Belgische Ducati 1098S in topconditie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een enorm mooie fiets zeg !

Helaas heb ik het geld er niet voor :(

Verder succes met de verkoop. En trouwens ook erg mooie foto's.
 
Het is echt een super mooie 1098, met alle acc die je ja maar kan wensen.
Maar de reden van de verkoop doet me pijn ook al kan je zien dat de eigenaar duidelijk van het leven hield.

Over het invoeren naar Nederland, dat gaat inderdaad wat centen kosten.
Heb zelf een 1098s uit de UK gehaald en daar moet ik zo'n 1900 euro aan bpm en keuring voor betalen.(zelfde bouwjaar)

De acc hoef je er niet af te halen, alleen zou ik wel de db killers er in zetten )beter de originele uitlaat monteren. Als je de acc laat zitten ga je daar , als je een slimme rdw´er hebt, wel bpm over betalen.
 
Ik hoop voor gerd (want dat heeft ie gewild) dat ie naar een echte liefhebber gaat die de waarde en schoonheid van deze hele hele mooie motor inziet.
 
Laatst bewerkt:
He Houthalen, dat is mijn buurgemeente :}

Succes verder met de verkoop en sterkte aan de nabestaanden, daarom deze schop naar omhoog
 
Het is en blijft echt een prachtmotor om te zien. Ik hoop dat-ie bij een liefhebber terecht komt!
Helaas ben ik dit niet (heb niet de centjes). Gezien de achtergrond lijkt het me een hele eer om op deze motor te rijden ter nagedachtenis van een mede Ducatist (die ik helaas nooit gekend heb).
 
Duccer 1098 heette toch niet altijd al Duccer 1098? Hij heeft hiervoor toch ook een schitterende RSV Mille R gehad? Die hij toentertijd voor te weinig geld heeft verkocht.

Succes met de verkoop!
 
~[Edit Baksteen: gezien de emoties die het oproept deze ongewenste reply verwijderd]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Veel te duur!
reageer dan niet :N , daar heb ik echt een hekel aan.
Als je iets te duur vind, bel je de verkoper op, of mail het hem.
Maar ga geen topics lopen te verkloten met zulke onzin, en al helemaal niet dit topic waar de motor word verkocht omdat de eigenaar ons heeft verlaten
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan