Belgie nieuwe speeltuin voor nl's

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Vanmorgen op de radio: dmv een Europees wetsontwerp kan men in Belgie buitenlanders niet meer verplichten onmiddelijk te betalen na een (snelheids) overtreding
Dus vanaf nu kunnen jullie heren Nederlanders lekker scheuren in Belgie, het is enkel te hopen dat ze ook de wetgeving ivm betalen niet veranderen (nu kan je die boete gewoon niet betalen, enkel uitkijken de volgende keer dat je in dat land komt)

Ook op het nieuws, gezien de overbelastingen van de parketten nieuwe tolerantie voor snelheidsovertredingen
50km/u boete vanaf 65 km/u :}
zone 30 boete vanaf 35 km/u :}
70=85 :}
90=105 :}
120=135 :}

de parketten zijn nog steeds vrij maar dit wordt als advies gegeven en meestal ogevolgd.
 
Dus vanaf nu kunnen jullie heren Nederlanders lekker scheuren in Belgie, het is enkel te hopen dat ze ook de wetgeving ivm betalen niet veranderen (nu kan je die boete gewoon niet betalen, enkel uitkijken de volgende keer dat je in dat land komt)
Dus de volgende M-F meeting is in Belgie *D :P
 
Dus de volgende M-F meeting is in Belgie *D :P

goed idee, ook ivm topic politie op M-F
Hiet hebben die achterlijke zeikers nog een type machine dus zeker geen internet.
Heb trouwens een perfekte lokatie op een 25 km van Breda }) }) })
 
Als ze de gaten in de weg een beetje op willen vullen voor ons ;)

ga-ga-gaten ? welke ga-ga-gaten

PS De snelweg Antwerpen-Eindhoven ligt er wel erg kut bij, heb bij 200 van schrik gas gelost (2x met mijn kin op mijn kroonplaat)
 
Een ding; Zo'n Unit boven de weg zie je al van een km of 2 hangen :) :)

BTW, ik heb er tot nu toe pas een gezien...
 
Een witte flits uit de lucht... Het aantal UFO sightings gaat serieus de hoogte in gaan :P :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan