[BELGIE] End of Summer-meet 23/08/2020

-geen-

MF veteraan
22 jul 2007
3.088
5
.
Er is dit motorseizoen veel niet kunnen doorgaan. Ik kan het woord al niet meer horen dat er voor zorgde dat wij in BE een tijdje de motor verplicht moesten laten staan. Later werden events afgelast, mondmaskers hier, beperkingen daar, … Wie weet wat komt er nog op ons af, vandaar, laat er ons van genieten mits de juiste voorzorgen van distancing etc.

Strikt genomen zijn openlucht evenementen immers toegelaten. Vandaar zou ik een statische meeting op gang willen trekken. Ik heb wel wat ervaring met roadbooks maken, maar dan bolletje-pijl voor in de auto. Gezien de korte termijn ga ik me dat niet aantrekken om een GPX-rit te organiseren voor motoren. Het leuke hieraan is dat het de mogelijkheid geeft om zelf in je eigen vriendgroepje iets af te spreken en via de kronkelroute van je GPS af te komen zakken om vervolgens (hopelijk) te kunnen vervoegen bij een mooie opkomst. Wees eerlijk, alleen het weer kan dan nog een spelbreker zijn, toch?

Ondanks dat het een Nederlands motorforum is, is het misschien iets meer voor de Belgen onder ons gelet op de locatie, al is iedereen welkom. Ik zag onder andere de Allroad-meeting hier verschijnen. Top als je het mij vraagt, maar ik ga het me ontzien om 2u enkele rit snelweg te doen. Vandaar dus een keertje iets in België.
Laat het ons makkelijk houden en geen specifieke doelgroep aanspreken: alles en iedereen is welkom! Het zal ook goed doen aan de opkomst en dat maakt het des te leuker, bovendien zal een diversiteit ook leuke babbels opleveren.
  • DATUM
    23/08/2020

  • LOCATIE
    Oude Sluisweg
    2880 Bornem, België
    51.101911, 4.318345
    Een doodlopende straat midden in de kanaalzone tussen Boom en Willebroek.

  • TIJDSTIP
    Laat ons afspreken om 12u30. Dat geef iedereen voldoende tijd om wat langer te slapen, te ontbijten, te sporten, of zonder ontiegelijk vroeg op te staan op de locatie te geraken.


Het zou handig zijn als we een aanwezigheidslijstje aanmaken en aanvullen om de opkomst een beetje in te schatten. Ik steek alvast van wal:
  • Astian – BMW R1250GS of Buell XB12Scg
Misschien kunnen we later dit jaar nog een "Indian Summer-meet" organiseren :]

Hopelijk ben ik niets vergeten te vermelden. Toch nog vragen? Shoot!
 
Lijkt me wel leuk. Volgens Google Maps 2u 5min rijden zonder gebruik van snelwegen. Vertrekken rond 10u15, dus.
Ga eens de agenda checken. Voor zover ik weet, is dat al een druk weekend voor mij, so no promises 😉

Edit : zondag 23 zou inderdaad moeilijk zijn, zaterdag 22 dan weer geen probleem maar ik veronderstel dat een zaterdag voor vele mensen dan weer juist moeilijk is...
 
Op zaterdag moet ik zelf gaan werken...

Ik ben alvast iedereen in mijn omgeving aan het mobiliseren. Mijn broer die in een motorzaak werkt gaat flyertjes leggen op de toog, 2 collega's die moto rijden, nog wel wat kennissen en mensen via IG die ook motoren hebben.
Als er hier nog wat animo op komt, kan het een leuke bijeenkomst zijn. Het hoeven geen 100 motoren te zijn :)
 
Op zaterdag moet ik zelf gaan werken...

Ik ben alvast iedereen in mijn omgeving aan het mobiliseren. Mijn broer die in een motorzaak werkt gaat flyertjes leggen op de toog, 2 collega's die moto rijden, nog wel wat kennissen en mensen via IG die ook motoren hebben.
Als er hier nog wat animo op komt, kan het een leuke bijeenkomst zijn. Het hoeven geen 100 motoren te zijn :)

Ik hoop alvast dat er veel reactie op komt. Ik doe mijn best om er ook te zijn, misschien lukt het, zoniet zal voor een andere keer zijn...
 
EKO Motorwear is zo vriendelijk geweest de flyer uit te hangen.

Motormeeting.jpg
 
Een GPX route maken is toch niet heel veel werk.

Nu ken ik de omgeving niet maar dit lijkt mij al een leuk rondje van net geen 60Km. Wel raad ik je aan de GS te nemen en de Pani thuis te laten :+

route.jpg
 

Bijlagen

  • End of Summer - Belgie.gpx
    123,6 KB · Weergaven: 5
Een GPX route maken is toch niet heel veel werk.

Nu ken ik de omgeving niet maar dit lijkt mij al een leuk rondje van net geen 60Km. Wel raad ik je aan de GS te nemen en de Pani thuis te laten :+

Bekijk bijlage 1532349

Klopt, 't is allemaal niet zo heel veel werk en ken de streek wel goed. Weert door, langs 't kasteel van d'ursel, ik zou nog Klein Willebroek en langs Hazewinkel rijden en 't stukje industrie daar...
 
Helaas, weekend betekent voor mij werken...
Voor ritjes door de week ben ik altijd te vinden.
 
Wel tof dat een mod zo off-topic komt lullen, just saying. :+
 
Het rondritje passeert aan mijn voordeur. Maar ik vertrek morgenochtend naar de Ardennen.
Er zijn veel smalle wegeltjes en afhankelijk van het weer kunnen er zeer veel fietsers zijn.
Zeker op zondag.
 
Ik denk niet dat het de bedoeling is van @Astian om het rondritje te rijden. Het was meer een voorbeeld van mij aan Astian dat een route maken niet veel tijd hoeft te kosten.
Een local kan natuurlijk altijd een mooiere route maken dan een Hollander uit Den Haag (met een voorkeur voor smalle buitenwegen) die daar nog nooit is geweest.
 
Ik ken de regio redelijk goed en kan par coeur wel een toertje rijden: weert, kasteel d'ursel in hingene, richting hazewinkel en terug naar de meetinplaats.

Dus het kan wel... Maar dan is het in treintje :)

Mijn pa zal er zijn met zijn 1250GS en ik kom met een collega met haar zijspan en zoontje. Haar man komt op een Guzzi.
Via Facebook ook wel wat animo, en via Instagram ook wel.

Komt goed!
 
Geen enorme opkomst, maar met + 10 motoren uiteindelijk (ik geloof 13) was het ideaal om het toertje van 60km te rijden.
Geluk gehad met het weer en leuk terrasje in Klein Willebroek.
 

Bijlagen

  • IMG_5993.JPG
    IMG_5993.JPG
    2,3 MB · Weergaven: 16
  • IMG_5994.JPG
    IMG_5994.JPG
    2,2 MB · Weergaven: 17
  • IMG_5995.JPG
    IMG_5995.JPG
    2 MB · Weergaven: 14
  • IMG_5996.JPG
    IMG_5996.JPG
    2,5 MB · Weergaven: 17
  • IMG_5997.JPG
    IMG_5997.JPG
    2,2 MB · Weergaven: 14
  • IMG_5998.JPG
    IMG_5998.JPG
    2,2 MB · Weergaven: 14
  • IMG_5999.JPG
    IMG_5999.JPG
    2,5 MB · Weergaven: 14
  • IMG_6001.JPG
    IMG_6001.JPG
    2,9 MB · Weergaven: 17
Terug
Bovenaan Onderaan