Te koop:
Suzuki gsxr600 SRAD van 1998
MET WERK.
Ideaal om om te bouwen naar circuit racer, of streetfighter.
Hier nog wat bijkomende info.
Ik heb hem ongeveer een maand of twee geleden gekocht, van iemand uit het antwerpse.
Hij had ermee tegen een boom gereden.
Mijn bedoeling was om hem om te bouwen voor op circuit te gaan rijden, en mijn andere motor te houden voor op de weg.
Maar ik ben er nu achter gekomen, dat ik toch liever een nieuwe motor heb voor op de weg te rijden. (stom ik weet het)
wat ik er al aan gedaan heb:
-gsxr 750 upsd voorvork 15000km gelopen (500EURO)
-ramairkanalen L+R (125euro)
-balhoofdlagers ( 70euro)
-rempompje met hendel van gsxr1000 K2 (zou beter remmen) (125euro)
-Kuiphouder (gewei, ijzerke wat voor de tellers door loopt) (75euro)
wat ik nog wou doen:
-distributie ketting spanner/geleider vervangen (incl. kleppen stellen+ nieuwe ketting)
Het kan goed zijn dat alleen de kettingspanner vervangen moet, maar dit is dus wat het maximum ging kosten volgens mijn dealer.
kost maximum volgens dealer 250 euro incl werkuren.
-Polyester kuip op ebay.de incl verzendkosten 180 euro ongeveer.
Je mag hem hebben voor 1950 euro. zo doe ik niet te veel verlies en heb jij voor weinig geld een goede circuit moto.
Ah ja, er zit ook een BOS carbon uitlaat op, en een toby stuurdemper.
Verder zit er ook nog een zo goed als nieuwe michelin pilot power achterband op.
Incl. duozit en cover.
Voor FOTO'S zie:
http/www.kapaza.be/detail/2874024/
Suzuki gsxr600 SRAD van 1998
MET WERK.
Ideaal om om te bouwen naar circuit racer, of streetfighter.
Hier nog wat bijkomende info.
Ik heb hem ongeveer een maand of twee geleden gekocht, van iemand uit het antwerpse.
Hij had ermee tegen een boom gereden.
Mijn bedoeling was om hem om te bouwen voor op circuit te gaan rijden, en mijn andere motor te houden voor op de weg.
Maar ik ben er nu achter gekomen, dat ik toch liever een nieuwe motor heb voor op de weg te rijden. (stom ik weet het)
wat ik er al aan gedaan heb:
-gsxr 750 upsd voorvork 15000km gelopen (500EURO)
-ramairkanalen L+R (125euro)
-balhoofdlagers ( 70euro)
-rempompje met hendel van gsxr1000 K2 (zou beter remmen) (125euro)
-Kuiphouder (gewei, ijzerke wat voor de tellers door loopt) (75euro)
wat ik nog wou doen:
-distributie ketting spanner/geleider vervangen (incl. kleppen stellen+ nieuwe ketting)
Het kan goed zijn dat alleen de kettingspanner vervangen moet, maar dit is dus wat het maximum ging kosten volgens mijn dealer.
kost maximum volgens dealer 250 euro incl werkuren.
-Polyester kuip op ebay.de incl verzendkosten 180 euro ongeveer.
Je mag hem hebben voor 1950 euro. zo doe ik niet te veel verlies en heb jij voor weinig geld een goede circuit moto.
Ah ja, er zit ook een BOS carbon uitlaat op, en een toby stuurdemper.
Verder zit er ook nog een zo goed als nieuwe michelin pilot power achterband op.
Incl. duozit en cover.
Voor FOTO'S zie:
http/www.kapaza.be/detail/2874024/