat er nog op mocht. En als we minder kunnen rijden, moeten we meer pimpen hé ;)
 
@mex: gelukkig zijn er ook fotos getrokken zonder de modellen ;) denk dat ik er van zo 1 wel een posterke ga laten maken :)
 
Kom juist terug van Freddy Nijssen , stond een rode met Termignoni's. Is eigenlijk wel knap, had ook een verhoogd stuur maar spijtig genoeg ook 30000km. Zoek wel verder :Y


Doet me al veel plezier dat Alex opnieuw voor een Duc of Api gaat kijken.

Als het maar niet Jap is ,is het OK.
full
 
@bk: heb bij de bl8 de originele laten zwart maken, beetje valsspelen dus :) was ni voor zo een rearset tot ik laatst eens op een 2008 heb gezeten waar er 1 op stond. Vond wel dat dat er nog op mocht. En als we minder kunnen rijden, moeten we meer pimpen hé ;)

*D , wel je zal het je niet beklagen denk ik. Van iedereen die instelbare steuntjes heeft hoor ik niks dan lof. Geeft een boost aan je zithouding :Y
 
@bk: heb bij de bl8 de originele laten zwart maken, beetje valsspelen dus :) was ni voor zo een rearset tot ik laatst eens op een 2008 heb gezeten waar er 1 op stond. Vond wel dat dat er nog op mocht. En als we minder kunnen rijden, moeten we meer pimpen hé ;)
bij sheldon de zijne zeker?

kmocht ook is rijden met zen blade en hij vertelde me niet dat omgekeerd schakelan was.
dus ik vertrek in 2de volgas om dan naar eerste te gaan :o :o :o
 
daar dienen ducs of apis voor hé... Schoon om naar te kijken. Ik ben momenteel ook naar een italiaan aant kijken maar denk dat ik het toch maar niet ga doen, of er moest zich een buitenkansje voordoen...
 
die van shel zit ook lekker, maar heb ook op een 2008 gezeten :Y als het ni bevalt wet ik de ori er terug op, maar denk wel dat ik het leuk ga vinden :Y
 
daar dienen ducs of apis voor hé... Schoon om naar te kijken. Ik ben momenteel ook naar een italiaan aant kijken maar denk dat ik het toch maar niet ga doen, of er moest zich een buitenkansje voordoen...

Ducati_1098_006_r.jpg


K'vind em nochtans af en je kan er nog mee rijden ook :} :] .

Nieuwe MV augusta voldoet precies niet aan mijn verwachtingen :X , niet lelijk maar ook niet wauw
 
@mex: ik moest met de bl8 van shel wat wheelies doen. Op gegeven moment ging ik doorschakelen tijdens de wheelie, ook serieus wakker blijven dan. Met mijn nieuwe set kan ik kiezen, gewoon of omgekeerd schakelen :Y
 
@mex: ik moest met de bl8 van shel wat wheelies doen. Op gegeven moment ging ik doorschakelen tijdens de wheelie, ook serieus wakker blijven dan. Met mijn nieuwe set kan ik kiezen, gewoon of omgekeerd schakelen :Y
ja is ma raar als je van gewoon schakelen komt...
 
geen duc voor mij, al is een witte 848 of 1098 wel leuk, maar da fietskaderke :') :N

trellis frame noemen we da :( , ducati moet vol-kader zou niet staan :N . Dit is prachtig.

of als ge natuurlijk den ultieme Wieke-tingel patser wilt uithangen :
2008_Bimota_DB7_1098_006.jpg


:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan