[België] Gepakt met afgeplakt nummerplaat: fu<

nou... mijn mening is....

  • je bent een crimineel en je had veel harder gestraft moeten

    Stemmen: 27 12,6%
  • Boontje komt om zijn loontje...

    Stemmen: 168 78,5%
  • Een waarschuwing was al voldoende geweest...

    Stemmen: 19 8,9%

  • Totaal aantal stemmers
    214

dbuvens

Die hard MF'er
4 nov 2002
502
0
Brussel
Genaaid. Ik ben genaaid... Ik heb mezelf genaaid... Lang verhaal kort : deze morgen door de politie tegengehouden met een (deels) afgeplakte nummerplaat (ja ja, ik weet het...)

politie : "U weet waarom wij u tegenhouden, meneer?"
daniel : "ja, ik denk het wel"
politie: "rijbewijs en id-kaart, aub..."
(...)
politie: "u weet dat afplakken van de kentekenplaat staat gelijk met het vervalsen van het kenteken? ok, wij gaan nu het parket contacteren voor een onmiddellijke intrekking van het rijbewijs (shit) en inbeslagname van het voertuig (FUCK! Fuck fuck fuck!!)" :X

(... wachten, terwijl die mannen daadwerkelijk het parket contacteren ...)

daniel : "euhmm... dat van die inbeslagname van het voertuig, meent gijlie dat? want ik gebruik deze moto voor woon-werkverker en da's ..."
politie: "da's truut, eh, meneer, dat weet ge ook. Gij wilt een spelleke spelen, meneer, awel, wij spelen mee. Wij noemen dat kat en muis. U ben de muis, en de muis heeft al dikwijls gewonnen, awel, vandaag heeft de kat gewonnen en is de muis gepakt..."

Ondertussen komt het antwoord van het parket binnen: PV opmaken, geen inbeslagname van het voertuig :} , wel voorkomen voor de politierechtbank. Ik mocht dus doorrijden, maar ik moet wel op het matje verschijnen bij meneer den juuge... '(

[edit]eigen schuld.... maar hoe ga ik dit nu aan mijn vriendin uitleggen? :X [edit]
 
Laatst bewerkt:
Je bent niet genaaid, je hebt jezelf genaaid.
Als je zoiets doet, weet je dat je gepakt gaat worden.
Niet zeiken; Potje breken, potje betalen
 
Je hebt bewust je plaat afgeplakt.
De politie heeft je bewust gepakt. :}

Niet zeiken. B|
 
geklooi aan nummers daar zijn ze hier ook fel op,had een letter weggepoetst en kreeg maandje later twee motoragenten aan de deur van de recherge die met een foto van de achterkant in de hand kwamen kijken of het mijn motor was,ik heb ze vriendelijk en lacherig naar mijn motor geleid,vreemd genoeg is het met een sisser afgelopen want ik heb er daarna niks meer over/van gehoord. :}

ps ik heb geduld maar nu 20 jaar verder zal er wel niks meer komen!
 
Maar waarom stopte je dan?? Je kon ze toch
gewoon kwijtrijden??

Een enkel keer heb ik ook al zonder plaat
gereden, maar een knappe agent (zeker met
een busje of auto) die me dan staande gaat
houden.

En ik spreek uit ervaring, want ik heb van
mij 14e tot mijn 18e op een 80CC crossertje
rondgereden op de openbare weg. Ze hebben me
vaak genoeg proberen pakken, maar is ze nooit
gelukt.... dada :] (stoere praat, ik weet het)
 
is klote voor je. Het kan een keer fout gaan. Vond het wel een mooie beeldspraak van die kat en muis.

Maar aan je vriendin uitleggen? Maak je maar eerder zorgen om het voor het gerecht uit te leggen.

Kun je misschien beter een vals plaatje achterop zetten :X
 
Maar waarom stopte je dan?? Je kon ze toch
gewoon kwijtrijden??

Een enkel keer heb ik ook al zonder plaat
gereden, maar een knappe agent (zeker met
een busje of auto) die me dan staande gaat
houden.

En ik spreek uit ervaring, want ik heb van
mij 14e tot mijn 18e op een 80CC crossertje
rondgereden op de openbare weg. Ze hebben me
vaak genoeg proberen pakken, maar is ze nooit
gelukt.... dada :] (stoere praat, ik weet het)
Nou misschien keihard rechtuit maar vergis je niks hoe die gasten kunnen rijden. En dan ben je helemaal de sjaak.
Ik ben nog niet ervaren genoeg in ieder geval om ze zoek te rijden.
 
is klote voor je. Het kan een keer fout gaan. Vond het wel een mooie beeldspraak van die kat en muis.

Maar aan je vriendin uitleggen? Maak je maar eerder zorgen om het voor het gerecht uit te leggen.

Euhm...
De rechter zie je een half uurtje (als het al zo lang is), en die stelt een paar vragen a la "u weet dat dat niet mag?" "ja m'neer de rechter dat weet ik" "en toch doet u dat" "ja, meneer de rechter, ik ben stom geweest, ik zal het noooooit meer doen" "da's dan 748 euro boete en twee weken rijverbod. De volgende!"

de rechter zit niet bij aan de ontbijttafel, de rechter blijft dat niet oprakelen tot 600 jaar later, de rechter zit niet naast je in de wagen om te zeggen dat je niet zo snel mag rijden/ afstand moet houden / niet zo fel rechts moet rijden/ niet zo fel links moet rijden / ...

Kun je misschien beter een vals plaatje achterop zetten :X

Zou inderdaad verstandiger zijn. Tot je een ongeluk krijgt, en de politie dan je nr plaat kontroleert en je verzekering haar handen van de hele zaak terugtrekt ...

stomme lullen aller landen, vereenigt u...
 
Nou misschien keihard rechtuit maar vergis je niks hoe die gasten kunnen rijden. En dan ben je helemaal de sjaak.
Ik ben nog niet ervaren genoeg in ieder geval om ze zoek te rijden.

Het waren motoragenten. En geloof me vrij, die heren kunnen weldegelijk rijden. En er als een pijl vandoor gaan in de spits is niet zo evident. De kans is groot dat je dan 500m onder een koekblik steekt dat opeens van rijvak verandert en dat je niet gezien had omdat je zo nodig in je speigels moest kijken of de zwaantjes nog volgen...
 
VRAAGJE .........

waarom heb je je nummerbord uberhaubt afgeplakt als je toch alle boetes betaald

omdat ik een stomme lul ben.
edit: flitspalen houden je niet staande, dus die kan je om de tuin leiden met een stukkie tape. En als ik in het weekend ga rijden dan kom ik wel eens op plaatsen waar ik de flitspalen niet allemaal weet staan... en de laatste tijd ben ik een aantal keer geflitst tegen kutsnelheden van 70 waar je 50 mocht (dan bén je al eens op je gemak aan het tuffen word je nóg geflitst :r ) ed
 
Laatst bewerkt:
omdat ik een stomme lul ben.

Wat een zelfkennis, haha.
Naja, kut voor je. Maar wat heeft het voor zin om in de spits met een (half) afgeplakte kentekenplaat te gaan rijden? Zal voor de snelheid niet zijn denk ik. Of is het om spiegels van koekblikken af te schoppen als je gesneden wordt?
 
Wat een zelfkennis, haha.
Naja, kut voor je. Maar wat heeft het voor zin om in de spits met een (half) afgeplakte kentekenplaat te gaan rijden? Zal voor de snelheid niet zijn denk ik. Of is het om spiegels van koekblikken af te schoppen als je gesneden wordt?

in het weekend durf ik de gashendel wel eens open te draaien, en dan is kwijtrijden /wegrijden geen probleem. Op een lege autostrade waar je tegen 190 aankomt --flash-- woeps! en eventjes de gas verder openen tot 240, en dan de eerste afrit er af en over de binnenwegen weg... no problem. Maar in de spits... en tja, stom van mij, maar ik was dat dus vergeten dat die sticker er hing ... tot de flikken mij deden stoppen... toen ging er een lampke branden.... B|
 
Genaaid. Ik ben genaaid... Ik heb mezelf genaaid... Lang verhaal kort : deze morgen door de politie tegengehouden met een (deels) afgeplakte nummerplaat (ja ja, ik weet het...)

politie : bla bla bla.....

.....(FUCK! Fuck fuck fuck!!)" :X

(... wachten, terwijl die mannen daadwerkelijk het parket contacteren ...)

.....bla bla bla....

[edit]eigen schuld.... maar hoe ga ik dit nu aan mijn vriendin uitleggen? :X [edit]

Zo, das nog is een ijdel gebruik van mijn naam ;)

Voortaan maar gewoon weer het milieu???
 
Daarom moet je altijd met twee rijden(als je valse plaat ophangt)

Ik ken er genoeg met zo'n plaat :P
Ikke niet snappen...

Maar als met een valse plaat rijden zorgt voor onverzekerd rondrijden dan mogen ze wat mij betreft de motor + rijbewijs per direct in beslag nemen :(

En was de TS betreft... sticker vergeten... :X
 
Ikke niet snappen...

Maar als met een valse plaat rijden zorgt voor onverzekerd rondrijden dan mogen ze wat mij betreft de motor + rijbewijs per direct in beslag nemen :(

En was de TS betreft... sticker vergeten... :X

Nee de orginele hangt erachter en de valse niet geregistreerde plaat (dus je benadeeld niemand)hangt met twee rubbertjes vast die je buddy eraf kan trekken en weg kan gooien als er iets gebeurd met je!!!

Snappie nu
 
Terug
Bovenaan Onderaan