Belgische Ducati 1098S in topconditie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duccer 1098 heette toch niet altijd al Duccer 1098? Hij heeft hiervoor toch ook een schitterende RSV Mille R gehad? Die hij toentertijd voor te weinig geld heeft verkocht.

Succes met de verkoop!

Tjeetje wist niet dat het om Gerd ging, heb hem regelmatig gesproken.
Verschrikkelijk, whats happenend ? Sterkte aan de nabestaanden en vrienden.
Tevens een schopje voor deze prachtige Duc, die met alle optie's en km.stand
zijn geld waard is.
 
Laatst bewerkt:
(mooie fiets, maar WAY boven mijn budget)

Belgische markt is anders dan NL vwbt dealers: 2dehands wordt daar weinig door zaken gedaan, MAAR gezien de staat van de fiets heb je daar een goeie kans. (zat ducdealers te vinden).

sterkte met t verlies,

hoop dat de fiets net zo vertroeteld zal worden door de nieuwe eigenaar
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook nog gezegd dat men wel kan zeggen dat het te duur is, maar dan wel een fatsoenlijke uitleg zodat ik er ook iets mee kan.

Blijkbaar is dat wat moeilijk.

Ik heb belgische duc dealers gecontacteerd, maar ik heb besloten het eerst particulier te proberen.
 
Ach de knul heeft 50 posts en in 35 ofzo zit hij te zeiken dat de motor die te koop staat te duur is.

De prijs van deze Duc is echt niet te duur. En hij verdiend een liefhebber.
 
Laatst bewerkt:
Ach de knul heeft 50 posts en in 35 ofzo zit hij te zeiken dat de motor die te koop staat te duur is.

De prijs van deze Duc is echt niet te duur. En hij verdiend een liefhebber.

Ik vind deze motor ook absoluut NIET te duur! Echt schitterend om te zien!!!

Helaas
296223_empty_pocket_1.jpg
 
Laatst bewerkt:
:N

Gewoon negeren al is het moeilijk op dat soort kneuzen reacties. :r

Mooie fiets en zeker niet te duur!
Maar ja moet je ook een kenner voor zijn om dat te zien en geen wannnabe motorrijder. :+

O shit nu besteed ik er ook aandacht aan. :Z
 
Veel te duur!

Zeg dan gewoon niks man!!! :X
Een ieder mag toch zelf weten wat ze voor een fiets vragen? :Y
Als je dat niet bevalt pleur dan lekker een eind op en ga iemand anders lastig vallen met dit soort onzin berichten. :(

Sorry maar ik irriteer me mateloos aan dit soort berichten.

Tevens een kick voor deze schitterende machine!!!! :} *O*

Sterkte voor de nabestaanden!!!! -O-
 
Wie zegt dat het duur is om zo een motor in te voeren? je laat hem gewoon keuren door het RDW, en daarvoor moet je zowiezo een afspraak voor maken...

Daarbij is het geen nieuwe motor, en volgens mij hoef je geen prijs te betalen over al de (mooie) meuk die erop zit toch? je betaalt toch gewoon voor het invoeren van een type motor?

wat een mooi ding :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

En daarbij: is er geen belg die hem ook mooi vind? of is daar in het zuiden ook al de economische crisis aangekomen?
 
Laatst bewerkt:
standaard 1098 is ook niet goedkoop om in te voeren ;)

voor de RDW moet je er bijv. de ori spullen onder mieteren enz, waar E-keurtjes opstaan ;)

kick
 
Schopje voor deze prachtbike..

Áls ik, als zo velen, 't geld had wist ik 't wel.

Ik ben dan toch altijd wel op een vreemde manier nieuwsgierig naar wat er gebeurd is, wil je daar iets over kwijt? Hoe dan ook, gecondoleerd en sterkte!
 
super mooi apparaat..
kun je me misschien die 1e foto mailen in groot formaat??
zoek nl een nieuwe desktop achtergrond...

dan_man182 at heetmeel.com

zou leuk zijn!
 
ik snap de reden dat deze motor verkocht moet worden, dus is een dealer geen optie? of geven die er schandalig weinig voor :$ probeer gewoon even mee te denken
 
Topic starter vermeld nog dat hij onnozele reacties niet wenst en toch zijn er WEER mensen die het toch niet kunnen laten!!!
Ik lees ook een hoop van dit soort verkoop topics maar ik reageer zelde of nooit en als ik reageer is het iets van toegevoegde waarde.

Mensen doe mij, en ik denk een hoop andere, een plezier en houd achterlijk commentaar voor je :X

Laterzzz :W
 
Ik vind het bod van de dealer waar deze motor vandaan is eigenlijk ronduit ... -O-

Dat is een afweging.. De tijd dat hij hier te koop zal staan brengt ook een afschrijving met zich mee. Bovendien valt deze motor in een prijsklassesegment waarbij de kans klein is dat een particulier hem op (redelijk) korte termijn zal kopen. Begrijp me niet verkeerd, hij is het zeker en dubbel en dwars waard, maar ik probeer realistisch te zijn.

Ben je bij 1 dealer geweest, of meerdere?

Verkapt kickje ook nog. :+
 
Dat weet ik, maar ik vond het gewoon een asociaal bod wat erop gedaan werd. Dan heb ik het dus niet over 1.000 of 2.000 minder dan de gestelde vraagprijs he.

Bovendien verdienen ze dan dubbel en dwars erop als ze de motor terug nemen.

Niks dervan, daar gaat hij niet naar toe.

Daarbij hoeft hij niet op korte termijn weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan