[Belgie] Eerbetoon op 3 april in Antwerpen

ir_fuel

MF veteraan
17 mrt 2003
1.230
0
Gent
Ik ga de boel niet copy-pasten, jullie kunnen waarschijnlijk wel op een link klikken.
www.pinet.be/mag/viewtopic.php?t=1160

Indien er mensen zijn die wensen deel te nemen:
10.45 samenkomst een het rond punt te Wommelgem (parking ligt aan op en uitrit)
Van daaruit gezamenlijk vertrek te 11.00 uur rijrichting Antwerpen Kiel.
 
Geachte motorrijder,

Zondag is in Rumst een tragische motorongeval gebeurd, waarbij mijn dochter van 15 jaar overleden is.

Ondanks haar jeugdige leeftijd was ze een mootrijdster in hart en nieren, ze greep elke kans aan om mee te rijden.

Nu is ze niet meer,en daarom zou ik iedere motorrijders willen oproepen om haar een laatste heerbetoon te brengen met de motor.

De bedoeling is dat er tijdens haar overbrenging van de kerk naar het kerkhof zoveel mogelijk motorrijders aanwezig zouden zijn, zoals ze graag had gewild. Ik hoop dat u mij hierbij kunt helpen met leden van MAG te mobiliseren .

Bij voorbaat dank,

Ingrid Buelens en William Bigeard

De begrafenis heeft plaats in de Sinte Catherinakerk Sint Bernardsesteenweg Antwerpen kiel , Op zaterdag 3 april 2004, te 11.30uur.

de teraardebestelling geschied aansluitend op de begraafplaats Schoonselhof

Kom als ik ga werken altijd voorbij de plek waar het gebeurt is, heb maandag nog even gestopt bij het kruisje met de foto en de bloemen, trieste zaak ;(

Ik heb dan nog gehoord van de uitbater van het benzinestation waar het gebeurd is dat de jongen die reed ook overleden is op maandag en pas enkele dagen daarvoor een neef verloren had bij een motorongeval.
 
Kom als ik ga werken altijd voorbij de plek waar het gebeurt is, heb maandag nog even gestopt bij het kruisje met de foto en de bloemen, trieste zaak ;(

Ik heb dan nog gehoord van de uitbater van het benzinestation waar het gebeurd is dat de jongen die reed ook overleden is op maandag en pas enkele dagen daarvoor een neef verloren had bij een motorongeval.


'( Dat is heel triest nieuws
 
Wow, wat heftig '( '( '(

Zelf zal ik er niet bij zijn, maar ik hoop dat velen wel gehoor zullen geven.

Sterkte voor familie/bekenden
 
Ik ben er dus naartoe geweest ! Was een redelijke opkomst van motoren .
Was effe slikken als je zo een kleine witte doodskist uit de kerk ziet komen '(
Was nog meer slikken toen de lijkwagen door een erehaag van bulderende motoren het kerkhof opreed '(

Maar de nabestaanden en familie waren redelijk onder de indruk en dankbaar .
Veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden .
 
Terug
Bovenaan Onderaan