[België] Gepakt met afgeplakt nummerplaat: fu<

nou... mijn mening is....

  • je bent een crimineel en je had veel harder gestraft moeten

    Stemmen: 27 12,6%
  • Boontje komt om zijn loontje...

    Stemmen: 168 78,5%
  • Een waarschuwing was al voldoende geweest...

    Stemmen: 19 8,9%

  • Totaal aantal stemmers
    214
Kut dat je gepakt bent... Verder vind ik het oké dat je zo rond rijd.

Een beetje anders rijden wordt door de politie als crimineel bestempeld, dus ga lekker je gang en rijdt volgende keer gewoon weg van die politie-meiden!

Misschien een inzameling onder het MF?
 
"Beetje anders rijden"????? Iedereen rijdt weleens een beetje anders, maar zonder kenteken of met afgeplakt kenteken is wel meer dan een beetje :( :( :(
Van straat met die mannen en liefst zo vlug mogelijk! Wanneer je een snelheidskick wilt hebben dan ga je op circuit rijden!
 
"Beetje anders rijden"????? Iedereen rijdt weleens een beetje anders, maar zonder kenteken of met afgeplakt kenteken is wel meer dan een beetje :( :( :(
Van straat met die mannen en liefst zo vlug mogelijk! Wanneer je een snelheidskick wilt hebben dan ga je op circuit rijden!
relax man, denk aan je hart..
 
het muisje is gezien door de kat (plisie), kaassie is niet gepakt door het muissie, maar niet in de klem en dood, maar terug het holletje in "alive"...

It could have been much worse !!!! Get yourself 2gether bro...

;)
 
Bij mij geldt dat andersom...weinig CC's, groot pietje... :+

Wat is de samenhang van aantal cc´s en je pietje? :?
Europesekanarie_Lot_juni02.jpg


Poging tot verklaring: bij meer cc´s heb je meer luchtvervuiling in dus minder frisse lucht voor je pietje dus groeit hij minder hard?
dus: minder cc´s -> meer frisse lucht -> groter pietje?


Maar als je dan een (te) klein pietje hebt hoe compenseer je dan met meer cc´s ?

Poging tot verklaring:
Een te groot pietje (adelaarformaat) kan mensen afschrikken en wegjagen dus grote-pietjes-bezitters nemen meer cc´s in de hoop dat hun pietje kleiner word?

dus:

Mensen met een klein pietje die graag een groot pietje hadden gewild nemen meer cc´s zodat mensen denken dat ze een groot pietje hebben?


(bij mij gaat hij trouwens ondersteboven hangen als ik hem er te lang achter houd. B| Wat betekend dat dan?)
 
Laatst bewerkt:
Verhaal uitleg over groei pietjes...

Anijs verzonnen. :}
Maareh, ik laat een reactie hierop wachten op Vehikel, want die insinueerde namelijk een samenhang tussen Pietjes en CC's. ;)
Ik concludeerde dus enkel dat als ik weinig CC's zou hebben het tegendeel waar zou kunnen zijn. Helaas kan ik dit nog niet aantonen. Ben namelijk niet zo'n vent die z'n Pietje naast een ander Pietje houdt. :+
 
Je bent niet genaaid, je hebt jezelf genaaid.
Als je zoiets doet, weet je dat je gepakt gaat worden.
Niet zeiken; Potje breken, potje betalen

Uhm... Dat zegt ie toch zelf ook al... |(


Genaaid. Ik ben genaaid... Ik heb mezelf genaaid... Lang verhaal kort : deze morgen door de politie tegengehouden met een (deels) afgeplakte nummerplaat (ja ja, ik weet het...)
 
... Ben namelijk niet zo'n vent die z'n Pietje naast een ander Pietje houdt. :+
:^

Dat kan wel eens problemen geven. De meeste pietjes schrikken zo erg dat ze spontaan ondersteboven gaan hangen, sommige echter maken zich dan nog groter en willen met het andere pietje gaan vechten :X
 
Waar zou je dan een kopij of namaak van je een belgische motornummerplaat kunnen aankopen??? :?
 
Waar zou je dan een kopij of namaak van je een belgische motornummerplaat kunnen aankopen??? :?

een kopij van een verloren/gestolen Belgische nummerplaat krijg je van de DVI (dienst voertuigen inschrijving). Dus als je echt een kopij wil kan je jouw plaat als gestolen opgeven, en dan krijg je een tweede. Die je dan eventueel op een niet-ingeschreven moto kan hangen... but what's the point of that?
 
Maar waarom stopte je dan?? Je kon ze toch
gewoon kwijtrijden??

Een enkel keer heb ik ook al zonder plaat
gereden, maar een knappe agent (zeker met
een busje of auto) die me dan staande gaat
houden.

En ik spreek uit ervaring, want ik heb van
mij 14e tot mijn 18e op een 80CC crossertje
rondgereden op de openbare weg. Ze hebben me
vaak genoeg proberen pakken, maar is ze nooit
gelukt.... dada :] (stoere praat, ik weet het)

Nerd! Je hebt gewoon tot je 18e brommer gereden!! _O-
 
haha, als je dat al erg vind, ik kon tot 1100 euro boete krijge voor het opfokken van men brommer. En ik dee geen vluchtmisdrijf ofzo.
maar als je dan toch moet stoppen met afgeplakte plaat. GAAAAAAAS!!!! *O*
 
eigen schuld ..

het is te hopen voor u dat je niet toevallig in turnhout naar de politierechter moet .. en dan HEEL toevallig rechter koen willebrords hebt .. want dan mag je al goed beginnen te sparen !!


omdat mijn brommer 15 km/h te hard ging op de rollen vorig jaar
heb ik nu een boete van 1100 € !! en een maand rijverbod met alle rijvoertuigen
(dit ging in vanaf 7 juli 2006 , dus een 8 tal maanden na die feit :s )

ik reed rustig, had verzekering en rijbewijs, helm enzo , maar toch zo'n schandalig hoge boete ..


BELGIE = KUTLAND
ik begrijp niet waarom veel NLers naar BE verhuizen ..
 
eigen schuld ..

het is te hopen voor u dat je niet toevallig in turnhout naar de politierechter moet .. en dan HEEL toevallig rechter koen willebrords hebt .. want dan mag je al goed beginnen te sparen !!


omdat mijn brommer 15 km/h te hard ging op de rollen vorig jaar
heb ik nu een boete van 1100 € !! en een maand rijverbod met alle rijvoertuigen
(dit ging in vanaf 7 juli 2006 , dus een 8 tal maanden na die feit :s )

ik reed rustig, had verzekering en rijbewijs, helm enzo , maar toch zo'n schandalig hoge boete ..


BELGIE = KUTLAND
ik begrijp niet waarom veel NLers naar BE verhuizen ..

als je geen motorrijbewijs had, dan had je geen rijbewijs
als je geen 18 was dan had je ook niet de vereiste leeftijd
en een verzekering had je helemaal niet, verzekerd voor een voertuig die max 45 op een vlakke baan mag kunnen halen en de joue haalt 60

wet is wet

maareuh kvind de regeling ook wel ferm klote, debiel, idioot, en doe zo maar verder. In belgie doen ze alles waar er geld te rapen valt. Jammergenoeg valt er bij de brave eigenaar meer te rapen dan bij iemand die ze steelt :X :X :X

ik heb een boete gehad omdat mijn brommer 54 km/u ging (was wel in 2e versnelling maar sshhht dat wisten ze niet) dus 1 km te hard, en geloof me hij ging echt geen 54 in 2e :( :( :( stomme rollen
 
Terug
Bovenaan Onderaan