[België] Gepakt met afgeplakt nummerplaat: fu<

nou... mijn mening is....

  • je bent een crimineel en je had veel harder gestraft moeten

    Stemmen: 27 12,6%
  • Boontje komt om zijn loontje...

    Stemmen: 168 78,5%
  • Een waarschuwing was al voldoende geweest...

    Stemmen: 19 8,9%

  • Totaal aantal stemmers
    214
oops, was hij dat?
klote voor je makker! maar op zo'n manier zoek je het zelf wel natuurlijk.
hopelijk kom je er "goedkoop" vanaf.
ik heb niet gezwaaid, heb het horen zeggen ;)

Vraag aan de topic starter: hoe lang reed je al rond met die ductape op je plaat?
 
ow sorry ik had topic nog niet goed door gelezen:




gewoon eigen schuld hoe kut het ook is.


en oja wat die vriendin betreft misschien een tip: nieuwe vriendin zoeken en haar dit avontuur niet vertellen ;)


Ciao en succes met de afhandeling
 
Laatst bewerkt:
Jaja, nu weten we het wel. Waarom laat je de nummerplaat er niet af alsof je hem verloren bent. Vaak gedaan, nog nooit voor aangehouden. Moet ook zeggen dat de kans dat de politie achter je rijdt errug klein is. Recherche kan je niet traceren; hebben nl geen gedeelte van je nummer.
Geen idee wat het kost als ze je toch staande houden, maar zeker weten minder dan bovengenoemde "fraude"0-)
 
Euhm...
De rechter zie je een half uurtje (als het al zo lang is), en die stelt een paar vragen a la "u weet dat dat niet mag?" "ja m'neer de rechter dat weet ik" "en toch doet u dat" "ja, meneer de rechter, ik ben stom geweest, ik zal het noooooit meer doen" "da's dan 748 euro boete en twee weken rijverbod. De volgende!"

550 euro, 8 dagen rijverbod. Wanneer het rijverbod valt is te bepalen in overleg met het parket.
 
550 euro, 8 dagen rijverbod. Wanneer het rijverbod valt is te bepalen in overleg met het parket.

't is bijna voor niets, voor die prijs en dat rijverbod kun je op dit moment niet meer fatsoenlijk knallen.
(boven de 160 lig je al aan een zwaardere boete en langer rijverbod, als de regels niet veranderd zijn is het nog altijd de moeite om je plaat af te plakken (maar dan wel doorrijden hé))
 
touwtje aan je tape doet wonderen toch? Die ducktape scheurt toch niet ..of breng ik nu mensen op een idee :?
 
Maar waarom stopte je dan?? Je kon ze toch
gewoon kwijtrijden??

Een enkel keer heb ik ook al zonder plaat
gereden, maar een knappe agent (zeker met
een busje of auto) die me dan staande gaat
houden.

En ik spreek uit ervaring, want ik heb van
mij 14e tot mijn 18e op een 80CC crossertje
rondgereden op de openbare weg. Ze hebben me
vaak genoeg proberen pakken, maar is ze nooit
gelukt.... dada :] (stoere praat, ik weet het)

Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla-di-bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla-di-bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla-di-bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla-di-bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla-di-bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla-di-bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla-di-bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla-di-bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla-di-bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla-di-bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla-di-bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla-di-bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla-di-bla,
 
Zou inderdaad verstandiger zijn. Tot je een ongeluk krijgt, en de politie dan je nr plaat kontroleert en je verzekering haar handen van de hele zaak terugtrekt ...

stomme lullen aller landen, vereenigt u...

full
full
full


The man's got a point, kun je beter geen plaat nemen en dan maar zeggen dat je die onderweg verloren bent :9

Maar het zou misschien over het algemeen beter zijn gewoon je eigen kenteken daadwerkelijk op de moto te laten zitten O-)
 
550 euro´s en 8 dagen???? :( Veel te weinig. Al die apen die denken dat ze met een motor kunnen rijden en dan ook nog eens de stoere macho willen uithangen. Ik heb de tijd nog meegemaakt dat wij sowieso als tuig en nozems bestempeld werden en je op reis met de motor vrijwel overal geweigerd werd. Nu is motorrijden eindelijk een sociaal geaccepteerd fenomeen, heb je nog van zulke broekventjes die hun kleine pietje willen compenseren met veel cc´s. :r
 
Dat valt nog mee, en binnen je begroting. Wordt dus met een collega meerijden naar je werk, of een week vrij nemen. Verder: Stoute jongen, nooit meer doen. :N

rijverbod? pfft. ik ga met de trein naar 't werk, en als ik niet met de trein ga dan werk ik van thuis uit.
plus, in feb of maart moet ik voor m'n knie onder het mes, en kan ik sowieso twee weken niet rijden, dus dan plan ik dat rijverbod in die periode. :+

ps: Ural staat nog steeds op de planning. ST4 is toch afgeschreven.

ps 2: te koop: ST4, bouwjaar 2000, 7000 euro, 32500 km, met koffers, alarm, Scott-Oiler, U-slot.
 
mooi dom, ik ken er zoveel die zonder rijden maar die dragen hem gewoon achter de jas (is gelijk een goeie beschermer als je valt :) als je dan aangehouden wordt zeg je gewoon dat ie eraf viel. En dat je op weg bent naar huis om hem te monteren. Zijn vaak genoeg ook aangehouden, boete 65 euro, maar das niet te vergelijken met de snelheidsovertredingen.
 
mooi dom, ik ken er zoveel die zonder rijden maar die dragen hem gewoon achter de jas (is gelijk een goeie beschermer als je valt :) als je dan aangehouden wordt zeg je gewoon dat ie eraf viel. En dat je op weg bent naar huis om hem te monteren. Zijn vaak genoeg ook aangehouden, boete 65 euro, maar das niet te vergelijken met de snelheidsovertredingen.

En dat geloof je zelf?

Zulke kinderen gun je gewoon geen Fanta B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan