Belgische boetes

Belgie zou niet in staat zijn om de adressen van hardrijders te achterhalen:
'Nederlandse hardrijders in België vrijuit' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Nou, reken dr maar niet op!
Dit weekend een Frans briefje vd gendarmerie op de mat gevonden en -hoewel de snelheid nogal mee viel- valt de boete nogal tegen :( :( :(

Tjonge jonge jonge. Dat was een truc, om de Belgische staatskast te spekken en jij bent er ingestonken. Geloof niet alles wat ze zeggen en schrijven. :)
 
hoeveel tijd zat ertussen? bij mij 1-2mei geflitst en 30 aug bericht. (2010) tot op vandaag niks gehad :N

(Antwerpen)
 
Laatst bewerkt:
Vergrijp gepleegd op 30-3.
Net onder Maastricht, dus Frans sprekend Belgie.

Afgelopen vrijdag berichtje in de bus met de vraag of het mijn motor was, ik erop zat, ed.

Is nog niet de echte bekeuring, maar op deze site kan je uitrekenen wat het kost
Bereken uw snelheidsboete. --> 29 km te hard wss 180 euries....
 
wacht ff. Ben je nou beboet in België of in Frankrijk?

Hoe lang geleden is het misdrijf (:+) gepleegd?


In Belgie moeten de franstaligen (Wallonie) de brief in het Frans versturen.

Persoonlijk krijg ik vanuit Belgie altijd alleen de boetes gemaakt in Wallonie en niet die (eventueel) gemaakt zijn in Vlaanderen....Toeval??
 
Laatst bewerkt:
Haha, in Wallonië geflitst worden, hoeveel pech kan een mens hebben,... '(

Er staan ivg met vlaanderen maar weinig flitspalen en van degene die er staan werkt het grootste deel niet wegens geen geld voor onderhoud.

Het verbaast me wel dat jij een PV hebt onvangen, volgens het nieuws hier in België zou het nog maanden duren eer hun informaticasysteem gelinkt zou kunnen worden aan het Nederlandse, wellicht was jouw kenteken al bekend bij de zakkenvullersbrigade wegens een vorige overtreding?
 
Haha, in Wallonië geflitst worden, hoeveel pech kan een mens hebben,... '(

Er staan ivg met vlaanderen maar weinig flitspalen en van degene die er staan werkt het grootste deel niet wegens geen geld voor onderhoud.

Het verbaast me wel dat jij een PV hebt onvangen, volgens het nieuws hier in België zou het nog maanden duren eer hun informaticasysteem gelinkt zou kunnen worden aan het Nederlandse, wellicht was jouw kenteken al bekend bij de zakkenvullersbrigade wegens een vorige overtreding?

Die langs de E411 doen het echt wel. Zelfs mobile cameraposten te over,..grrrrr Ja het gerecht Arlon kent ons inmiddels ;) , maare de aller eerste keer hebben ze toch echt alle NAW gevens adh het kenteken ontvangen.
 
Laatst bewerkt:
Ik rij zeer regelmatig over ed E411 richting luxenburg. Doordat ik altijd lekker mee met het verkeerd tuf, dus tussen de 140-150 km per uur, rijd ik altijd dus te hard daar. Van alle keren dat ik daar te hard heb gereden nog nooit een bon vanuit belgie binnen gehad. Het valt volgens mij wel mee met de flitspalen rond Arlon!
 
Vergrijp gepleegd op 30-3.
Net onder Maastricht, dus Frans sprekend Belgie.

Afgelopen vrijdag berichtje in de bus met de vraag of het mijn motor was, ik erop zat, ed.

Is nog niet de echte bekeuring, maar op deze site kan je uitrekenen wat het kost
Bereken uw snelheidsboete. --> 29 km te hard wss 180 euries....
niet op reageren en rustig afwachten :Y
 
Belgie stuurt inderdaad altijd eerst een kennisgeving met dat soort vragen, later komt de boete ook als je niet reageert
 
Terug
Bovenaan Onderaan