Belgische 25kw-rijders op het forum??

Kraaknagel

Die hard MF'er
7 mei 2004
260
0
Belgisch Limburg
Nog ff doorbijten en dan kan ik hopelijk opnieuw lekker :] . Ik zoek nog motorrijders om mee te gaan rijden. Nu wou ik ff weten of er veel Belgische
25kw-rijders zijn ( regio Limburg).

Mvg
 
ik word er eentje :)
begin in augustus aan rbw & heb al een overeenkomst over motor met ouders (cbf250)
'k heb zelfs al een vest gekocht (gisteren bij dealer) een blauwe van richa (le mans)
nog eventjes aftellen en dan kan ik ook rijden ..
 
Ik binnen kort ook :) ik ben aan't lessen en hoop dus binnekort mijn papiertje te halen. Ik ben wel van de regio van antwerpen
 
Mijn papiertje is al bijna vervallen ;( . Moto gepikt ==> kan niet gaan. Nu moet ik naar de gemeente en zo een papier voor één dag gaan halen. Je mag er dan enkel je rijbewijs mee afleggen.

Ps: ik krijg een moto van een vriend ter beschikking :}
 
'k ben ook 25 kw, en van belgië en van limburg.
meet me op msn @ marnickroosen@hotmail.com
'k ken nog enkele 25 kw'ers, en straatjes in de buurt.
 
Laatst bewerkt:
Merksemse rijschool, in het hoofdkantoor want in de plaatselijke rijschool hebben ze geen <25kw moto.. :P

ik met vrg rijschool, ik kan echt niet meer wachten :)

[ offtopic ] maar de bank wil me geen geld lenen, omdat ik geen vast contract heb :( en ik heb zelf dus nog niet genoeg geld om RSje te kopen '( dus ja het rijden met eigen motor wordt een beetje uitgesteld ;(
maar ik zal al blij zijn als ik mag rijden *D
 
de bank wil me geen geld lenen, omdat ik geen vast contract heb :( en ik heb zelf dus nog niet genoeg geld om RSje te kopen '( dus ja het rijden met eigen motor wordt een beetje uitgesteld ;(
maar ik zal al blij zijn als ik mag rijden *D

Dat is jammer, wat je wel kunt doen is in NL een RS kopen en dan invoeren naar belgie, dat kan soms tot 800 euro voordeel opleveren voor een nieuwe RS125 8-)

of je koopt een 2ehands en dan hopen dat de vorige eigenaar 'braaf' is geweest :)
 
Dat is jammer, wat je wel kunt doen is in NL een RS kopen en dan invoeren naar belgie, dat kan soms tot 800 euro voordeel opleveren voor een nieuwe RS125 8-)

of je koopt een 2ehands en dan hopen dat de vorige eigenaar 'braaf' is geweest :)

en hoe zit dat dan met de kost voor het invoeren? of is dat niet veel van nederland naar belgië :?

blijkbaar is alles wel goeikoper in nederland als ik de verzekeringspremies naast elkaar leg :X |(

Ik ga nu een job bij zoeken en hopen dat ik nu vlug genoeg geld heb dat ik kan :]
gelukkig dat het regent, moest de zonschijnen was het gevoel nog 10x zo erg

alvast bedankt voor de tip :) :}
 
Je moet in NL kopen zonder btw en zonder milieutax en dan naar belgie gaan en 21% btw betalen op de douane en dan met al die papieren naar het DIV voor je nummerplaat. Zo ga ik het toch doen, duurt alleen wat langer eer je kunt :] maar het scheelt een hoop geld.
 
:) thx voor de info
zo'n dinge moet een mens weten! Heb je een idee hoeveel het kan schelen een kleine duizend € had je gezegd, niet? of scheelt het nog meer :)
 
'k had da eerst als rechtstreekse link gezet, ma da vonde ze nie grappig, ma weggedaan:p
en daarbij is da spam :? :? :?
moogde hier tegenwoordig nog niemeer antwoorden :P
:+
ik verbied trouwens ook geen Mf reclam bij mij, duss :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan