Belgie

V8

MF'er
22 dec 2001
118
0
High Octane
Onze belse M-F vrienden zullen me dit(misschien) niet in dank afnemen (andere misschien ook niet)maar ik was vandaag weer is in Belgie en toen viel het me weer op dat het er weer een verschrikkelijke bende was. Zwerfvuil ligt echt overal,langs de rijksweg of provinciale weg( noemen we hier een karrespoor) maakt niet uit van koelkast tot ouwe band. You name it. Moest ook nog een omleiding volgen. Nou dat was me weer een feest hoor. Na een paar kilometer hield de omleiding ineens op en stond ik in the middle of nowhere(nee ik was niet onderweg naar nowhere). Er staat ook echt in iedere tuin en weiland een reclamebord. Over borden gesproken,de bewegwijzering in Belgie is ook niet echt \"je van je het\". Borden die ze platrijden of die omvallen worden nooit meer rechtgezet,heb je de mazzel dat er nog een bord staat staat ie meestal 50meter na de kruising. Die belgen rommelen ook maar wat aan. Ik snap niet dat die niet gek worden van hun eige.
 
:^

Borden in B staan pas na de kruising.

En in NL kun je bijna iedere afrit/knooppunt met 120-130 op. Moet je in B niet proberen. Is gelijk aan zelfmoord.
 
Blijkbaar hebben ze in Belgie nooit gehoord van de ANWB die het hier al hele lange tijd verzorgt. Maargoed, van Netelenbos mag de ANWB dat niet meer doen, dus gaan we misschien Belgie achterna? ;)
 
L :+ L

Typisch die omleidingen , heb ik ook altijd voor... *D

Ik ben voor de splitsing van Belgie, het waalse gedeelte bij Frankrijk en het vlaamse gedeelte bij Nederland ;)
(En dit zal mij ook niet in dank afgenomen worden...maar foert dit = vrije meningsuiting)
 
Ik ben voor de splitsing van Belgie, het waalse gedeelte bij Frankrijk en het vlaamse gedeelte bij Nederland ;)
(En dit zal mij ook niet in dank afgenomen worden...maar foert dit = vrije meningsuiting)

Ik stem voor. Maken we meteen één groot Brabant, hebben we de rest ook niet meer nodig. }) Jagen vervolgens alle Walloniers de grens over en leggen plakasfalt in de Ardennen. Beetje landjepik moet kunnen.

(En dit zal mij ook niet in dank afgenomen worden...maar foert dit = vrije meningsuiting)
 
Op donderdag 24 januari 2002 21:01 schreef Joris het volgende:Ik stem voor. Maken we meteen één groot Brabant, hebben we de rest ook niet meer nodig. }) )
Wat bedoel je precies met \"de rest\"?
 
Ik stem voor. Maken we meteen één groot Brabant, hebben we de rest ook niet meer nodig.

Ik stem ervoor om brabant en limburg af te stoten en bij belgie te plakken.
Zijn we in Nederland gelijk van dat stomme carnaval af })
 
ontwikkelingshulp....

LOL :)

Kan me herinneren dat ik eens voor m\'n werk in België moest zijn. Mooi met een gangetje de snelweg af, de afrit op. Ik schrok me werkelijk waar de tering. Wat een ontzettende krappe k*tbochten gebruiken die belgen zeg. Damn... Flink in de ankers om alsnog normaal de bocht door te kunnen komen. En dan die dingen die jullie snelweg noemen. Kom op zeg, we hebben hier zandpaden die minder hobbelig en smerig zijn :+
 
Ik ben voor de splitsing van Belgie, het waalse gedeelte bij Frankrijk en het vlaamse gedeelte bij Nederland ;)
(En dit zal mij ook niet in dank afgenomen worden...maar foert dit = vrije meningsuiting)

heho, kalm blijven he. niet van de regen in de drup geraken !!! (remember flitspalen,stomme regeltjes,...)
 
heho, kalm blijven he. niet van de regen in de drup geraken !!! (remember flitspalen,stomme regeltjes,...)
...., milieueisen, 3VO, hollanders, 80km/h, Netelenbos, drop, Heineken, zure mayonaise, hollands voetbal (Orange), .....
:+
 
Laatst bewerkt:
Brabant ?
Goed idee afscheiden die handel, hoeven wij in het Westen ze niet meer te subsidieeren, zijn ze binnen no-time bankroet.Al het geld wordt toch al in het westen verdient, zelfs Philips zoekt z\'n heil ergens anders, hebben ook wel door dat het Grote Geld in het Westen verdient wordt.
 
Het valt mij daarintegen wel op dat de dames in Belgie al rap met heeeeeeeele korte rokjes lopen.
Of is dat boven de +15grd verplicht?
He schoen wijfke ge wee dak oe gerne zie,late is zien hoe gern da gij mij zie.
 
Het valt mij daarintegen wel op dat de dames in Belgie al rap met heeeeeeeele korte rokjes lopen.
Of is dat boven de +15grd verplicht?
He schoen wijfke ge wee dak oe gerne zie,late is zien hoe gern da gij mij zie.

Ow, cool, dat zie je hier helemaal niet :(

Belgie moet niet bij Nederland gevoegd worden maar andersom! Dan maar een domme belg ;)
 
voor mooier asfalt, overzichtelijke wegen moet je inderdaad nog in nederland zijn.

maar geef mij nog altijd maar liever Belgische no-nonsens dan het hollandse getater :)

ook zou ik daar nooit willen wonen:
allemaal kleine, identieke huizen zonder gordijnen!

was hier een nederlander op bezoek,
zegt hij: \"wat is het hier nou toch zo ongezellig, met al die gordijnen kun je niet lekker naar binnen kijken! |(
 
allemaal kleine, identieke huizen zonder gordijnen!

was hier een nederlander op bezoek,
zegt hij: \"wat is het hier nou toch zo ongezellig, met al die gordijnen kun je niet lekker naar binnen kijken! |(
Volgens mij kan je die gordijnen van die belgen alleen maar zien als je binnen zit want zo gauw als het gaat schemeren dan pleuren ze overal die rolluiken dicht.
Dan rij je door allemaal van die spookdorpen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan