Belgische gsxr600 SRAD 1998 met werk

MJV_rider

Die hard MF'er
8 jun 2005
335
0
Belgium
Te koop:
Suzuki gsxr600 SRAD van 1998

MET WERK.

Ideaal om om te bouwen naar circuit racer, of streetfighter.

Hier nog wat bijkomende info.

Ik heb hem ongeveer een maand of twee geleden gekocht, van iemand uit het antwerpse.
Hij had ermee tegen een boom gereden.

Mijn bedoeling was om hem om te bouwen voor op circuit te gaan rijden, en mijn andere motor te houden voor op de weg.
Maar ik ben er nu achter gekomen, dat ik toch liever een nieuwe motor heb voor op de weg te rijden. (stom ik weet het)

wat ik er al aan gedaan heb:

-gsxr 750 upsd voorvork 15000km gelopen (500EURO)
-ramairkanalen L+R (125euro)
-balhoofdlagers ( 70euro)
-rempompje met hendel van gsxr1000 K2 (zou beter remmen) (125euro)

-Kuiphouder (gewei, ijzerke wat voor de tellers door loopt) (75euro)

wat ik nog wou doen:
-distributie ketting spanner/geleider vervangen (incl. kleppen stellen+ nieuwe ketting)
Het kan goed zijn dat alleen de kettingspanner vervangen moet, maar dit is dus wat het maximum ging kosten volgens mijn dealer.
kost maximum volgens dealer 250 euro incl werkuren.

-Polyester kuip op ebay.de incl verzendkosten 180 euro ongeveer.

Je mag hem hebben voor 1950 euro. zo doe ik niet te veel verlies en heb jij voor weinig geld een goede circuit moto.

Ah ja, er zit ook een BOS carbon uitlaat op, en een toby stuurdemper.
Verder zit er ook nog een zo goed als nieuwe michelin pilot power achterband op.
Incl. duozit en cover.


Voor FOTO'S zie:
http://www.kapaza.be/detail/2874024/
 
vindt het vrij veel geld voor een Belgische schade motor.
Als je een beetje rondt gaat kijken op belgische verkoopsite zie je veel leuker speelgoed staan
 
vindt het vrij veel geld voor een Belgische schade motor.
Als je een beetje rondt gaat kijken op belgische verkoopsite zie je veel leuker speelgoed staan

Zitten daar dan ook al leuke goodies op :?

Hier zit al een 750 UPSD in, inc nieuwe lagers. Je krijgt er een leuke demper bij, zie ook een stuurdemper zitten enz enz.

Niet dat ik hem hoef maar qua prijs vind ik het nog wel gaan. Mits hij motorisch in orde is dan heh!

Succes met de verkoop

:]
 
Zitten daar dan ook al leuke goodies op :?

Hier zit al een 750 UPSD in, inc nieuwe lagers. Je krijgt er een leuke demper bij, zie ook een stuurdemper zitten enz enz.

Niet dat ik hem hoef maar qua prijs vind ik het nog wel gaan. Mits hij motorisch in orde is dan heh!

Succes met de verkoop

:]

Dank u voor het bijspringen qua uitleg :}
Maar tja, er is nog een beetje werk aan de motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan