Belgie > Nederland

J44P

Rookie
1 apr 2005
10
0
Mss domme vraag maar kan je met een nederlands auto rijbewijs ook lichte motor in belgie rijden? net zoals je met een belgisch rijbewijs kan?

Jaap
 
Wat een domme vraag zeg... :+

Je kunt toch niet met een auto rbw een lichte motor gaan rijden alleen omdat het in belgie is? of zit ik verkeerd?
 
Wat een domme vraag zeg... :+

Je kunt toch niet met een auto rbw een lichte motor gaan rijden alleen omdat het in belgie is? of zit ik verkeerd?
Dat kan hoor. Moet je alleen wel voor 2001 een Belgisch autorijbewijs hebben gehaald.

11KW is dan de max geloof ik en je mag niet op feestdagen rijden en de grens over.
Je koopt een motor en een L en rijden maar.

Heb je voor 1989 je B gehaald mag je onbeperkt rijden.
 
Dat kan hoor. Moet je alleen wel voor 2001 een Belgisch autorijbewijs hebben gehaald.

11KW is dan de max geloof ik en je mag niet op feestdagen rijden en de grens over.
Je koopt een motor en een L en rijden maar.

Heb je voor 1989 je B gehaald mag je onbeperkt rijden.

rare jongens die belgen
 
Dat kan hoor. Moet je alleen wel voor 2001 een Belgisch autorijbewijs hebben gehaald.

11KW is dan de max geloof ik en je mag niet op feestdagen rijden en de grens over.
Je koopt een motor en een L en rijden maar.

Heb je voor 1989 je B gehaald mag je onbeperkt rijden.


idd met 11 kw, maar je mag rijden zoveel je wil.

niet op feestdagen en grens over is als je een voorlopig motorijbewijs hebt, je mag dan van vrijdag tot maandag ochtend tussen 22u en 6u niet rijden
 
idd met 11 kw, maar je mag rijden zoveel je wil.

niet op feestdagen en grens over is als je een voorlopig motorijbewijs hebt, je mag dan van vrijdag tot maandag ochtend tussen 22u en 6u niet rijden
Wat is verschil dan van voorlopig RBW en geen RBW?

11KW is geen RBW zonder beperkingen en heb je voorlopig RBW heb je wel beperkingen?
 
Wat is verschil dan van voorlopig RBW en geen RBW?

11KW is geen RBW zonder beperkingen en heb je voorlopig RBW heb je wel beperkingen?

ofwel heb je een autorijbewijs en mag je met een 125cc rijden met max.11 kw zonder beperkingen van tijd

ofwel heb je 6u praktijkles gevolgd in een rijschool en krijg je een voorlopig rijbewijs (A) waar mee je mag rondrijden met een moto waarop er een L moet hangen, en dan dat feestdagen , etc verhaal

ofwel heb je minimum 1 maand na die 6u les praktijkexamen gedaan , of direct 8u praktijkles met examen erbij gevolgd en dan krijg je gewoon je A rijbewijs zonder beperkingen (tenzij dat je voor 25kw gegaan bent, dan krijg je 25kw beperking :+ )
 
ja ik vroeg dit omdat ik bijna mijn nederlands rijbewijs heb maar ik woon en werk in essen...dus het zou wel super tof zijn als dit zou kunnen...maar helaas denk ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan