[België] Gepakt met afgeplakt nummerplaat: fu<

nou... mijn mening is....

  • je bent een crimineel en je had veel harder gestraft moeten

    Stemmen: 27 12,6%
  • Boontje komt om zijn loontje...

    Stemmen: 168 78,5%
  • Een waarschuwing was al voldoende geweest...

    Stemmen: 19 8,9%

  • Totaal aantal stemmers
    214
eigen schuld ..

het is te hopen voor u dat je niet toevallig in turnhout naar de politierechter moet .. en dan HEEL toevallig rechter koen willebrords hebt .. want dan mag je al goed beginnen te sparen !!


omdat mijn brommer 15 km/h te hard ging op de rollen vorig jaar
heb ik nu een boete van 1100 € !! en een maand rijverbod met alle rijvoertuigen
(dit ging in vanaf 7 juli 2006 , dus een 8 tal maanden na die feit :s )

ik reed rustig, had verzekering en rijbewijs, helm enzo , maar toch zo'n schandalig hoge boete ..


BELGIE = KUTLAND
ik begrijp niet waarom veel NLers naar BE verhuizen ..

Wel een beetje over the top daar bij jullie. Ding van mij ging 'Vroegáh' (2jr geleden O-) ) zo'n 40kmh te hard op dat stomme bankje heb daar een acceptgiro van 230 eurie voor gekregen en mocht m'n brommah na een week weer ophalen...
 
Wel een beetje over the top daar bij jullie. Ding van mij ging 'Vroegáh' (2jr geleden O-) ) zo'n 40kmh te hard op dat stomme bankje heb daar een acceptgiro van 230 eurie voor gekregen en mocht m'n brommah na een week weer ophalen...

17 jaar geleden reed die van mij 85 km te hard en dat was toch nog 30 km sneller dan die politiezundapp (met motorkenteken en ouwelullenhelmpie) 8-)
En voor de BMW's (met blokbescherming) stonden de paaltjes te dicht bij elkaar (heeft de gemeente Enschede toendertijd wel een paar cilinders gekost) })
Tot een maat van me een agent tegenkwam die met een wheelie net de cilinders over de paaltjes wist te liften en hij z'n MB-8 kon inleveren _O-
 
Ik had beter mijn kenteken kunnen afplakken.
164 waar 120 mocht leverde mij 850 euro en 14 dagen rijverbod op (in belgie)

Het is weeral een half jaar geleden dat je dit gepost hebt, maar je zit hier nog regelmatig dus toch nog even een paar vraagjes hierover.

Moest je hiervoor voorkomen in belgie? Zit hier een proeftijd aan vast? Heeft dit invloed op je (Nederlandse) rijbewijs?

En het rijverbod geldt alleen voor Belgie (voormij evnegoed lastig omdat ik door belgie moet rijden om op mijn nederlandse werk te komen)
 
Terug
Bovenaan Onderaan